Tuota vähän varovaisesti mielessäni arvelinkin!Paapa kirjoitti:Äitini ei ollut mies, hän oli NAINEN.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Tuota vähän varovaisesti mielessäni arvelinkin!Paapa kirjoitti:Äitini ei ollut mies, hän oli NAINEN.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Usko sinä vaan muuhunkin kuin parlamenttiin toimivaanPaapa kirjoitti:Jostain syystä kai se mullakin niin, olisiko puolue väärä tms. Vaikka pitäs tyhjentää välillä kuormaa.vinouma kirjoitti:Miun verta ei huolita...![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Hyvä huomio tähän aikaan illasta. Joskus vaan tuntuu, että puhutaan naisista naisina ja toisaalta joinain toisina. No, ehkä turhaa ruveta nyt vouhottamaan mistään.kuriton kirjoitti:Tuota vähän varovaisesti mielessäni arvelinkin!Paapa kirjoitti:Äitini ei ollut mies, hän oli NAINEN.
Ehdottomasti kannattas tankata rommipohjasesti. ja raakana vaan. Pää ei mee sen sekasemmaksi kuin sienistäkään (madonlakki). Aika propleema on jo ohitettu, kellot on taas siirretty. Itse voisin olla kiinostunut lapsenteosta, ongelma on sen rikkaan ja kauniin naisen löytyminen!Salamijakk kirjoitti:Vittuako te vaurioitatatte muiden muistihermoja, menkää naimisiin siitä ja hedelmöitä.
päivänkakkara avasin ilmeisen aikakäsityksen kelloterroristisesti olut pullon kun toi savuwiski loppu
Mene sinä nalle goffaamaan sinne sienelään. Sienelä on paikka mihin kaikki kunnialliset rotary-yhdistyksen aateidiootit kokoontuu pitämään varmana tavisodan siniset vastaan punaset aatetta, vaikka oikeasti tämä olisikin jo historiaa. Tunnen yhden lääkärin joka on yhtä jäärä kuin sinä.Paapa kirjoitti:Ehdottomasti kannattas tankata rommipohjasesti. ja raakana vaan. Pää ei mee sen sekasemmaksi kuin sienistäkään (madonlakki). Aika propleema on jo ohitettu, kellot on taas siirretty. Itse voisin olla kiinostunut lapsenteosta, ongelma on sen rikkaan ja kauniin naisen löytyminen!Salamijakk kirjoitti:Vittuako te vaurioitatatte muiden muistihermoja, menkää naimisiin siitä ja hedelmöitä.
päivänkakkara avasin ilmeisen aikakäsityksen kelloterroristisesti olut pullon kun toi savuwiski loppu
Salamijakk kirjoitti:
Mene sinä nalle goffaamaan sinne sienelään. Sienelä on paikka mihin kaikki kunnialliset rotary-yhdistyksen aateidiootit kokoontuu pitämään varmana tavisodan siniset vastaan punaset aatetta, vaikka oikeasti tämä olisikin jo historiaa. Tunnen yhden lääkärin joka on yhtä jäärä kuin sinä.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tää se on joskus vaikee tehdä. Kännissä joskus ihan mahdoton. Mutta kun aamulla/päivällä herää niin onnistuu usein sitten jo helpommin.Salamijakk kirjoitti:P E R K E L E
Jone kirjoitti:Tää se on joskus vaikee tehdä. Kännissä joskus ihan mahdoton. Mutta kun aamulla/päivällä herää niin onnistuu usein sitten jo helpommin.Salamijakk kirjoitti:P E R K E L E
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Hyödystä on vaikea sanoa, mutta ainakin vaikutusta vaikuttaa piisaavan..Salamijakk kirjoitti:Ryyppäsin viinaa kunnon kulauksen, toivottavasti tästä on hyötyä
vaikutusta vaikuttaa piisaavan
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Hyvää suomea onkin. Ei kannata siirtää oikeinkirjoitusketjuun.Jamac kirjoitti:Hyödystä on vaikea sanoa, mutta ainakin vaikutusta vaikuttaa piisaavan..Salamijakk kirjoitti:Ryyppäsin viinaa kunnon kulauksen, toivottavasti tästä on hyötyä
Ps. Onko tämä suomea?
vaikutusta vaikuttaa piisaavan
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Käyttikö hän lahjontaa, kiristystä vai uhkailua?MacFinn kirjoitti:Olin juuri vaimon kanssa ruokahalua kasvattavalla päiväkävelyllä. Kuten huomaatte, sai minut sittenkin irti tästä uudesta MBP:stä, ilman hajuvettä, korkokenkiä ja hepeneitä.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
MacFinn kirjoitti:Sitähän mä olen täälläkin yrittänyt selittää... vaikka työkaveri väittää, että minä olisin se onnekas tässä tapauksessa ollut.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja amanita »
WAU!
Viesti Kirjoittaja Carde »
Kateellisena kuolaan soppaaegoste kirjoitti:Irroitin kauriinlavoista lihat keittoa varten...
Viesti Kirjoittaja Anniel »