egoste kirjoitti:Onnistuu Asetukseista WiFi kohdasta ihan mainioisti, jos ei ole "piilotettu" verkko.
Voit myös kirjoittaa sen "piilotetun" verkon nimen kun valitset - muu ja sen jälkeen mahdollisen suojauksen, sitten menussa peruuttaen kysyy salasanan...
ts. Ei ole vaikeata ja TOIMII, kunhan se verkko toimii oikein.
Siis tarkoitin just, että onnistuuko liittyminen muuten kuin syöttämällä sen verkon nimen sinne muu juttuun kun ei automaattisesti löydä verkkoa ja nimikään ei siihen muu juttuun mahdu siksi kysynkin et voiko esim ip:n kautta liittyy? tai jotain muuta konstii? ei viittis mennä rehtorilta kysyy et "viitittekö vaihtaa sen verkon nimen johonkin lyhyempään niin pääsen teidän laskuun surffailee sit siellä"
Käytön saa opetella ihan itse, mutta noilla työkaluilla se onnistuu.
joo tota mä en ny ymmärrä mitään ku yrittää avata sitä ohjelmaa nii vista vinee et:
Palvelua ei voi käynnistää komentoriviltä tai virheenkorjaustoiminnosta. Windows-palvelu on asennettava ensin (installutil.exe-ohjelman avulla) ja käynnistettävä ServerExplorerilla, Windows-palvelujen hallintatyökalulla tai NET START -komennolla
jerppi_ kirjoitti:Miten saan mocha vnc etähallinta ohjelman vörkkimään?
Eli voisiko joku kertoa yksin kertaiset ohjeet windows puolelle.
lataat koneellesi vaikka RealVNC-serverin, säädät sen asetukset kuntoon (salasana yms...), sitten vaan syötät koneesi IP-osoitteen ja salasanan mocha VNC:hen ja nautit. Ja jos haluat käyttää sitä ulkoverkosta, määrität koneellesi dynaamisen IP:n ja käytät sitä. Ja ohjaat portit reitittimestä.
Näin ulkomuistista puoliunessa heitttelen, viisaammat neuvokoot lisää, mutta kokeilemallla ja Googlella luulisi onnistuvan.
Viliho kirjoitti: joo tota mä en ny ymmärrä mitään ku yrittää avata sitä ohjelmaa nii vista vinee et:
Palvelua ei voi käynnistää komentoriviltä tai virheenkorjaustoiminnosta. Windows-palvelu on asennettava ensin (installutil.exe-ohjelman avulla) ja käynnistettävä ServerExplorerilla, Windows-palvelujen hallintatyökalulla tai NET START -komennolla
nii et neuvo ees vähän alkuun kiitos
Tohon mä en kyllä osaa neuvoa mitään... Toi Vista ja XP ei oikein ole mun alaa.
Huomasin, että iPhonen värinähälytys toimii vaikka puhelin on laturissa/telakassa. Kuuluisiko sen tehdä näin? Olen aikaisemmista puhelimista tottunut siihen että piuhan perässä ku ollaan, niin silloin ei väristä eikä täten vahingossa pudota pöydältä. Tuossa vaan sai todeta, että iPhone rupesi dockeineen liikkumaan pöydällä kun soitto tuli.
Tämä nyt ei ole tyhmä iPhone 3G -kysymys, kun puhelimena on vanhan mallin 2G-puhelin. Mutta sen verran tyhmä ehkä, että uskallan sen tänne laittaa...
Luin jostain, että Winterboard hidastaa puhelinta kovasti. Minulla on jailbreikattu 2.1 versiolla varustettu iPhone, jossa asennettuna mm. Winterboard, jotta saan työpöydän kuvaksi muutakin kuin tylsän mustan. Saako noita työpöydän taustoja asennettua jotenkin muuten kuin Winterboardin avulla? Vai onko niin, että jos poistan puhelinta hidastavan Winterboardin käytöstä, niin työpöydäksi tulee väkisinkin se musta tausta?
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
Ei liity 3G iPhoneen, mutta kokeillaan nyt kuitenkin. Eli puhelimessani on 1.1.4 firmware ja installerista pukkaa sellaista ongelmaa, että kun koitan ladata jotain ohjelmaa niin tulee "Error, package download failed" Mikä neuvoksi? Kiitos jo näin etukäteen.
Tuota noin.. En tiedä onko tuote vika vai mikä mutta iPhone on nyt minulla ollut jo 1-2kk ja olen huomannut että musiikki pelit jne. Äänet kuuluvat vain yhdestä kajjuttimesta mutta iPhonessa on silti 2 onko iPhone rikki vai mistä johtuu? asd
Ja iPhonen bluethoot ei löydä muita nokian kännyköitä eikä mitään tuntuu ettei se toimisi? Mikähän on syynä?
KultainenOmena kirjoitti:Tuota noin.. En tiedä onko tuote vika vai mikä mutta iPhone on nyt minulla ollut jo 1-2kk ja olen huomannut että musiikki pelit jne. Äänet kuuluvat vain yhdestä kajjuttimesta mutta iPhonessa on silti 2 onko iPhone rikki vai mistä johtuu? asd
Se toinen on mikki
KultainenOmena kirjoitti:Ja iPhonen bluethoot ei löydä muita nokian kännyköitä eikä mitään tuntuu ettei se toimisi? Mikähän on syynä?
iPhonen bluetoothilla ei toistaiseksi muuta tehdä kuin jutella handsfreen kanssa
Defic kirjoitti:GPS:n käyttö vaatii datayhteyden?? Miksi ei riitä se GPS yhteys ja ne puhelinmastot. Eihän nyt hyvänen aika autojenkaan GPS:t tarttee mitään nettiä.
Siksi että navigaattoreihin on ladattu valmiksi muistiin ne kartat ja iPhone hakee ne koko ajan datayhteydellä. Eli toimivat kokonaan eri periaatteella.
Onkohan mitenkään mahdollista piilottaa tuota tekstiviestien "esikatselua". Kun raavaat kaverini käpelöivät puhelinta ja osuvat "vahingossa" viesteihin ja jokin niistä alkaa sanoilla "oi mussukka <3...", valahtaa To_Ok-tädin naama punaiseksi ja sitä kaverien hihitystä kun ei hillitse enää mikään.
Ps. huomasin juuri, että jos kirjoitat 10 riviä viestiä niin loppuu kupla kesken. kokeilkaa vaikka ^-^.
Synkkasin iPhoneen IMAP emailiini, ensinnäkään iPhone ei hae kansioita palvelimelta vaan ne pitää synkata macilta, pitäisikö sen toimia näin? tuntuu tyhmältä. Ja kun kansiot synkkaa puhelimeen niin joka kansio näkyy kahteen kertaan, kansioissa siis yhdet ja samat postit, mutta näkyvät vaan kahteen kertaan. Millä sen saisi korjattua?
edit: eipä tarvitse enää vastata, menin iPhonessa kyseisen sähköpostitilin lisävalintoihin ja säädin sieltä niitä lähetettyjen postien ym. kansiota ja tuplakansiot vaan hävisivät. Jonkin sortin bugi siis.
dazer kirjoitti:Onko multa jotain jäänny huomaamatta, vai miksi en löydä mistään asetuksista sitä mailin automaattista tarkastusta? =D
Ei kai tässä voi muuta sanoa ku että on jäänyt jotain huomaamatta. Asetusvalikko ei ole kovin iso etteikö sitä vois hetkessä käydä läpi kokonaan. Neljäs valikko asetusten pääsivulla: Fetch New Data (jotain muuta suomeksi).
dazer kirjoitti:Onko multa jotain jäänny huomaamatta, vai miksi en löydä mistään asetuksista sitä mailin automaattista tarkastusta? =D
Ei kai tässä voi muuta sanoa ku että on jäänyt jotain huomaamatta. Asetusvalikko ei ole kovin iso etteikö sitä vois hetkessä käydä läpi kokonaan. Neljäs valikko asetusten pääsivulla: Fetch New Data (jotain muuta suomeksi).
AAH! Hain kokoajan tuolta asetukset->mail ym. puolelta. Joo kiitti
AAH! Hain kokoajan tuolta asetukset->mail ym. puolelta. Joo kiitti
No problem. Varmaan aika moni muukin on etsinyt Mailin asetuksia Mailin asetuksista. Tässä ollaan varmaan haluttu tehdä entisten Nokioiden omistajien olo kotoisaksi, kun pääsee leikkimään aarteenetsintää valikkoviidakossa.
matteus/2 kirjoitti:Tähän on ehkä jo vastattukin, mutta miten saan iPhoton olemaan avautumatta joka kerta kun iPhone kytketään koneeseen ja Founissa on uusia valokuvia?
iPhoton asetuksissa ruksi pois kohdasta "avaa iPhoto kun kamera liitetään koneeseen" tai jotain sinne päin.
Minulla on Italiasta ostettu virallisesti unlockattu iPhone 3G, ja Saunalahden liittymä. Koska otan puhelimen käyttöön vasta jouluna, en pääse itsekkään kokeilemaan joten kysytäänpä jo nyt etukäteen, eli;
Jos joku lähettää minulle kuvaviestin (tai muun MMS-viestin), tuleeko siitä mitään ilmoitusta puhelimeeni? Vai pitääkö tälläinen toiminta jotenkin pistää Saunalahden asetuksista päälle?
matteus/2 kirjoitti:Tähän on ehkä jo vastattukin, mutta miten saan iPhoton olemaan avautumatta joka kerta kun iPhone kytketään koneeseen ja Founissa on uusia valokuvia?
iPhoton asetuksissa ruksi pois kohdasta "avaa iPhoto kun kamera liitetään koneeseen" tai jotain sinne päin.
Ökei, täytyypä etsiä. Mulla on sen verran vanha iPhoto, että toivottavasti löytyy.
crime kirjoitti:Jos joku lähettää minulle kuvaviestin (tai muun MMS-viestin), tuleeko siitä mitään ilmoitusta puhelimeeni? Vai pitääkö tälläinen toiminta jotenkin pistää Saunalahden asetuksista päälle?
iPhone ei virallisesti tue MMS-viestejä. Jotta voisit vastaanottaa ja lähettää niitä, sinun täytyy jailbreakata puhelin ja asentaa SwirlyMMS-niminen ohjelma. Ohjelma maksaa 8 taalaa, kaksi ekaa viikkoa on ilmaista demoaikaa.
Pateedo kirjoitti:Ei liity 3G iPhoneen, mutta kokeillaan nyt kuitenkin. Eli puhelimessani on 1.1.4 firmware ja installerista pukkaa sellaista ongelmaa, että kun koitan ladata jotain ohjelmaa niin tulee "Error, package download failed" Mikä neuvoksi? Kiitos jo näin etukäteen.
Sun täytyy laittaa uudet repo osoitteet siihen installeriin (KG vai oliko se KVG)