Huhu: Appleinsider julistaa Mac minin poistuvan markkinoilta
-
Re: Huhu: Appleinsider julistaa Mac minin poistuvan markkinoilta
Viesti Kirjoittaja heikki »
http://www.macrumors.com/2008/10/31/whi ... i-updates/
-
Viesti Kirjoittaja McZeal »
Tiedän erään turhautuneen PuuCeen käyttäjän joka on odottanut kuukausikaupalla että McMini päivittyy. Toivottavasti tulee pian.heikki kirjoitti:Se tulee sittenkin! Toivottavasti!! Ehkä jo 11.11??
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Vuosikaupalla?McZeal kirjoitti:Tiedän erään turhautuneen PuuCeen käyttäjän joka on odottanut kuukausikaupalla että McMini päivittyy. Toivottavasti tulee pian.heikki kirjoitti:Se tulee sittenkin! Toivottavasti!! Ehkä jo 11.11?? http://www.macrumors.com/2008/10/31/whi ... i-updates/
-
Viesti Kirjoittaja meisseli »
Avasin tämän ketjun vain sen takia, että voisin avautua, kuinka Apple ei saa ministä uudistettua versiota ja kuinka laitan Shuttlen tilaukseen. Mutta miten kävikään. Pakko kai se on TAAS odottaa pieni hetki ja katsoa tilannetta uudestaanMcZeal kirjoitti:Tiedän erään turhautuneen PuuCeen käyttäjän joka on odottanut kuukausikaupalla että McMini päivittyy. Toivottavasti tulee pian.heikki kirjoitti:Se tulee sittenkin! Toivottavasti!! Ehkä jo 11.11??

-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Onse nykyinen iha p*ska, et ei sitä kannata ostaameisseli kirjoitti:Avasin tämän ketjun vain sen takia, että voisin avautua, kuinka Apple ei saa ministä uudistettua versiota ja kuinka laitan Shuttlen tilaukseen. Mutta miten kävikään. Pakko kai se on TAAS odottaa pieni hetki ja katsoa tilannetta uudestaanMcZeal kirjoitti:Tiedän erään turhautuneen PuuCeen käyttäjän joka on odottanut kuukausikaupalla että McMini päivittyy. Toivottavasti tulee pian.heikki kirjoitti:Se tulee sittenkin! Toivottavasti!! Ehkä jo 11.11?? http://www.macrumors.com/2008/10/31/whi ... i-updates/

-
Viesti Kirjoittaja mercury »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
http://www.macrumors.com/2008/11/03/app ... -holidays/
Ehkä sitten tammikuussa.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Vissiinkin.mercury kirjoitti:Ei muuten tulekaan uutta miniä. Plaah.![]()
http://www.macrumors.com/2008/11/03/app ... -holidays/
Ehkä sitten tammikuussa.
http://www.appleinsider.com/articles/08 ... there.html
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja timppii »
Itse en usko, että tänävuonna mitään päivityksiä on tulossakaan, ehkä ensivuonna, ennen kesää jotain saattaisi kuulua..
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja puutiainen »
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ERA »
Jep.puutiainen kirjoitti:aika törkeen hieno setti
-
Minusta olisi loistavaa, jos Mac Mini ja AppleTV "yhdistyisivät". Eli Appletelkkariin tulisi Minin sisukset, mutta Front Row ja liitännät säilyisivät ennallaan. Halutessaan ostaja voisi hankkia pinottavia lisäosia, kuten esimerkiksi Superdrive/Blu-Ray-asema (hieman MacBook Air SuperDriven tyyliin) ja Elgato EyeTV -viritin.Arkisto kirjoitti:Tuosta minin päivittämisestä - tai sen puuttumisesta on ollut ihmettelyä, ja jäi itseänikin askarruttamaan kun siitä podcastissakin oli puhetta. Voisiko olla, että ovat kehittämässä miniä enemmän mediakeskus-suuntaan? Siinä käytössähän se nykyinenkin malli monasti on. Siinä tapauksessa jotenkin tuntuisi järkeenkäyvältä, että siinä sitten olisi ainakin BlueRay-asema. Kuitenkin - mitä olen kysellyt, ovat kyseiset asemat melko arvokkaita komponentteja edelleenkin, ja tekniikka on siksi toistaiseksi aika harvinaista. Ehkä Minin hinta muodostuisi liian kalliiksi, ja siitä syystä homma on viivästynyt? Eli olisivat kaavailleet Minin seuraajaksi sellaista laitetta joka ei vielä olekaan käytännössä mahdollinen..
