No mikä jottei. Turvallista matkaa! Tilaile sitten kunnolla sitä matkajuomaa, että pääset heti viikonlopun suomifiilikseenAperture kirjoitti:Lähden neljän tunnin kuluttua Suomeen käymään. Kai tämä tänne ketjuun kuuluu...

Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
No mikä jottei. Turvallista matkaa! Tilaile sitten kunnolla sitä matkajuomaa, että pääset heti viikonlopun suomifiilikseenAperture kirjoitti:Lähden neljän tunnin kuluttua Suomeen käymään. Kai tämä tänne ketjuun kuuluu...
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Kiitosta. Tällainen on tosiaan suunnitelmakin.Salamijakk kirjoitti:No mikä jottei. Turvallista matkaa! Tilaile sitten kunnolla sitä matkajuomaa, että pääset heti viikonlopun suomifiilikseenAperture kirjoitti:Lähden neljän tunnin kuluttua Suomeen käymään. Kai tämä tänne ketjuun kuuluu...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
EHDOTTOMASTI!Aperture kirjoitti:Lähden neljän tunnin kuluttua Suomeen käymään. Kai tämä tänne ketjuun kuuluu...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Jigsaw »
Tämä olis kuulunut sinne kouluammunta ja metsästystopiicciin!Jigsaw kirjoitti:Huomista ja VPD:n pakettia odotellessa. Tilattuna XBox 360 bundle, Gears of War 2 ja Fallout 3 peleinä, hinta sopivat 309€. Alkaa raatoja tulemaan.
Ellei tuon viimeisen lauseen jälkeen tule poliisi hakemaan pahnoille, epäilee ammuskelun suunnittelusta.
En ymmärrä asiasta mitään, mutta mites tommosen kuitutukin tekee? Muotteja yms? Vai saako valmiina? Velipoika rakenteli tukit kyllä puusta. Ja miten potkaisut yms. kun paino muuttuu?hatey kirjoitti:Tarjottiin loistavaa epänormaalin harrastuksen aihiota: piippu, lukkorunko ilman lipassolaa, ja lukko. nam nam....13 mm kasaa epänormaalisti harrastettu 300 m matkalle raskaalla tukilla. Tukki ym ei kuuluisi kauppaan.
Rautoihin kun petaisi kunnon kuitutukin ja päälle hyvää optiikkaa....
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Valmiina ajattelin jotain TRG tyylistä etsiä. Puu on hienoa ja lämmintä, mutta elää kosteuden mukaan. Periaatteessa inhoan kyllä "muovia", mutta jos nuo raudat ostan, niin tarkoitus olisi rakentaa kympinpuhkoja.... Suujarru vaimentaa potkua mukavasti....Paapa kirjoitti:En ymmärrä asiasta mitään, mutta mites tommosen kuitutukin tekee? Muotteja yms? Vai saako valmiina? Velipoika rakenteli tukit kyllä puusta. Ja miten potkaisut yms. kun paino muuttuu?hatey kirjoitti:Tarjottiin loistavaa epänormaalin harrastuksen aihiota: piippu, lukkorunko ilman lipassolaa, ja lukko. nam nam....13 mm kasaa epänormaalisti harrastettu 300 m matkalle raskaalla tukilla. Tukki ym ei kuuluisi kauppaan.
Rautoihin kun petaisi kunnon kuitutukin ja päälle hyvää optiikkaa....
Kai sitä nyt vapaapäivänä voi olla väkisinväännetty? Mulla on sähköt ja jopa nettikin nyt, kun Elisa sai kuntoon venävärkkeensä. Mulla ei äänet näy! Eikä valot kuulu!Salamijakk kirjoitti:Kaikilla muilla jutut väkisin väännettyjä näin maananataina, Kaikilla on maanantai, missä ilman sähköä ei näe mitään, paitsi mulla.
Siunatkoon. Riisuttu mies MTV3Paapa kirjoitti:Kai sitä nyt vapaapäivänä voi olla väkisinväännetty? Mulla on sähköt ja jopa nettikin nyt, kun Elisa sai kuntoon venävärkkeensä. Mulla ei äänet näy! Eikä valot kuulu!Salamijakk kirjoitti:Kaikilla muilla jutut väkisin väännettyjä näin maananataina, Kaikilla on maanantai, missä ilman sähköä ei näe mitään, paitsi mulla.
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Anniel kirjoitti:HehNyt on olo kuin filmitähdellä. Siellä verenluovutustilaisuudessa oli mediaa paikalla ja tietty ne kuvas mua Hämeen uutisiin. Just tuli telkkarista
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Gotnine »
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Hyvin näkyi video.Anniel kirjoitti:Emmää tienny et ne näyttää mua noin paljon![]()
(Elkää pettykä bongaajat)
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Vähän sama kuin internet explorerilla (huom. pienellä kirjoitettuna) nettisivulta kopioitu teksti palsta- ja sarakemuodossa näkyy excelissä ihan miten sattuu. Firefox taas osaa kopioida sen oikein.Gotnine kirjoitti:Kollegalta tuli sähköpostina tiedosto jonain ihmeen wps-systeeminä; tuo kirjainyhdistelmä oli itselleni entuudestaan tuntematon, mutta Google paljasti sen Windowsin Works-ohjelmiston tekstinkäsittelyohjelmaksi. Huvittavinta asiassa on se, että en saanut tiedostoa millään ilveellä auki Windowsin 2000 & XP -versioilla - tuloksena oli vain käsittämätöntä kirjainhuttua - mutta illalla kotiin tultuani Maccini NeoOffice aukaisi tiedoston heti; Windows ei siis osaa avata Windows-ohjelmia
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Kuka kertoisi asian Bill Gatesille?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
A-talk
Netti kuriin! Vieraina vähemmistövaltuutettu Johanna Suurpää, Julkisen sanan neuvoston puheenjohtaja Pekka Hyvärinen, Vihreiden kansanedustaja Jyrki Kasvi sekä verkkopalvelu Suomi24:n toimitusjohtaja Jussi Halli.
Viesti Kirjoittaja Naakkis »