mmmvuori kirjoitti:
Kaveri kyseli tekstiviestitse että mikähän ihmeen kone se pitäis hommata. Noh, en ehtinyt heti vastaamaan, mutta myöhemmin hälle soitettuani oli hän jo kerennyt Macbookin ostamaan.
PC –kauppias oli suositellut.
Varotaan sitten mainitsemasta kaupan ja kauppiaan nimeä!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
mmmvuori kirjoitti:
Kaveri kyseli tekstiviestitse että mikähän ihmeen kone se pitäis hommata. Noh, en ehtinyt heti vastaamaan, mutta myöhemmin hälle soitettuani oli hän jo kerennyt Macbookin ostamaan.
Kauppijaan tahi liikkeen nimi esiin!
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
mmmvuori kirjoitti:
. Noh, en ehtinyt heti vastaamaan, mutta myöhemmin hälle soitettuani oli hän jo kerennyt Macbookin ostamaan.
No eikä! Myyjä saa fudut ja Mac-myynti vähenee siltä osin. Ekssää ny tajuu tota?
mmmvuori kirjoitti:
. Noh, en ehtinyt heti vastaamaan, mutta myöhemmin hälle soitettuani oli hän jo kerennyt Macbookin ostamaan.
No eikä! Myyjä saa fudut ja Mac-myynti vähenee siltä osin. Ekssää ny tajuu tota?
E
Anghorn kirjoitti:Saksan opettajan käännytys vauhdissa. Ei varmasti ole ihmistä kenen tyyliin Apple ja MacBook voisi sopia paremmin. Kertoi vaan jokin aika sitten olevansa ostamassa läppäriä ja ottavansa ehdotuksia vastaan. Ehdotettuani MacBookia sanoi hän mäkkejä niin kalliiksi ettei tiukka 1000e budjetti taida riittää alkuunkaan "ammattilaisten laatuvehkeisiin". Korjailin siinä sitten vähän harhaluuloja ja jonkinasteinen mielenkiinto taisi hänellä herätä. Sanoi käyvänsä Gigantissa räpläämässä ja kyselemässä lisää, mutta tarjouduin itse mahdolliseksi tukihenkilöksi / kysymyksiin vastaajaksi, koska ainakin Lahdessa myyjien Mac-tietämys on hävyttömän alhaisella tasolla.
Ei se mitään MacBookia sitten hankkinutkaan, vaan jonkun kalliimmanpuoleisen marketti-PC:n.
Hoitakoot sitten ongelmansa ihan itse. Kärvisteleminen on vapaaehtoista.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Yksi avovaimo, yksi tyttökaveri, kaksi inttikaveria, koulukaveri, yksi työkaveri. Näin nopeasti miettimällä. Hieman juttelemalla, vähän omaa konetta (ei tämänhetkistä) näyttämällä.
Viimeinen setuppini oli: Mac Pro 2x 2.26GHz (Early 2009): 12GB RAM, Asus Nvidia GeForce GTX1080 - OS X; Samsung 840 Pro 250G SSD + WD 2TB - Win 7; Intel S320 120GB SSD + WD 500GB || iPhone 5 16GB || iPad 2 64GB Wi-Fi+3G
Itse olen tähän mennessä onnistunut saamaan koko perheeni ostamaan itseni lisäksi iPhonet (perhe= minä + 4). Mac on sitten kinkkisempi juttu. Äiti haluaisi siirtyä mutta pelkää vielä windows-yhteensopivuutta ohjelmien osalta jne. Hän sitten osti äsken Dellin pc-läppärin niin se meni sitten siinäkin. Katsotaan jos kaveri vaihtaa kohta. Niin ja se tärkein, itsestäni tuli Macisti viime heinäkuussa. Siitä lähtien koneen käyttäminen on ollut yhtä iloa. Pc + windows mobile ei ikinä pystynyt yhtä hyvään yhteistyöhön kun Mac + iPhone. Kuitenkin puhelin on kovassa käytössä...
Kolme taitaa olla tuo maaginen luku tälle hetkellä, mutta useat vielä arpovat kahden välillä, lähinnä omenoiden korkeamman kilohinnan takia. Kyllä se siitä, kun tajuavat saavansa rahoilleen vastinetta... 8)
MBP 13,3" 2,3 GHz
iPod Video 30 Gb
iPod Nano Video 8Gb
AirPort Express
TId kirjoitti: Pc + windows mobile ei ikinä pystynyt yhtä hyvään yhteistyöhön kun Mac + iPhone.
I disagree! Ehkä vapaa-ajan käytössä, mutta todellisena toimistotyökaluna ehdottomasti toimivin on pc + outlook 2007 + exchange server + windows mobile! Tietty tämä saa aikaan myös rutkasti päänvaivaa ja säätämistä... Mutta kyllä meidän lafkalla tarjottavat symbianit saavat lentää nurkkaan, kun tämä poika käyttää iPhonea. 8)
Voi jummi jammi! Pikkusisko tossa just ohimennen ilmotti, että olivat miehensä kanssa hankkineet MacBookin. Kesällä heille Maccia hehkutin ja siitä se ajatus sitten kuulemma lähti. Eka oikea sulka hattuun siis.
Crimson kirjoitti:Voi jummi jammi! Pikkusisko tossa just ohimennen ilmotti, että olivat miehensä kanssa hankkineet MacBookin. Kesällä heille Maccia hehkutin ja siitä se ajatus sitten kuulemma lähti. Eka oikea sulka hattuun siis.
Tänään kävin hakemassa Markantalosta isoveljelle uuden alumiinisen Macbookin. Näin se homma etenee!
Ite ostin marraskuun alussa oman maccini, jota olin jo tosin kuolannu sen about neljä vuotta =)
Nyt ku oon kannellu sitä innoissani koulussa jne, ni saanu jo käännytettyä KAKS meijän luokkalaista o/
Mymmelie kirjoitti:Ite ostin marraskuun alussa oman maccini, jota olin jo tosin kuolannu sen about neljä vuotta =)
Nyt ku oon kannellu sitä innoissani koulussa jne, ni saanu jo käännytettyä KAKS meijän luokkalaista o/
Tää on kyllä esimerkillistä toimintaa. Nuorissa on Suomen tulevaisuus!
Noniin, nyt on se ensimmäinen käännytys tapahtunut, kun äiti kysyi neuvoa läppärin ostossa pikkusysterille. Sieltähän se perus macbook lähti tilaukseen
Pojalta tuli eilen tekstiviesti:
"Keksin yhtäkkiä, että tällä näytön jaollahan voin katsoa telkkaria myös makuuhuoneessa läppärillä! Ei paljon tunnu mäkit kalliilta kun näitä käyttää.."
Eli hänhän on ollut Mac-käyttäjä jo kauan, nyt vaan osti minin tallentavaksi digitelkkariksi MacBookinsa kaveriksi.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
MacFinn kirjoitti:Pojalta tuli eilen tekstiviesti:
"Keksin yhtäkkiä, että tällä näytön jaollahan voin katsoa telkkaria myös makuuhuoneessa läppärillä! Ei paljon tunnu mäkit kalliilta kun näitä käyttää.."
Eli hänhän on ollut Mac-käyttäjä jo kauan, nyt vaan osti minin tallentavaksi digitelkkariksi MacBookinsa kaveriksi.
Joo voi sitä katsoa näytönjakajalla, ääni tosin tulee hiukan eri tahtia.....meinaan kokeiltu on. Otin sen äänen Airfoilin kautta, eri tahdissa soitteli.
MacFinn kirjoitti:Pojalta tuli eilen tekstiviesti:
Velipojalle hommasin uuden alumiinisen MacBookin. Asentelin hänelle perusohjelmat valmiiksi ja laitoin koneelle hieman musiikkia, valokuvia, tv-ohjelmia yms. matskua. Demosin hänelle hieman iLife-ohjelmien käyttöä, iChattia ja Front Row:ta, jne. perusjuttuja.
Illalla tuli kommenttia: "Enää ei harmita yhtään, etten ostanut sitä pesukonekaupan 400 euron Aceria."