Isot kuulokkeet oli päässä, varmaan jotain musiikkia teki ja vaatetuksesta päätellen menee tuonne rap genreen

Tunnustaudu!
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja kusmi »
http://www.jerehietala.com/Crimson kirjoitti:Innon viime jaksossa valokuvaaja-Jerellä oli macBook Pro ja Mac Pro. Todella hienoja kuvia jampalla kyllä. Mistähän niitä vois bongailla?
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Kiitoksia. Melko makeeta matskua.kusmi kirjoitti:http://www.jerehietala.com/Crimson kirjoitti:Innon viime jaksossa valokuvaaja-Jerellä oli macBook Pro ja Mac Pro. Todella hienoja kuvia jampalla kyllä. Mistähän niitä vois bongailla?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Joo, varma bongaus tehty!Macco kirjoitti:Ylen paikallisuutisissa makasi nainen verenluovutuksessa
Ei sillä kyllä Macciä ollut kainalossa, mutta ilmiselvä homppulainen kumminnii.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jos ei näyttänyt pihtarilta, niin homppulainen melko todennäkösesti.Macco kirjoitti:Ylen paikallisuutisissa makasi nainen verenluovutuksessa
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Miltä pihtarit näyttää? En oo tainnu ikinä tavata moista..Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos ei näyttänyt pihtarilta, niin homppulainen melko todennäkösesti.Macco kirjoitti:Ylen paikallisuutisissa makasi nainen verenluovutuksessa
Lisäviitteitä: Makasi. Antoi samalla jotain arvokasta kipeään tarpeeseen.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Onnenpekka! En usko että oikeasti haluat edes tietää...MacMees kirjoitti:Miltä pihtarit näyttää? En oo tainnu ikinä tavata moista..Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos ei näyttänyt pihtarilta, niin homppulainen melko todennäkösesti.Macco kirjoitti:Ylen paikallisuutisissa makasi nainen verenluovutuksessa
Lisäviitteitä: Makasi. Antoi samalla jotain arvokasta kipeään tarpeeseen.
Viesti Kirjoittaja spn »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Viesti Kirjoittaja Hattis »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Nimi esille.amanita kirjoitti:Myyjäkin oli homppulainen...
En tiä, en kysynny, enkä esitelly itteeni, ois viä peljäästynny, vaikkei mulla kaulin tullukkaan mukaan.Anghorn kirjoitti:Nimi esille.amanita kirjoitti:Myyjäkin oli homppulainen...
Kyllähän jokainen homppulainen tuntee Modenitan silmistä..amanita kirjoitti:En tiä, en kysynny, enkä esitelly itteeni, ois viä peljäästynny, vaikkei mulla kaulin tullukkaan mukaan.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Juuri olin samaa sanomassa.MacMees kirjoitti:Kyllähän jokainen homppulainen tuntee Modenitan silmistä..amanita kirjoitti:En tiä, en kysynny, enkä esitelly itteeni, ois viä peljäästynny, vaikkei mulla kaulin tullukkaan mukaan.
Vaan minähän olenkin valeasussa nykyään!kallekilponen kirjoitti:Juuri olin samaa sanomassa.MacMees kirjoitti:Kyllähän jokainen homppulainen tuntee Modenitan silmistä..amanita kirjoitti:En tiä, en kysynny, enkä esitelly itteeni, ois viä peljäästynny, vaikkei mulla kaulin tullukkaan mukaan.
Piilarit, silmälasit, irtoripset?amanita kirjoitti:Vaan minähän olenkin valeasussa nykyään!