Taas operaattoripäivitys
-
Taas operaattoripäivitys
Viesti Kirjoittaja ramses »
-
Re: taas operaattoripäivitys
Viesti Kirjoittaja Marbo »
-
Re: Taas operaattoripäivitys
Viesti Kirjoittaja kronos »
Päivitys tehty ja kaikki OK.
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
-
Viesti Kirjoittaja puutiainen »
On. Ei ongelmia.matteus/2 kirjoitti:Onko kukaan testannut jaibreakatulla luurilla?
-
Viesti Kirjoittaja Le App »
-
Viesti Kirjoittaja hitolonen »
-
Viesti Kirjoittaja jmia »
-iPhone 4S 32Gt (iOS 5.1)
-iPad 2 16Gt
-
Viesti Kirjoittaja Wurthur »
Miten ton kytkyn voi ostaa irti ja mitä se maksaa???jmia kirjoitti:Mua on kans riivannut nuo operaattoripäivitykset tässä viimeaikoina.. Ostin Soneran kytkyn irti ja lykkäsin dna:n liittymän sisään ja jo alkoi päivittämään joka kerta kun puhelimen kytkee kii.. Toisaaltahan toi lienee harmiton, mutta harmistuttava homma. Ei ole ainakaan mulla vaikuttanut mihinkään vastasin sitten kyllä tai ei tohon päivitys kysymykseen..
-
Viesti Kirjoittaja [kp] »
Eikös soneran kytkyn ostaminen irti maksa loput kk-maksut+100€ sakkoa.Wurthur kirjoitti:Miten ton kytkyn voi ostaa irti ja mitä se maksaa???jmia kirjoitti:Mua on kans riivannut nuo operaattoripäivitykset tässä viimeaikoina.. Ostin Soneran kytkyn irti ja lykkäsin dna:n liittymän sisään ja jo alkoi päivittämään joka kerta kun puhelimen kytkee kii.. Toisaaltahan toi lienee harmiton, mutta harmistuttava homma. Ei ole ainakaan mulla vaikuttanut mihinkään vastasin sitten kyllä tai ei tohon päivitys kysymykseen..
-
Viesti Kirjoittaja phiidii »
Joo, näin mielestäni on, mutta muistan lukeneeni myös, että ennen tuota uuden lakipykälän tuloa tehtyjä sopimuksia ei voi "ostaa irti".[kp] kirjoitti: Eikös soneran kytkyn ostaminen irti maksa loput kk-maksut+100€ sakkoa.
-
phiidii kirjoitti:Joo, näin mielestäni on, mutta muistan lukeneeni myös, että ennen tuota uuden lakipykälän tuloa tehtyjä sopimuksia ei voi "ostaa irti".[kp] kirjoitti: Eikös soneran kytkyn ostaminen irti maksa loput kk-maksut+100€ sakkoa.
Juu, elikkäs satku pitää pulittaa ekstraa ja sopimus täytyy olla tehty 2.4.2009 jälkeen. Soneralla tuntuu olevan hieman epäselvyyttä siitä, että minkä verran puhelimesta (16Gb) pitää maksaa. Eka puheluni (ennen puhelimen ottamista) antoi hinnaksi loput kk-maksut ja toi satanen (vajaat 700 euroa) toinen puhelu tuotti tuloksen 770€ (puhelimen ovh+kk-maksut+100€). Irtisanomispuhelussa kerrottiin hinnaksi 710€ (en tiedä laskentakaavaa.. mut asiakaspalvelija kävi tarkastamassa asian). Lasku jonka pistivät oli kuitenkin tuon kalleimman mukaan. Mulla on reklamaatio vetämässä jossa pyydän selvitystä näistä hinnoista. Onhan se älytöntä, että ei voi asiakas luottaa puhelimessa sovittuun, vaan laskut pyörii melkein sadan euron hintahaitarissa!

-iPad 2 16Gt
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Niin Soneraa, niin Soneraa...jmia kirjoitti:Onhan se älytöntä, että ei voi asiakas luottaa puhelimessa sovittuun, vaan laskut pyörii melkein sadan euron hintahaitarissa!
Olen itse törmännyt samaan asiaan heidän kanssaan. Pitääkö alkaa nauhoittaa kaikki eri versiot ja valita sitten niistä aina itselleen edullisin vaihtoehto ja vedota siihen :-)
-Harri
-
Kyllähän niillä ne itsellään on nauhalla joten ei tarvi kun tietää ite koska soitti. Minä tiedän minuutilleen noiden puheluiden ajankohdat. Halutessaan asiakkaalla on oikeus saada kuulla nauhat. Niin se ainakin meni Elisalla aikoinaan. Mä oon tos rekkulassani nuo puheluiden ajat kertonu. Saas nähä kuinka käy, eihän toi raha tässä iPhone-konkurssissa tunnu missään mutta periaatteesta pyysin kirjallista selvitystä ja luvattujen hintojen erotusta palautettavaksi tilille.harri kirjoitti:Niin Soneraa, niin Soneraa...jmia kirjoitti:Onhan se älytöntä, että ei voi asiakas luottaa puhelimessa sovittuun, vaan laskut pyörii melkein sadan euron hintahaitarissa!
Olen itse törmännyt samaan asiaan heidän kanssaan. Pitääkö alkaa nauhoittaa kaikki eri versiot ja valita sitten niistä aina itselleen edullisin vaihtoehto ja vedota siihen :-)
-Harri
-iPad 2 16Gt
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka