Soitin Applelle perjantaina 31.10., UPSin kuriiri toimitti pehmustetun pakkauksen iPodille maanantaina 3.11., kävi hakemassa iPodini tiistaina ja toi uuden tilalle torstaina. Aivan käsittämättömän hyvää ja erityisesti nopeaa palvelua. Koko hommaan meni alle viikko, vaikka yhteensä kolme pakettia seilasi Suomen ja Hollannin välillä.
Iso kiitos Applelle poikkeuksen tekemisestä ja muutenkin hyvästä palvelusta sekä UPSille todella nopeasta toiminnasta. iPod matkasi kotioveltani Ruotsin ja Saksan kautta Hollantiin huoltoon seurantasivun mukaan 19 tunnissa ja uusi tuli tilalle yhtä nopeasti.
Onko Applen huolto aina näin sujuvaa, vai sattuiko kohdalleni joku "tilapäinen häiriö"?

Edit: Yritin muuten ensin korjata tuota itse ja avasin iPodin takakantta sen verran, että pääsin tökkimään kuulokeliitäntää. Kyllä siitä näki, että kansi oli avattu "ei-ammattilaisen toimesta", mutta eipä se näköjään Applen huoltohemmoja kiinnostanut.