Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja Jone »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kotosalla iisisti pökkyrät. Ja laitetaan tähän vielä Aman linkki.Jone kirjoitti:Sitä pohtimaan että ottasko tänään pökkyrät vai oisko ihan kotosalla iisisti. Vapaata ois. Päättäkää te kun ite en ny oikein osaa..
-
Macco kirjoitti:Kotosalla iisisti pökkyrät. Ja laitetaan tähän vielä Aman linkki.Jone kirjoitti:Sitä pohtimaan että ottasko tänään pökkyrät vai oisko ihan kotosalla iisisti. Vapaata ois. Päättäkää te kun ite en ny oikein osaa..
Tilanne:

![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Luin tosta ekaks et "vai oisko ihan kotosalla alasti"Jone kirjoitti:Sitä pohtimaan että ottasko tänään pökkyrät vai oisko ihan kotosalla iisisti. Vapaata ois. Päättäkää te kun ite en ny oikein osaa..

-
Joo se semmonen ei kuulkaa passaa lain. Siihen puuttuu jo eläinsuojelu ja julkisivulautakuntaAnniel kirjoitti:Luin tosta ekaks et "vai oisko ihan kotosalla alasti"Jone kirjoitti:Sitä pohtimaan että ottasko tänään pökkyrät vai oisko ihan kotosalla iisisti. Vapaata ois. Päättäkää te kun ite en ny oikein osaa..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Kiitän massiivisesta osallistumisesta tähän pulmaan ja tässä melko tasaisessa kisassa lopulta pökkyröinti vei voiton joten hurlum ja hei siihen päälle. Eikun nuttu niskaan mylykkärehtämään kirkolle päin. Muutaman äpäkän käyn kitskalta ja mään studiolle dokkommaan. Voipihan se olla niinkin että muutamat haikeat slaagerit siinä soittaa rimpsautan siinä ilokseni harmoonilla. Ja sitten voisi pyhittää loppuehtoon ihanaisille trinsessoille.Jone kirjoitti:Macco kirjoitti:Kotosalla iisisti pökkyrät. Ja laitetaan tähän vielä Aman linkki.Jone kirjoitti:Sitä pohtimaan että ottasko tänään pökkyrät vai oisko ihan kotosalla iisisti. Vapaata ois. Päättäkää te kun ite en ny oikein osaa..
Tilanne:
1
0
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Itse olen kausiröökaaja ja nyt kun saikulla tääytyy vapaa-aikaa täyttää kaikilla ajanvietemuodoilla, niin röökaaminen tuo mukavaa sisältöä laiskotteluun.
Tuota Dun Hill savuketta polttelin joskus yläasteella ja se oli todella miellyttävän pehmeän ja makean makuista, mutta tosiaan en ole löytänyt tätä enään mistään myymälöistä.
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
http://gimp.lisanet.de/Website/Download.html
Koetin tuota vaihtoehtoa 2.6.2. /Leopard/Intel ja näyttää niinkuin se jäisi jotenkin kesken.
Eilen päivitetty teksti ja linkki tuohon ylläolevaan löytyi täältä http://www.ilmaisohjelmat.fi/gimp
Tällaisilta sivuilta alunpitäen http://www.ilmaisohjelmat.fi/ohjelmat-macintoshille
Tuo taitaakin vaatia jonkin lisäohjelman ? Tuntuukin nyt että on liian vaativa asentaa minun taidoillani, siitä varmaan kiikasti. Ohjelmana olisi varmastikin hyvin hyvä, sanotaan pitkälti Adobe Photoshopin kaltaiseksi.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Unohda tuo Gimp, lataa niin ikään ilmainen Seashore: http://seashore.sourceforge.net/ Gimp vaatii tosiaan X11-ikkunointisysteemin, liian vaivalloista.sinitiainen kirjoitti:Olisiko kukaan yrittänyt ladata täältä GIMP:ä ja onnistunut siinä ?
http://gimp.lisanet.de/Website/Download.html
Koetin tuota vaihtoehtoa 2.6.2. /Leopard/Intel ja näyttää niinkuin se jäisi jotenkin kesken.
Eilen päivitetty teksti ja linkki tuohon ylläolevaan löytyi täältä http://www.ilmaisohjelmat.fi/gimp
Tällaisilta sivuilta alunpitäen http://www.ilmaisohjelmat.fi/ohjelmat-macintoshille
Tuo taitaakin vaatia jonkin lisäohjelman ? Tuntuukin nyt että on liian vaativa asentaa minun taidoillani, siitä varmaan kiikasti. Ohjelmana olisi varmastikin hyvin hyvä, sanotaan pitkälti Adobe Photoshopin kaltaiseksi.
