Tyypillistä NASA huuhaata, ihan feikkivideo, selvä studiolavastusjuttu.Teppo Tulppu kirjoitti:Mä kävin Diana Krallin kanssa. 8)darthmother kirjoitti:Kenen kanssa sää oot käyny kuussa??
Mistä juontui mieleen NASSA
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Tyypillistä NASA huuhaata, ihan feikkivideo, selvä studiolavastusjuttu.Teppo Tulppu kirjoitti:Mä kävin Diana Krallin kanssa. 8)darthmother kirjoitti:Kenen kanssa sää oot käyny kuussa??
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Skyline^ »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
No jösses! Kaikkea se nykyteknologia... Huomenta vaan homppuun - pitkästä aikaa rauhallinen aamu toimistolla.darthmother kirjoitti:Tärkeä tiedote
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kiitoksia!amanita kirjoitti:Huomenta!
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Machist »
Ei sinne, mää oon täällä olkkarin soffalla jo!darthmother kirjoitti:Rientää seuraksi pöytään
kuriton kirjoitti:Ei sinne, mää oon täällä olkkarin soffalla jo!darthmother kirjoitti:Rientää seuraksi pöytään
Etkös saa juoda tuata kaffetta kuin pöydän ääressä?darthmother kirjoitti:kuriton kirjoitti:Ei sinne, mää oon täällä olkkarin soffalla jo!darthmother kirjoitti:Rientää seuraksi pöytäänkielletty suunta
Eiks sulla oo tuata jatkojohtoo?darthmother kirjoitti:Kun tuata iMac 24" on tässä ja MacBook muualla
En tarvitse tuata "jatkojohtoa"kuriton kirjoitti:Eiks sulla oo tuata jatkojohtoo?darthmother kirjoitti:Kun tuata iMac 24" on tässä ja MacBook muualla