MYYTY:M: Powerbook G4:n raato
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
jtluokka
MYYTY:M: Powerbook G4:n raato
Viesti Kirjoittaja jtluokka »
Minulla on powerbook G4 1,67 Ghz, joka ei lähde käyntiin. Koneeseen on vaihdettu kovalevy, mutta se ei auttanut asiaa. Vian syytä en tiedä. Eikä löydy innostusta enää ettiäkään sitä. Joten jos on kiinnostusta kyseisestä laitteesta, nii voi ottaa yhteyttä. Olen ostanut myös uuden virtalähteen. Kone on ulkoisesti ihan siisti. Löytyy kaikki mitä alunperin on ollut mukana. Puh 0503416960
Viimeksi muokannut jtluokka, 14.11.2008 klo 14.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Kirjaaja
-
taavis
-
jtluokka
Re: M: Powerbook G4:n raato
Raadon kiinnostus on ylittänyt odotukset. Tällä hetkellä(7.11. klo 21:56) korkein tarjous on 100 €. Nii, ja vastauksia kysymyksiin: Kone Espoossa, RAM 2*512Mb, kovalevy 80 gt. Alkuperäinen kovalevy lähtee myös jos saan sen jotenkin tyhjennettyä uudelle koneelleni. Akku käytännössä varmaan loppu, ei käytetty vuoteen.
-
macdu
-
them
Viesti Kirjoittaja them »
Ihan mielenkiinnosta, että onkos tämä se tapaus joka oli huuto.netin kautta myynnissä jokunen tovi sitten? Siis 17" Powerbook malli.jtluokka kirjoitti:Minulla on powerbook G4 1,67 Ghz, joka ei lähde käyntiin. Koneeseen on vaihdettu kovalevy, mutta se ei auttanut asiaa. Vian syytä en tiedä. Eikä löydy innostusta enää ettiäkään sitä. Joten jos on kiinnostusta kyseisestä laitteesta, nii voi ottaa yhteyttä. Olen ostanut myös uuden virtalähteen. Kone on ulkoisesti ihan siisti. Löytyy kaikki mitä alunperin on ollut mukana. Puh 0503416960
-
jri
Viesti Kirjoittaja jri »
Virtalähteitä (ja akkuja) on ilmeisesti kahta eri tehoista, näytön koosta riippuen. Näytön koko ja virtalähteen teho?
-
jtluokka
Vastauksia kysymyksiin: Näytön koko 15.2", virtalähde 65 w, ei ole ollut myynnissä muualla. Katotaan sitä osissa myymistä jos ei kukaan tarjoa mitään ihmeitä.
-Jukka
-Jukka
-
barcoder
Viesti Kirjoittaja barcoder »
Minulla on myös PowerBook, jossa näyttö temppuilee, itseasiassa näytön ja rungon välisessä saranassa on pieni lohkeama. Kone kyllä toimii, mutta näyttö sammuilee välillä eli ei sitä ihan normikäyttöön kannata ottaa, serveriksi tms... ehkä vois mennä, tai varaosiks. Voisin myydä pois jos joku sen haluaa....
Kone on mulla landella, joten en saa tähän hätään tarkempa speksejä, mutta ei ihan viimeisimpiä, oiskohan ollut 667mhz ja 15tuumasella näytöllä.
Jos jotakuta tällainen kiinnostaa niin tarjousta voi laittaa yksärillä.... ens viikonlopun jälkeen voin sitten antaa tarkempia tietoja.
Kone on mulla landella, joten en saa tähän hätään tarkempa speksejä, mutta ei ihan viimeisimpiä, oiskohan ollut 667mhz ja 15tuumasella näytöllä.
Jos jotakuta tällainen kiinnostaa niin tarjousta voi laittaa yksärillä.... ens viikonlopun jälkeen voin sitten antaa tarkempia tietoja.
www.grano.fi - Dodendo 2010: Suunnittele, toteuta ja julkaise, 2012: InDesign CC-julkaisun tekijälle, 2015: Photoshop CC 2017-opas
http://www.docendo.fi/?p=company&sp=writer&wrid=199
http://www.docendo.fi/?p=company&sp=writer&wrid=199
-
jtluokka
Noin 150 € tarjouksia on tullut aika paljon. Se kuka ensimmäisenä tarjoaa 190 €, voi tulla sen hakemaan.
10 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka