Singapore, KL tai Bangkok?
Olen itse maisemissa syys-lokakuun ja kiinnostaisi tietää, että onko paikanpäältä tietoa 3G luurista. Vanhaa malliahan sai sopuhintaan Singaporesta lähes joka kaupasta. Mutta mites on uuden iLuurin laita. Itse ostin aikoinaan Singaporesta iLuurin, joka oli valmiiksi aukaistu. Hyvin on toiminut vuoden.
SingTelehän myy lukitsematonta laitetta hintaan 600/900 SGD, mutta onko tietoa paikanpäältä saatavuudesta jne? Entä KL:n tilanne?
Itse olen maisemissa koko syys- ja lokakuun.
Kiitos tiedoista.
Singapore/ KL 3G iLuurin hankinta
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Singapore/ KL 3G iLuurin hankinta
Viesti Kirjoittaja hkivimak »
MBA, MacBook x 2, Cinema Display 30" ja Mac Pro, iMac27". Ipod x 3, iLuuri 4, iLuuri 3GS ja iLuuri 2G, iPad 32 GB 3G. Kamerapuolella D700 + kasa opiskoita ja Subal underwater housing.
-
Re: Singapore/ KL 3G iLuurin hankinta
Viesti Kirjoittaja LariFari »
Itse olen kiinnostunut täsmälleen samasta asiasta. Olen talven Kaakkois-Aasiassa, joten jospa sieltä halvalla bongais.
Bongo - hieno eläin
-
Viesti Kirjoittaja [Mauno] »
Itse olen ollut täällä kaakkois-aasiassa viimeiset 3 kuukautta. Pari ja puoli kuukautta sitten ostin itselle 2G iLuurin Kuala Lumpurista. Siitä sai silloin pulittaa muistaakseni 1700 Ringittiä mikä on suurin piirtein 340€. Ennen KL:iin matkaa kattelin samaista puhelinta Thaimaan Pattayalta ja se siellä maksoi halvimmillaan 17 500 bahtia, eli n. 350€. Tietääkseni kummassakin paikassa puhelimet olivat tulleet US and A:sta. Puhelin oli ostaessani valmiiksi Jailbreikattu ja Unlockattu, mutta kun asentelin suomi-paketteja puhelin meni lukkoon ja sen joutui itse vapauttamaan kaikesta mahdollisesta. Onneksi majatalossamme oli mukava Israililainen jätkä joka lainasi läppäriään tätä varten. Sen jälkeen puhelin on toiminut ilman mitään moitteita.
Nyt on kova odottelu, että saavat tänne Pattayalle (jonne olen palannut vielä pariksi kuukaudeksi
), 3G puhelimet importattua jostain ja pääsee hintoja vertailemaan. Ilmottelen niistä tänne heti kun saan selville.
Nyt on kova odottelu, että saavat tänne Pattayalle (jonne olen palannut vielä pariksi kuukaudeksi
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja i0dium »
Hong Kongissa myytävät iPhone 3G:t ovat ilmeisesti lukitsemattomia (ainakin näin paikallisen operaattorin edustaja kertoi haastattelussa). Tosin kahden vuoden sopimuksen joutuu aina ostaessa tekemään, mutta puhelimen pitäisi toimia muiden operaattoreidenkin kanssa.
Edit: löytyyhän tuo tieto täältäkin http://support.apple.com/kb/HT1937
-
Viesti Kirjoittaja JohanS »
Asun tällä hetkellä kuala lumpurissa ja täällä ei ole viel julkistettu uutta iphonea. Myyjät epäilevät julkaisua vasta ensi vuodelle. Tsekkailin applen sivuilta jälleenmyyjiä ja Singapore näyttäisi olevan lähin, joten sinne pitäisi lähteä ensi viikonloppuna käymään. Applen sivujen mukaan iphonet Singaporessa olisivat lukitsemattomia. Nyt tarvisinkin paljon neuvoja ja asioita, joita tulee ottaa huomioon puhelinta ostettaessa sieltä. Kiitos jo alustavasti vastanneille!!
-
Viesti Kirjoittaja orkidea »
Matka Singaporeen lähestyy ja iPhone-kuume nousee... Mikä mahtaa olla päivän tilanne? Onko 3G-luuria saatavilla, pitääkö ottaa 2 vuoden liittymä, paljonko maksaa? Oletukseni on, että edelleen luurit ovat operaattorilukitsemattomia, eli oma DNA toimisi aktivoinnin jälkeen. Onko näin?
Kiitollisena tiedoista ja vastauksista!
Kiitollisena tiedoista ja vastauksista!
-
Viesti Kirjoittaja Benzin »
Kävin HK:ssa loppuvuodesta, kaupoista saa ostaa iPhonen vain HK:n henkkareilla ja 2v sopimus pitää tehdä. Puhelinhan on tosin lukitsematon. Jos tilaa Apple Storesta suoraan hotellille niin saa ilman henkkaria ja ilman sopimusta. Sain tietää sen liian myöhään.i0dium kirjoitti:Hong Kongissa myytävät iPhone 3G:t ovat ilmeisesti lukitsemattomia (ainakin näin paikallisen operaattorin edustaja kertoi haastattelussa). Tosin kahden vuoden sopimuksen joutuu aina ostaessa tekemään, mutta puhelimen pitäisi toimia muiden operaattoreidenkin kanssa.
-
Viesti Kirjoittaja kapaa »
Eikä jos siis iPhonen tilaa apple storesta: http://store.apple.com/hk/browse/home/s ... co=MTE2NTQ . niin tossa lukee et free shipping nii saisko sen toho hintaa kotiovelle ja sit oisko toi laite lukitsematon ja valmis suomen liittymiin? ei siis mitää henkkareita tai 2v soppareita:D
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka