Anniel kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8) 8) 8)
Eikö tämä kuuluisi ennemmin hehkutustopicciin?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8) 8) 8)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Toki sinnekin...kallekilponen kirjoitti:Anniel kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8) 8) 8)
Eikö tämä kuuluisi ennemmin hehkutustopicciin?
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tästä tuli mieleeni, että juuri äsken paikkasin kumin. Oli mennyt puhki.Anniel kirjoitti:Toki sinnekin...kallekilponen kirjoitti:Eikö tämä kuuluisi ennemmin hehkutustopicciin?Anniel kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8) 8) 8)
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8) 8) 8)
Pasteur kirjoitti:Anniel kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8) 8) 8)
burn (kts. yleinen ihmettely)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minulla MBP sämpylätelineenä ja ruokapöytänä.wanders kirjoitti:Tuota, eikös yleisempi tapa ole syödä KEITTIÖN pöydällä ja pitää tietokoneet kaukana, toisissa huoneissa.sinitiainen kirjoitti:Ja poika istui pizzoineen ja kaakaoineen kaukana keittiön pöydällä olevasta koneesta (sohvalla, lempeä ärrinmurrin)
E: Jos ruoka kuskataan keittiöstä olohuoneeseen, omiin huoneisiin jne. niin ei ole ihme, että koneita menee uusiksi tällaisten vahinkojen takia (kovasti olen ihmetellyt - yleisesti tällä foorumilla - esim. juomien koneen päälle kaatumisen yleisyyttä).
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Onpa heteron oloinen laite, älä kerro enempääkallekilponen kirjoitti:Kävin päiväpeiton läpi tuommoisella:
KUVA: NYPYNPOISTAJA
Pinkkihän se on, mutta siltikin hyvä väline saada esim. vanhasta päiväpeitosta, housuista tai piposta aivan uuden näköisiä.darthmother kirjoitti:Onpa heteron oloinen laite, älä kerro enempääkallekilponen kirjoitti:Kävin päiväpeiton läpi tuommoisella:
KUVA: NYPYNPOISTAJA
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Mä löysin. Kts viimeisin ostoksesi - ketjuvinouma kirjoitti: Mikään ei ole vaikeampaa kuin löytää naiselle lahjaa...![]()
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Olen kuullut luotettavalta taholta, että ne odottavat että ostat niille rintsikat, juuri sellaiset (kalliit) oikeanlaiset, ei prostituoitu, eikä maksamakkaranvärisiä.vinouma kirjoitti:Yritin etsiä vaimolle jotain syntymäpäiväksi. Mikään ei ole vaikeampaa kuin löytää naiselle lahjaa...![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Helppo hommadarthmother kirjoitti:Olen kuullut luotettavalta taholta, että ne odottavat että ostat niille rintsikat, juuri sellaiset (kalliit) oikeanlaiset, ei prostituoitu, eikä maksamakkaranvärisiä.vinouma kirjoitti:Yritin etsiä vaimolle jotain syntymäpäiväksi. Mikään ei ole vaikeampaa kuin löytää naiselle lahjaa...![]()
/V
ja kuppikoko pitää olla just eikä melkeen, tää on jonkinlainen testi, samanlainen kun jos saamassasi kauppalapussa lukee- terveyssiteitä tai -tamppooneja.
Tahtoo samanlaisen
Ite missasin ostaa tuon nosturin vuosi sitten, Sillon näin sellaisen Stokkalla hesassa. Nyt tuo ei enää Legon tuotannossa.
Tietty, ei puhettakaan ettei voishatey kirjoitti:Ite missasin ostaa tuon nosturin vuosi sitten, Sillon näin sellaisen Stokkalla hesassa. Nyt tuo ei enää Legon tuotannossa.Pikkuroope kirjoitti:Tahtoo samanlaisenhatey kirjoitti:KIVA PIKKU LEGONOTSURINEN
Sain valmiiksi Lego nosturin, kuvassa koekäyttöä: Nostokoukussa roikkuu pikkunostin, jonka koukussa roikkuu bobcat
ja ei minuu lapseta....Omani hain Haaparannan jättilelukaupasta....
Kyllä nyt Legojen takia voi ajaa 750 km suuntaansa...
Aika monelta olen kuullut, että mieluummin ottavat lahjakortin jonka avulla itse voivat etsiä sopivan kokoiset...darthmother kirjoitti:Olen kuullut luotettavalta taholta, että ne odottavat että ostat niille rintsikat, juuri sellaiset (kalliit) oikeanlaiset, ei prostituoitu, eikä maksamakkaranvärisiä.vinouma kirjoitti:Yritin etsiä vaimolle jotain syntymäpäiväksi. Mikään ei ole vaikeampaa kuin löytää naiselle lahjaa...![]()
/V
ja kuppikoko pitää olla just eikä melkeen, tää on jonkinlainen testi, samanlainen kun jos saamassasi kauppalapussa lukee- terveyssiteitä tai -tamppooneja.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Mä oon aina ollu sitä mieltä, et ei ne oo vaan pikkulasten leluja.ManiMicci kirjoitti:http://www.tekniikkatalous.fi/viihde/vi ... 108784.ece
Mä väittäisin, että se on enemmänki niin, että antavat mieluummin lahjakortin..kallekilponen kirjoitti:Aika monelta olen kuullut, että mieluummin ottavat lahjakortin jonka avulla itse voivat etsiä sopivan kokoiset...darthmother kirjoitti:Olen kuullut luotettavalta taholta, että ne odottavat että ostat niille rintsikat, juuri sellaiset (kalliit) oikeanlaiset, ei prostituoitu, eikä maksamakkaranvärisiä.vinouma kirjoitti:Yritin etsiä vaimolle jotain syntymäpäiväksi. Mikään ei ole vaikeampaa kuin löytää naiselle lahjaa...![]()
/V
Ehkäpä luotettava lähteesi tuntee vaikeampia tapauksia.
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »