Kosto on suloinen?hatey kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
8)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Kosto on suloinen?hatey kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
8)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei munsta. Jokunen äänekäs huono omena on joukossa, jotka onnistuu provoamaan muita, ja sitten se menee tappeluksi. Mutta edelleen vain pienellä osalla, muut seuraa hommaa sivusta ja pyörittelee päätään. Vihamies-toimintoa en käytä, mutta olen oppinut lukemaan viestejä hyvin valikoidusti, joka helpottaa foorumilla pyörimistä.Pikkuroope kirjoitti:Jostain syystä porukka on alkanu olemaan liian kireätä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Olin 100% varma, että nyt tämä lihapää bluffaa! Scrollattuani läpi koko lihiksen viestihistorian lähimpänä hymiötä oli vain yksi:Lihapipo kirjoitti:Minä en ole tarvinnut yhtäkään hymiötä koko foorumihistoriani aikana...
Lihapipo kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Orivedellä taitaa olla aika hiljaista.Pasteur kirjoitti: ... Scrollattuani läpi koko lihiksen viestihistorian...
Viesti Kirjoittaja wanders »
Macco kirjoitti:Ei munsta. Jokunen äänekäs huono omena on joukossa, jotka onnistuu provoamaan muita, ja sitten se menee tappeluksi.Pikkuroope kirjoitti:Jostain syystä porukka on alkanu olemaan liian kireätä.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Christopher Walkenin ja Aatun risteytys näyttäisi tasan tältä.Pasteur kirjoitti:Scrollattuani läpi koko lihiksen viestihistorian lähimpänä hymiötä oli vain yksi:Lihapipo kirjoitti:KUVA![]()
![]()
Taitava kirjottaja ei tartteLihapipo kirjoitti: Minä en ole tarvinnut yhtäkään hymiötä koko foorumihistoriani aikana
Jumalaut, et lähe mihkään just kun olin aikeissa lisätä sut vuodehomppulaisehdokkaisiin! Paskijainen, pysy ruodussa!Lihapipo kirjoitti:Tuskin tämä foorumi hirveästi siinä menettää, jos minä täältä häivyn, mutta tämä ei ole se paikka, johon reilu vuosi sitten rekisteröidyin, ja huomasin pitäväni vallinneesta ilmapiiristä. Ihan varmasti olen syyllistynyt itsekin tähän ilmapiirin kiristämiseen, ja nyt onkin varmaan otollinen paikka haukata hiukan happea, ja pysytellä poissa jonkin aikaa, ennen kuin antaa ihan päättömien asioiden provosoida itseään.
Vedetäänkös molemmat johtopäätöksiä?Repe Ruutikallo kirjoitti:Taitava kirjottaja ei tartteLihapipo kirjoitti: Minä en ole tarvinnut yhtäkään hymiötä koko foorumihistoriani aikana![]()
Tai ittemme johtoihin... rotestiksi sille että Hompun limapiiri on pilalla!Teppo Tulppu kirjoitti:Vedetäänkös molemmat johtopäätöksiä?Repe Ruutikallo kirjoitti:Taitava kirjottaja ei tartteLihapipo kirjoitti: Minä en ole tarvinnut yhtäkään hymiötä koko foorumihistoriani aikana![]()
Kuraa.Repe Ruutikallo kirjoitti: Hompun limapiiri on pilalla!![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitä helekuttia täällä ulistaan?? Ilma pilalla? No avataan akkuna, sillä siittä pääsee, pilasta! Senki kitisiat! 8)Repe Ruutikallo kirjoitti: Tai ittemme johtoihin... rotestiksi sille että Hompun limapiiri on pilalla!![]()
Siitäs saisivat asiantuntiat, opiskeliat ja muut kitisiät.
High jive! 8)amanita kirjoitti: Mitä helekuttia täällä ulistaan?? Ilma pilalla? No avataan akkuna, sillä siittä pääsee, pilasta!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei se oo ainoastaan pilalla, se on ihan särki. Se pitäis ehjätä mutku ehjäämö on sulki.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tai ittemme johtoihin... rotestiksi sille että Hompun limapiiri on pilalla!![]()
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Katto sitä kaffekuppias, eiköhän kuolaimes oo siihen(kin) jättänyt limapiirin.darthmother kirjoitti:Mikö ön ¿Limapiiri? toivottavasti en ole jääny mistään paitsi
Viesti Kirjoittaja Luiro »
No niinpäs onkinTeppo Tulppu kirjoitti:Katto sitä kaffekuppias, eiköhän kuolaimes oo siihen(kin) jättänyt limapiirin.darthmother kirjoitti:Mikö ön ¿Limapiiri? toivottavasti en ole jääny mistään paitsi
Viesti Kirjoittaja vinouma »
http://www.tietosuoja.fi/6697.htmvinouma kirjoitti:Saan päivittäin mainostekstiviestejä ja sähköposteja... mistäköhän löytyisi taho, jossa voisi kieltää mainonnan?
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Kiitän, mutta linkin takana ollut robinson-rekisteri ei ainakaan minulla toiminut.darthmother kirjoitti: http://www.tietosuoja.fi/6697.htm
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Taitaa merirosvous noilla maailmankolkilla olla aika yleistä nykypäivänäkin...Paapa kirjoitti:Mitenhän tämmöinen on mahdollista, kun ajattelee kaikkia maailman rauhanturvaajia, sotaväkeä yms?
http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id107756.html
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minullakaan tuo robinson ei pelitä kunnolla. Kunnialliset puhelinhäiriköt sitä listaa kunnioittaa, mutta sekaan mahtuu aina selkärangattomia limaisia nilviäisiä, jotka markkinointikiellosta huolimatta harrastavat puhelinhäiriköintiä ja yrittää väkisin myydä Hesaria ja Weilin+Göösin kirjoja.vinouma kirjoitti:Kiitän, mutta linkin takana ollut robinson-rekisteri ei ainakaan minulla toiminut.darthmother kirjoitti: http://www.tietosuoja.fi/6697.htm/V