Oli miten oli, jotakin saisi pian tapahtua.
Kun Minin päivitys on jatkuvasti viivästynyt, olen alkanut kuolata tuota AppleTV:tä. Varsinkin sen Front Row on aivan mahtava nyt kun leffojen ja TV-sarjojen hankkiminen iTunesista onnistuu mainiosti myös täältä käsin. Mulle tuo Median hanskaaminen helposti sohvalta käsin olisi ykkösjuttu. Minä en välttämättä tarvisi edes optista asemaa lainkaan, mutta toki surffaus olisi plussaa myös olkkarissa. Niinpä tommonen kaiken korvaava yhdistelmäkone olisi huikea juttu!
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Johan tuo onnistuu surffaaminenkin Apple TV:llä. Isse laitoin tällä kuntoon kun olen laiska:Crimson kirjoitti:Bongattu Hopeinen podcast -ketjusta:
Minusta olisi loistavaa, jos Mac Mini ja AppleTV "yhdistyisivät". Eli Appletelkkariin tulisi Minin sisukset, mutta Front Row ja liitännät säilyisivät ennallaan. Halutessaan ostaja voisi hankkia pinottavia lisäosia, kuten Superdrive/Blu-Ray-asema (hieman MacBook Air SuperDriven tyyliin) ja Elgato EyeTV -viritin.Arkisto kirjoitti:Tuosta minin päivittämisestä - tai sen puuttumisesta on ollut ihmettelyä, ja jäi itseänikin askarruttamaan kun siitä podcastissakin oli puhetta. Voisiko olla, että ovat kehittämässä miniä enemmän mediakeskus-suuntaan? Siinä käytössähän se nykyinenkin malli monasti on. Siinä tapauksessa jotenkin tuntuisi järkeenkäyvältä, että siinä sitten olisi ainakin BlueRay-asema. Kuitenkin - mitä olen kysellyt, ovat kyseiset asemat melko arvokkaita komponentteja edelleenkin, ja tekniikka on siksi toistaiseksi aika harvinaista. Ehkä Minin hinta muodostuisi liian kalliiksi, ja siitä syystä homma on viivästynyt? Eli olisivat kaavailleet Minin seuraajaksi sellaista laitetta joka ei vielä olekaan käytännössä mahdollinen..
Oli miten oli, jotakin saisi pian tapahtua.
Kun Minin päivitys on jatkuvasti viivästynyt, olen alkanut kuolata tuota AppleTV:tä. Varsinkin sen Front Row on aivan mahtava nyt kun leffojen ja TV-sarjojen hankkiminen iTunesista onnistuu mainiosti myös täältä käsin. Mulle tuo Median hanskaaminen helposti sohvalta käsin olisi ykkösjuttu. Minä en välttämättä tarvisi edes optista asemaa lainkaan, mutta toki surffaus olisi plussaa myös olkkarissa. Niinpä tommonen kaiken korvaava yhdistelmäkone olisi huikea juttu!
http://www.applecorellc.com/product_inf ... ucts_id=27
-
Aika jäätävä systeemi! Tuolla päästäis jo aika lähelle oikeaa. Tuohon vaan 500-giganenDigiMon kirjoitti:Johan tuo onnistuu surffaaminenkin Apple TV:llä. Isse laitoin tällä kuntoon kun olen laiska:Crimson kirjoitti:Minusta olisi loistavaa, jos Mac Mini ja AppleTV "yhdistyisivät". Eli Appletelkkariin tulisi Minin sisukset, mutta Front Row ja liitännät säilyisivät ennallaan. Halutessaan ostaja voisi hankkia pinottavia lisäosia, kuten Superdrive/Blu-Ray-asema (hieman MacBook Air SuperDriven tyyliin) ja Elgato EyeTV -viritin.
http://www.applecorellc.com/product_inf ... ucts_id=27

Surffailu vaan voi olla melko hankalaa Applen kaukosäätimellä...
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
-
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Tuolla on ohjeita usb–kovalevyn ja –näppäimistön käyttöönottoon aTV:lla.Crimson kirjoitti:Aika jäätävä systeemi! Tuolla päästäis jo aika lähelle oikeaa. Tuohon vaan 500-giganenDigiMon kirjoitti:Johan tuo onnistuu surffaaminenkin Apple TV:llä. Isse laitoin tällä kuntoon kun olen laiska:
http://www.applecorellc.com/product_inf ... ucts_id=27-TV eBaysta, niin kyllä kelepais!
