Tosi mies ei käyttöohjetta lue, siis en minäkään. Nokialaisissa oli hauskat ohjeet aikoinaan, edes minä en saanut niistä selvää. Ja valitinkin ystävälleni Nokian Insinöörille niistä. Sittemmin ne ovat parantuneet ja nykyisin en edes yritä lukea mitään. Kyllä mielestäni laitteen pitäisi olla otettavisa jotenkin käyttöön ilman ohjeita. Ohjeilla voi sitten parantaa osaamistaan laitteen käsittelyssä. Ja näinhän varmaan itsekin ajattelit. Tässä iPhonessa vaan tuntuu olevan näitä ongelmia paljon. Itse näin sen vasta livenä toissailtana ja ihan vaan vilaukselta. Puhelinta ostaessani ostan aina jonkun aikansa eläneen (softaversion). Olen vain niin oppinut ja köyhän on nöyrryttävä.sinitiainen kirjoitti:Unohdin vielä kunnolla kiittää avusta. Mukana oli se puhelimen liki 150 sivuinen netistä printattu käyttöohje, jota lukien olin ajatellut kuluttaa aikaa. Siitä ei kuitenkaan ihan äkkiä neuvo johonkin tiettyyn tilanteeseen löydy. Eikä nyt ollut hätää kun ei ollut mitään oikeaa hätää, mutta jos joskus olisi sellainen tilanne, ja vähän väliä päätyisi ihan muualle kuin on tarkottanut, tai nettiyhteys katkeilisi, olisi aika tuskaista.
Mutta kiitos vielä ja hyvää yötä
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)