arky kirjoitti:Noniin, Tänään sain vihdoin päätettyä minhin malliin päädyn ja nyt on valaistu macbook tilattu. Pitkään arvoin MBP:n ja MB:n välillä, mutta lopulta koko vei voiton ja hommaan kotiin sitten ulkoisen näytön kaveriksi. Lähetys arvio näköjään nykyään enää 24h ja arvion mukaan kone pitäisi olla täällä jo viim. perjantaina, näinköhän ehtii..?
Kaiken reiluuden nimissä toivon syvimmästi, että ei ehdi. Ihan vaan sillä, että itse tilasin koneen 16. päivä ja se olisi näillä näkymin tulossa loppuviikosta, joten sulla pitäis ainakin mennä kaksi viikkoa tai enemmän. ;E
"When I get sad, I stop being sad and be Awesome instead" BS
arky kirjoitti:Noniin, Tänään sain vihdoin päätettyä minhin malliin päädyn ja nyt on valaistu macbook tilattu. Pitkään arvoin MBP:n ja MB:n välillä, mutta lopulta koko vei voiton ja hommaan kotiin sitten ulkoisen näytön kaveriksi. Lähetys arvio näköjään nykyään enää 24h ja arvion mukaan kone pitäisi olla täällä jo viim. perjantaina, näinköhän ehtii..?
Kaiken reiluuden nimissä toivon syvimmästi, että ei ehdi. Ihan vaan sillä, että itse tilasin koneen 16. päivä ja se olisi näillä näkymin tulossa loppuviikosta, joten sulla pitäis ainakin mennä kaksi viikkoa tai enemmän. ;E
Minunkin mielestä saisit odottaa semmoiset 3 viikkoa, koska se on se aika minkä minä olen pian odottanut (kylläkin MBP). Tilasin 14.10 ja pitäisi 6.11 tulla..
dasda kirjoitti:Minunkin mielestä saisit odottaa semmoiset 3 viikkoa, koska se on se aika minkä minä olen pian odottanut (kylläkin MBP). Tilasin 14.10 ja pitäisi 6.11 tulla..
MBP:n saatavuus on edelleen huono verrattuna MB:n.
Pbman kirjoitti:HAH! Welcome to Finland, land of jealousy, envy and angry people!
Muualla menestyksestä ja hyvistä saavutuksesta taputetaan selkään, Suomessa potkaistaan takapuoli. Menkää nyt itteenne! Ei se ole teiltä pois.
Eli sä vertaat Macin saamista menestykseen ja hyvään saavutukseen? Itsehän kutsuisin sitä tasa-arvoksi, että jokainen joutuu vuorollaan odottamaan yhtä kauan omaa masiinaansa, koska sehän on kuitenkin vaan reilua.
"When I get sad, I stop being sad and be Awesome instead" BS