![]()
-
No voi hemmetti! Täytyypä perehtyä hieman tuohon aTV Flash -hommeliin...p-veli kirjoitti:Tuolla on ohjeita usb–kovalevyn ja –näppäimistön käyttöönottoon aTV:lla.Crimson kirjoitti:Aika jäätävä systeemi! Tuolla päästäis jo aika lähelle oikeaa. Tuohon vaan 500-giganenDigiMon kirjoitti:Johan tuo onnistuu surffaaminenkin Apple TV:llä. Isse laitoin tällä kuntoon kun olen laiska:
http://www.applecorellc.com/product_inf ... ucts_id=27-TV eBaysta, niin kyllä kelepais!
![]()
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja Juhal79 »
Haluaisin todella tutustua OSX:ään ja Macin maailmaan ihan tietokonemuodossa edullisesti.
Eli riittäisi pelkkä päivitys nykyiseen miniin.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Itse olen käytellyt Maccejä jo yli 11 vuotta, ja mini on silti ykkösvaihtoehtoni kotiin.Juhal79 kirjoitti:Haluaisin todella tutustua OSX:ään ja Macin maailmaan ihan tietokonemuodossa edullisesti.
Niin minullekin, kun tällä hetkellä Applellä ei ole oikeastaan tarjota konetta minulle. Macbook osuu lähimmäs, mutta siinäkin maksaisin turhasta näytöstä ja näppäimistöstä, sekä akusta.Juhal79 kirjoitti:Eli riittäisi pelkkä päivitys nykyiseen miniin.
-
Viesti Kirjoittaja -Micco- »
Periaatteessa toi kuulostaa sit just siltä mitä olen etsinyt. Mutta syy miksi olen siirtynyt katselemaan Applen tuotteita on koska ne on niin helppo käyttöisiä. Eikä niitä tarvitse säätää yms. tuntikaupalla. Tuo laitos sotii jonkun verran sitä ajatusta vastaan...
-
Viesti Kirjoittaja okke »
Niin, varsinaiseen aiheeseen. Onko tuosta tammikuun Macworld-tapahtumasta olemassa vielä mitään varmaa tietoa, siis mitä siellä tullaan esittelemään? Kerrotaanko Applen suunnalta näistä yhtään mitään? Ainakin viime lokakuun Macbook-uudistuksista oli sentään tieto, että "katseet kohdistuvat läppäreihin". En löytänyt äkkiseltään homppu-haulla ketjuja muutakuin jostain mahdollisista iPhone-päivityksistä...
-
Huhujen mukaan tuo tilaisuus keskittyy pöytäkonemallistoon. Eiköhän ne huhutkin tarkennu tässä pikku hiljaa...okke kirjoitti:Meikä on tsekkaillu tätä ketjua aika ahkerasti jo jonkinaikaa. Melkoinen kuumotus tuon tulevan (?) Mini-päivityksen suhteen. Olohuone-kompuutteria oon vähä suunnitellu, saas nähdä mikä on tilanne ensi tammikuussa. Todennäköisesti tulen pettymään jollain tavalla. Pessimisti ei pety. Uus olohuone-mini on varmaan niin tyyris, että siihen ei oo varaa meikäläisellä.
Niin, varsinaiseen aiheeseen. Onko tuosta tammikuun Macworld-tapahtumasta olemassa vielä mitään varmaa tietoa, siis mitä siellä tullaan esittelemään? Kerrotaanko Applen suunnalta näistä yhtään mitään? Ainakin viime lokakuun Macbook-uudistuksista oli sentään tieto, että "katseet kohdistuvat läppäreihin". En löytänyt äkkiseltään homppu-haulla ketjuja muutakuin jostain mahdollisista iPhone-päivityksistä...
Tammikuussa täytynee ostaa vanha Mini olohuoneen kuninkaaksi ellei uutta mallia tule.
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja okke »
Toivottavasti huhut pitää paikkansa. Olis kyllä korkea aika tulla uus malli tosiaan. No, paremman puutteessa nykyinenkin malli täyttää tehtävänsä varmasti meikäläisenkin olohuoneessaCrimson kirjoitti: Huhujen mukaan tuo tilaisuus keskittyy pöytäkonemallistoon. Eiköhän ne huhutkin tarkennu tässä pikku hiljaa...
Tammikuussa täytynee ostaa vanha Mini olohuoneen kuninkaaksi ellei uutta mallia tule.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja -Micco- »
Ja kumminkin tammikuussa tulee taas uusia huhuja...

-
No sitten tilataan porukalla vanhat Mac Minit. Tai muutetaan Linux-leiriin.-Micco- kirjoitti:Ja kumminkin tammikuussa tulee taas uusia huhuja...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka