Ping.kuriton kirjoitti:Sait sitten mikros toimimaan? Muistithan laittaa lusikan kultareunaseen mukiis kans, nopeuttaa näet kaffen kuumenemista?Teppo Tulppu kirjoitti:Ei oo kylmää kahvia, ei.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Ping.kuriton kirjoitti:Sait sitten mikros toimimaan? Muistithan laittaa lusikan kultareunaseen mukiis kans, nopeuttaa näet kaffen kuumenemista?Teppo Tulppu kirjoitti:Ei oo kylmää kahvia, ei.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Tämä Reko on ollut kyllä positiivinen yllätys. Koko täällä "vielä paikalla oleva" joukkueeni on mieltynyt tähän. Suosittelin tätä kyllä jo Suomessa asuville tyttärillemmekin. Vahvaa ja hyvää kahvia. Kiitos suosituksesta vielä.kuriton kirjoitti:Huomenta Aperture!![]()
Kaffetta täällä vasta tiputellaan..eikä oo Rekoa pannussa, vaan joku Jacobs Krönung.
Ei oo mun suun makuista kaffeta tuo, mutta aikani oon jo tuota pakettia jääkaapissa säilytellyt...joten juotava on.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Oleppas hyvä ja hörps!Aperture kirjoitti:Vahvaa ja hyvää kahvia. Kiitos suosituksesta vielä.myöskin Mikael K:lle
JuuJa. Uskomme suositusta taasen! Pitäydytään nyt Classic Rekossa ja Presidentti kahvissa toistaiseksi.kuriton kirjoitti:Oleppas hyvä ja hörps!Aperture kirjoitti:Vahvaa ja hyvää kahvia. Kiitos suosituksesta vielä.myöskin Mikael K:lle
Mutta elä osta tuota Jacobs Krönungiä, phyi!
![]()
Niin, jos sulla nyt on hiukkaakaan samanlainen kaffemaku kun meitillä.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Aperture kirjoitti: Kiitos suosituksesta vielä.myöskin Mikael K:lle
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Huomenta vaan teitillekin!Teppo Tulppu kirjoitti:Huomenta homppendaalit. Varhainen mato aamukahvin nappaa.
Viesti Kirjoittaja J4n1 »
Ja tää mato ottaa ny lähtökaffet.kuriton kirjoitti:Huomenta vaan teitillekin!Teppo Tulppu kirjoitti:Huomenta homppendaalit. Varhainen mato aamukahvin nappaa.![]()
Tais olla eka kerta kun tuo mato kaffetta joi tuohon aikaan!
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
T.ssä om arsenikkia ja se om muutenkin myrkyllistä, muinaisina aikoina t.n juojia poltettiin rovioilla ja nyljettiin elävältä.KunkkuJ kirjoitti:On se vaan aika kamalaa, miten paljon ihmiset juovat kahvia! Ei se voi enää olla terveellistä noin paljon käytettynä. Itse asiassa - ettei sillä vaan olisi yhteyttä näihin kovasti yleistyneisiin sairauksiin: on masennusta, sydän- ja verisuonitauteja... Ja kuolleisuuskin nykyään, niin, se on aika korkea.
Jatkan myöhemmin, nyt minä juon teetä. 8)
Se taisi olla siihen aikaan, kun maapalloakin pidettiin pannukakkuna? Älä nyt kuule darthmotheri käännä huomiota pois vakavasta aiheesta! Jos oikein tutkiskelet itseäsi, niin etkö olekin tuntenut viime aikoina epänormaalin paljon väsymystä? Onko ollut myös mielialan muutoksia? Tykyttääkö sydän joskus epänormaalisti? Entä jos luopuisit kahvista ja eläisit pidempään? 8)darthmother kirjoitti:T.ssä om arsenikkia ja se om muutenkin myrkyllistä, muinaisina aikoina t.n juojia poltettiin rovioilla ja nyljettiin elävältä.KunkkuJ kirjoitti:On se vaan aika kamalaa, miten paljon ihmiset juovat kahvia! Ei se voi enää olla terveellistä noin paljon käytettynä. Itse asiassa - ettei sillä vaan olisi yhteyttä näihin kovasti yleistyneisiin sairauksiin: on masennusta, sydän- ja verisuonitauteja... Ja kuolleisuuskin nykyään, niin, se on aika korkea.
Myöskin heitä lähetettiin pakolla mm- Brittein saarille ja Ausseihin
Pidettiin outoina ja yhteiskunnan vihollisina
jopa KERETTILÄISINÄ
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kahvin vaikutus verenpaineeseen on vähäinen, se myös pienentää riskiä sairastua kakkostyypin diabetekseen. Suodatinkahvi ei nosta merkittävästi kolesterolitasoa, espressolla on suurempi vaikutus, mutta sekin on käytännössä merkityksetön. Kohonnut sydämkuoleman riski on vasta yli 9 kupillista kahvia päivittäin juovilla.KunkkuJ kirjoitti:On se vaan aika kamalaa, miten paljon ihmiset juovat kahvia! Ei se voi enää olla terveellistä noin paljon käytettynä. Itse asiassa - ettei sillä vaan olisi yhteyttä näihin kovasti yleistyneisiin sairauksiin: on masennusta, sydän- ja verisuonitauteja... Ja kuolleisuuskin nykyään, niin, se on aika korkea.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
KunkkuJ kirjoitti: Semmoisen avulla saatiin kommunismin aatekin näyttämään hyvältä ja tarpeelliselta. Jos mennään tälle tasolle, niin kohta joku varmasti väittää ihmisen käyneen kuussakin!
Kenen kanssa sää oot käyny kuussa??Paapa kirjoitti:Mitä vikaa on kommunismissa, kysyn vaan? Ja jo Breznevin aikaan kävimme kuussa!KunkkuJ kirjoitti: Semmoisen avulla saatiin kommunismin aatekin näyttämään hyvältä ja tarpeelliselta. Jos mennään tälle tasolle, niin kohta joku varmasti väittää ihmisen käyneen kuussakin!
Tässä se taas näkyy, miten kahvi sekoittaa ihmiset ja vie todellisuuden tajun!darthmother kirjoitti:Kenen kanssa sää oot käyny kuussa??Paapa kirjoitti:Mitä vikaa on kommunismissa, kysyn vaan? Ja jo Breznevin aikaan kävimme kuussa!KunkkuJ kirjoitti: Semmoisen avulla saatiin kommunismin aatekin näyttämään hyvältä ja tarpeelliselta. Jos mennään tälle tasolle, niin kohta joku varmasti väittää ihmisen käyneen kuussakin!
Mä kävin Diana Krallin kanssa. 8)darthmother kirjoitti:Kenen kanssa sää oot käyny kuussa??