Ongelmaa toisen perään... Elikä mulla on sellanen ongelma nytten että kun joku lähettää mulle viestin tuohon iPhoneen, niin se tulee 1-4h viivellä, tai sitten ei ollenkaan.. Sitten toinen on että kun joku yrittää soittaa mulle, niin sitten minuun ei saa yhteyttä vaikka minulla on puhelin päällä ja se näyttää että kenttää olis. Onko olemassa jotain korjauspakettia millä tuon ongelman saisi poistumaan? Vai myynkö tämän kapulan huis helv..
Vaikkakaan ei ole iPhone 3G kyseessä, niin samat oireet tässäkin. Joskus on tehnyt tuota viestijuttua, harvoin tosin, sekä puhelut ohjautuvat toisinaan suoraan vastaajaan vaikka kenttää olisi. Välillä todella ärsyttävää ja tuntuu, että on tehnyt tuota alusta asti (eli taisi olla versio 1.0.2 sisällä kun ostin). Operaattorina Elisa. Boottaaminen auttaa yleensä.
Mulla kanssa tulee viestit myöhässä moniakin tunteja, ja samaa ongelmaa ihmisillä tuntuu maailmallakin olevan, vaikka apple support foorumeilta löytyy heti miljoona ketjua siitä. Kävin sonerapisteestä kysymässä, sanoivat etteivät ole kuulleet vielä iphonen kanssa tällaisesta, ehdottivat huoltoa ja sanoivat että olisi laitevika.
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
taavis kirjoitti:Vaikkakaan ei ole iPhone 3G kyseessä, niin samat oireet tässäkin. Joskus on tehnyt tuota viestijuttua, harvoin tosin, sekä puhelut ohjautuvat toisinaan suoraan vastaajaan vaikka kenttää olisi. Välillä todella ärsyttävää ja tuntuu, että on tehnyt tuota alusta asti (eli taisi olla versio 1.0.2 sisällä kun ostin). Operaattorina Elisa. Boottaaminen auttaa yleensä.
Niin, ja on se tota suoraan vastaajaan ohjaamistakin tehnyt.. Vois käydä pyytämässä uuden..
— mylman
iMkko kirjoitti:Ongelmaa toisen perään... Elikä mulla on sellanen ongelma nytten että kun joku lähettää mulle viestin tuohon iPhoneen, niin se tulee 1-4h viivellä, tai sitten ei ollenkaan.. Sitten toinen on että kun joku yrittää soittaa mulle, niin sitten minuun ei saa yhteyttä vaikka minulla on puhelin päällä ja se näyttää että kenttää olis. Onko olemassa jotain korjauspakettia millä tuon ongelman saisi poistumaan? Vai myynkö tämän kapulan huis helv..
Viesteissä on todellakin jotain häikkää. Itselläni ja vaimolla sama ongelma. Hänellä suomi-sonera-kytky ja itselläni italia-elisa-vapaa. Molemmissa 2.1
Viestit kyllä tulevat heti mutta viestin ääni tulee 5min - 4 tuntia myöhässä.
Puheluiden kanssa on käynyt ehkä kerran siten että menee suoraan vastaajaan vaikka olisi kentässä. MUTTA sama ilmiö kävi Nokian E61i:llä ja kyseisellä Elisan SIMmillä vieläpä huomattavasti useammin (viikottain).
Sanoivat että on ihan softavika, että päivittäminen tai palauttaminen auttais ainaki tähän mennessä olleissa tapauksissa ei siis sovi laitevikaa kuitenkaan syyttää
— mylman
Mulla on ollut sama ongelma SE K700i kanssa, eli viestit tulee useita tunteja myöhässä etenkin jos puhelin on ollut pois päältä kun viesti on lähetetty.