Siis me.com nykyään (MobileMe).Touho kirjoitti: varsinkin jos käyttää Applen myymää mac.com -palvelua, jossa tulee myös se kotisivutila.
-Harri
Viesti Kirjoittaja harri »
Siis me.com nykyään (MobileMe).Touho kirjoitti: varsinkin jos käyttää Applen myymää mac.com -palvelua, jossa tulee myös se kotisivutila.
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
harri kirjoitti:Siis me.com nykyään (MobileMe).Touho kirjoitti: varsinkin jos käyttää Applen myymää mac.com -palvelua, jossa tulee myös se kotisivutila.
-Harri
Viesti Kirjoittaja mercury »
Entäpä varaus niille jotka valittavat ihan syystä iDiskin siirtonopeuden hitautta? 30 kilotavua sekunnissa on säälittävä nopeus, piste. 100 megatavun siirtoon menee tunti!15379093 kirjoitti:Ja MobileMe hyvä vaikka maksaa.Varaus tosin niille jotka aina ovat valmiita valittamaan ja haukkumaan esim. kalleutta.
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
Viesti Kirjoittaja Suentassu »
Peesaan. Joomla! on ihan kiva vapaa kokonaisuus, johon löytyy erittäin hyvä suomenkielinen tukisivusto. Aloittelijakin pääsee kyllä alkuun, kun aikansa tutustuu. Yksi tärkeä tekijä Joomla!ssa on palvelin, jonka pitää olla Joomla! yhteensopiva. Tällöin aikaa voi kuluttaa itse asiaan eikä ongelmien etsintään. Tukisivustolta löytyy kyllä juttua asiasta.prokaryon kirjoitti:Itse olen tykästynyt Joomla! -nimiseen tuotteeseen (täysin ilmainen, open source, suosittelen). Sen laajennettavuus ja käyttö on todella mainiot. Asennusohjeet ovat myös hyvin selkeät, vaatii vain vähän tunnuksia ja polkuja, joita palveluntarjoajasi kyllä sinulle toimittaa.
Siirtelen tässä kissanpentukuvia varmuuskopiomielessä iDiskille. Nopeus on hitaimmillaan 6 kilotavua sekunnissa eli alle modeeminopeuksien...mercury kirjoitti:Entäpä varaus niille jotka valittavat ihan syystä iDiskin siirtonopeuden hitautta? 30 kilotavua sekunnissa on säälittävä nopeus, piste. 100 megatavun siirtoon menee tunti!Muihin käyttämiini hostauspaikkoihin data siirtyy 20–40-kertaisella nopeudella iDiskiin verrattuna.
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”