..ja vielä iPodiin liittyen. Koska tykkään hölkätä, tarvitsen iPodin kaveriksi jonkinlaisen vyöpidikkeellisen suojakotelon. Applen oma versio on ylhäältä täysin avoin, mikä saa epäilemään ratkaisun toimivuutta. Sen sijaaan huomioni kiinnittyi Apple Storessa tuotteeseen nimeltä 'Incase Folio for iPod with Click Wheel', jonka läppämallinen kotelo mahdollistaa laitteen toimintojen venkslaamisen ilman, että masiinaa tarvitsee repiä irti vyötäröltä. Lisäksi olen miettynyt tarvitseeko podi peruskäytössä jonkinlaista suojaa. iSkin tuntuu aika rasittavalta ratkaisulta -pysyyhän laite suojassa, mutta silloin sen design ei pääse oikeuksiinsa. Noita kuuluisi iPod sukkia olen myös harkinnut. Ongelma on vain niiden verraten kallis hinta, ja turhien värivaihtojen mukanaolo. Ei kukaan haluaisi myydä minulle yksittäisiä sukkia?

Niin, ja yleensäkin kaipaisin kommentteja aiheesta.
Sitten toiseen asiaan. Faija ehdotteli tuossa Tapanina, että voisin saada kokonaan uuden luurin sillä ehdolla, että vanha 6610:ni jäisi mutsin käyttöön. No olihan ehdotus kiehtova. Kamera olisi kiva, samoin TrueTones/mp3-soittoäänet bluetoothista puhumattakaan. Nokian rämpiessä suossa ja sotkiessa puhelimensa sekavilla näppäimistöyhdistelmillä olen ihan vakavasti alkanut katsella muihin suuntiin. Erityisen kiehtovalta on vaikuttanut SonyEriccsonin Tekniikan Maailmassakin potin kotiin korjannut k700i, joka vaikuttaa aika loistavalta luurilta. Mutta, miten on laitteen ja yleensäkin bluetoothluurien yhteensopivuus macin kanssa? Olen sellaisessa käsityksessä, että varsinkin nuo Sonyn luurit toimisivat hyvin. Entä onko Nokia Collectorin kaltaisesta oheissoftasta hyötyä, vai pärjääkö ilmankin? Vai ovatko Nokialaiset bluetoothit sittenkin rapakontakaisia parempia?
Kommentteja kiitos!