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Tämä oli varmaan itselleni Appleen siirtyessä suurimpia ongelmia, mistä etsiä aikaisempia Windowsissa käyttämiäni korvaavat ohjelmat. Ajattelin myös, että kuinka voi löytää OS X -ohjelmia. Noh, taikamerkit "os-x" jokaiseen Google-hakuun niin kyllähän sitä alkoi löytymään Applesoftaa. Ja parempi unohtaa ne vanhat ohjelmistomestat, siis Windows-aikaiset.
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sähköpostiin tulee minulle päivittäin version tracker ja sieltä olen ohjelmia poiminut satunnaisesti vastaantulleiden lisäksi. Sekä sitten Leopard for Dummies- ja MacBook for Dummies-kirjoista. Tuo ilmaisohjelmat- sivusto on vain siksi niin viehättänyt, jo jonkun vuoden, että siinä muutamilla sanoilla tai lauseilla arvioidaan ohjelmat, jotka on varmaan jo alunpitäen harkiten sivuille valittu. Sieltä ladatessaan on voinut olla turvallisella mielellä, ettei todennäköisesti mitään tyhmyyksiä tee, kun sivut vaikuttavat tosiaan hyvin ylläpidetyiltä.
Vielä kysyisin, kiinnititkö huomiota Songbirdiin, josta siellä mainitaan mm. näin:
"Hieman Applen iTunesia muistuttava kokonaisvaltainen mediasoitin, jossa on jopa oma internet-selain. Ohjelma on vielä kehitysvaiheessa, mutta jo nyt ominaisuuksiltaan huikea."
-
Olen joulupöydissä ihastunut siian ja lohen mätiin sipulin kera ja ahmin sitä joskus liikaa, onneksi jouluun ei ole enää montaa yötä.
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Hienostopalsta? Siis Hopeinen Omppu vai Kysy mitä vaan mistä vaan? Kysyn vaan!Salamijakk kirjoitti:Kun ollaan tällä hienostopalstalla, niin katson aiheelliseksi kysyä: kuka on syönyt kaviaaria (sammen mätiä) ja miltä se maistuu?
Olen joulupöydissä ihastunut siian ja lohen mätiin sipulin kera ja ahmin sitä joskus liikaa, onneksi jouluun ei ole enää montaa yötä.
Olen oikeaa kaviaaria maistanut, olin vaan niin nuori, etten tajunnut ja purkkikin oli kovin pieni. Itse en ole mädin ystävä, voin syödä (ja syönkin), mutta esimerkiksi sienten sukuelimet maistuvat huomattavasti paremmalle, kuin nämä kalojen sukusolut.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Joskus 15 vuotta sitten sain säilöttyä kaviaaria, tajuntani on yhä tallella, joten ei se makuelämys tainnut olla edes orgastinen. Ruottinlaivan seisovassa pöydässä on usein siian mätiä, aina sinne sattuessani syön sitä kauhakaupalla. Saan tavallaan risteilyn hinnan takaisin mätinä.Salamijakk kirjoitti:Kun ollaan tällä hienostopalstalla, niin katson aiheelliseksi kysyä: kuka on syönyt kaviaaria (sammen mätiä) ja miltä se maistuu?
-
Paapa kirjoitti:mutta esimerkiksi sienten sukuelimet maistuvat huomattavasti paremmalle, kuin nämä kalojen sukusolut.

- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
-

-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
-
Mun mielestä hoikka on laihempi. Mutta mihin vähiin sujahtaa sutjakka?Teppo Tulppu kirjoitti:Kumpi on laihempi: hoikka vai solakka?

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Entäs kuikelo?Anniel kirjoitti:Mun mielestä hoikka on laihempi. Mutta mihin vähiin sujahtaa sutjakka?Teppo Tulppu kirjoitti:Kumpi on laihempi: hoikka vai solakka?
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Eiks kuikelo viittaa samalla myös vähän pituuteen? Niin kuin esimerkiksi hongankolistaja. Mitä sanoo raati?amanita kirjoitti:Entäs kuikelo?Anniel kirjoitti:Mun mielestä hoikka on laihempi. Mutta mihin vähiin sujahtaa sutjakka?Teppo Tulppu kirjoitti:Kumpi on laihempi: hoikka vai solakka?
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja ih »
Kuinkas luikku?amanita kirjoitti:Sarjan huipentanevat nälkäkurki ja anorektikko?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka