Tuohan on mukavata kuulla. Pehmolelus ilmeisesti löytyi?darthmother kirjoitti:Eivtutaenää, mies repeilee jo täällä
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Tuohan on mukavata kuulla. Pehmolelus ilmeisesti löytyi?darthmother kirjoitti:Eivtutaenää, mies repeilee jo täällä
Viesti Kirjoittaja darthmother »
kuriton kirjoitti:Tuohan on mukavata kuulla. Pehmolelus ilmeisesti löytyi?darthmother kirjoitti:Eivtutaenää, mies repeilee jo täällä
Tietty, oot tuata meitin tarkassa seurannassa!Ni!darthmother kirjoitti:kuriton kirjoitti:Tuohan on mukavata kuulla. Pehmolelus ilmeisesti löytyi?darthmother kirjoitti:Eivtutaenää, mies repeilee jo täällälueksämunviestejä?¿
Ollaan me vaan sitten niin mukavia molemmat.darthmother kirjoitti:nyhhävettää kaikenlainenpuupäätoimintajakirjoittelu
Mutta Hörpiöidiäkahviaseurannassasinäkinolet
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Huomenta poikani!ManiMicci kirjoitti:Huomenta nuoripari ja hörps. Aloittelen tässä ..ttumäänyjaksviikkoa.
Siis mulle, MULLE hän keittää!!darthmother kirjoitti:Keittelee borkkaa kylmettyneelle
*Ja puristelee kylmettyneitä pakar...paikkojakuriton kirjoitti:Siis mulle, MULLE hän keittää!!darthmother kirjoitti:Keittelee borkkaa kylmettyneelle
Läps!darthmother kirjoitti:*Ja puristelee kylmettyneitä pakar...paikkojakuriton kirjoitti:Siis mulle, MULLE hän keittää!!darthmother kirjoitti:Keittelee borkkaa kylmettyneelle
Sanonko mitä?darthmother kirjoitti:*ja läpsii? kylmettyneitä paikkoja
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja zapacap »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Menikö pitkäänkin tehdessä? Onhan tuolla taitaa kaks senttiä jo tullut.Machist kirjoitti:Lumityöt tehty ja nyt kahvia..
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Huoltamokahvia kamalassa syysilmassa.amanita kirjoitti:Huoltiksen kahvilassa Minnin öljynvaihtoa odottelemassa, kaffittelemassa ja homputtelemassa. Asteita 5 plussalla, hurja tuuli.