Mikä Paapallla hätänä ?? Mikä on ?Paapa kirjoitti:
, kylkeenpuukottaja koko ajan! ÄÄK ja vielä Aku Ankka GERK! perään!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Mikä Paapallla hätänä ?? Mikä on ?Paapa kirjoitti:
, kylkeenpuukottaja koko ajan! ÄÄK ja vielä Aku Ankka GERK! perään!
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Kukaan ei leiki mun kanssa ja ainakaan noilla leluilla! Haluun nyt lapsia HETI ja lelujakin! Puren ja paukutan tassujani lattiaan!sinitiainen kirjoitti: Mikä Paapallla hätänä ?? Mikä on ?
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Minä kyllä tuolla kaupungissa voin samantien käväistä, edelleenkään en vain ihan tiedä miten siellä toimiaPaapa kirjoitti:Kukaan ei leiki mun kanssa ja ainakaan noilla leluilla! Haluun nyt lapsia HETI ja lelujakin! Puren ja paukutan tassujani lattiaan!sinitiainen kirjoitti: Mikä Paapallla hätänä ?? Mikä on ?
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... a&start=25
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Olet varmaan Homppujen oman kaupungin kävijä ja asukaskin. Virtuaali Homppukaupunki on tämmöinen hölmö peli, jossa rakennetaan kaupunkia käymällä kerran päivässä. Ja kaupunkiin tarvitaan työtä, liikennejuttuja, poliisia yms. Ja Homppukaupungilla ei ole Hopeisen Omenan kanssa muuta tekemistä, kuin, että offtopic.alueella olen sen tehnyt tänne. Enkä jaksa nyt selittää.mikastus kirjoitti:Jos minä olen kirjautunut homppuun, eli olen siellä virtuaalisesti; Ja sitten kirjaudun hompun käyttäjän kehotuksella virtuaaliseen homppukaupunkiin, muiden käyttäjien suosittelemana, niin olenko silloin virttynyt? Vai homehtunut? Vai homphsu? Vai viriili hommes puh kenties? Taino ehkepä vihrlovakompshu, entinen venäläinen hiihtäjä-legendaarikko ?
No ei kai siinä, leikkejä kaivataan aina, ja leikkeleitä. Eikäkö kokoajan. Seko vejätin vaa. Nyt keitän munaa. Ruisleipäkin on valmiiksileikattuna ostettua - valitettavasti. Silti toki hyvää. Vähän kuten elämä. Tai elänmä. Eläksä?
No krpl, saatanpa kävästä kaupunnisanne, ko sitä noin hyvinnii myyjään tosaPaapa kirjoitti:Muna on hyvää, ruisleipä munalla ja salmimakkaralla, ja Elämä on!
Näillä eväillä mennään, anjovis olis sellanen suolastus ja ellei mene oftopicciin niin suolaset olivit! Ripaus hyvää musaa, sopivaa seuraa ja vieläpakollinen käynti päivittäin paikassa :mikastus kirjoitti:No krpl, saatanpa kävästä kaupunnisanne, ko sitä noin hyvinnii myyjään tosaPaapa kirjoitti:Muna on hyvää, ruisleipä munalla ja salmimakkaralla, ja Elämä on!.
Jepa. Itelläki tuosa kaappi täynnänsä näläntappajaista jonkillaista. Lihhaa o ja kaikkia maaliman muutaki apetta ja vaikka mitä. Just. Ja Nälkä.Paapa kirjoitti:Ja tapas on kova sana, oli se vaikka ruisleipää vodkan kanssa!EDIT: Nälkä!
Yleensä auttaa paistaa muutama ravunpyrstö, laittaa vähän hedelmää yms. tykötarpeita lautaselle. Lasi hyvää viiniä (vaikken edes tykkää valkosesta) ja mukava nainen kannattaa soittaa, jos se ei satu asumaan siellä. Ja näilä pärjää yleensä aamuun ja nythän on kaupat taas auki.mikastus kirjoitti: Jepa. Itelläki tuosa kaappi täynnänsä näläntappajaista jonkillaista. Lihhaa o ja kaikkia maaliman muutaki apetta ja vaikka mitä. Just. Ja Nälkä.
No niihä nuo ovat, vaan niin minäkin..Paapa kirjoitti: Ja näilä pärjää yleensä aamuun ja nythän on kaupat taas auki.
Kannattaa ottaa kaikki visat yms. vinkumaan, pizzat on hyviä ja makaroonia saa Lidlistä. Näillä eväillä on pakko mennä. Ja kun on luumunkasvattaja tai omenaa, saa melkein ilmaiset viinitkin. Kannattaa käydä tutkimassa naapurin posti, saa ainakin ilmaiset lehdet. anttilan roskis on hyvä dyykkauspaikka. Tomaatit on hyviä, niitä joutuu aika paljon syömään elääkseen.mikastus kirjoitti:No niihä nuo ovat, vaan niin minäkin..Paapa kirjoitti: Ja näilä pärjää yleensä aamuun ja nythän on kaupat taas auki.![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Intissä pelataan sitä tennistä vähän sillain vasemmalla kädellä?Erño kirjoitti:Vasemmassa kädessä rasitusvamma. Tenniskyynärpää vissiin, tai näin lääkäri väitti. Eikä kuulemma parane ihan hetiJa hyst...olen oikeakätinen!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tenniksen peluu intissä on palvelusrikos-mikastus kirjoitti:Intissä pelataan sitä tennistä vähän sillain vasemmalla kädellä?Erño kirjoitti:Vasemmassa kädessä rasitusvamma. Tenniskyynärpää vissiin, tai näin lääkäri väitti. Eikä kuulemma parane ihan hetiJa hyst...olen oikeakätinen!
No näihä se kai on. Vaan niin se on epätarkkaavaisuus vartiossakin 8)Erño kirjoitti:Tenniksen peluu intissä on palvelusrikos-
Viesti Kirjoittaja hatey »
(Tintin lainaus hehkutuspuolelta)sinitiainen kirjoitti: Ja hihhei ! Meillä sataa nyt lunta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Sen siitä saa ku kaiken verellisyytensä luovuttaa poies..Anniel kirjoitti:Mä oon ihan vihannes...
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Eilisen hehkutuksen perusteella olisin kyllä luullut ihan hedelmäksi..Anniel kirjoitti:Mä oon ihan vihannes...
Et kai..Teppo Tulppu kirjoitti:Eilisen hehkutuksen perusteella olisin kyllä luullut ihan hedelmäksi..Anniel kirjoitti:Mä oon ihan vihannes...
Olis vaan kannattanu kattoa se leffaAnniel kirjoitti:Krapulaah...
Viesti Kirjoittaja Jone »
Anniel kirjoitti:Jonen mollukkasilmäavatar on ihan kamala!Nyt teet siitä jonkun söpömmän.