Kuulin kerran yhdeltä naiselta, että hän oli jonkun lehden saanut tällaiselle lehtimyyjälle myytyä!hatey kirjoitti: Kostoksi en ikuna ostaa kumpaakaan mistään, vaikka olisivat maailmankaikkeuden viimeinen sanomalehti tahi kirjankustantaja.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Kuulin kerran yhdeltä naiselta, että hän oli jonkun lehden saanut tällaiselle lehtimyyjälle myytyä!hatey kirjoitti: Kostoksi en ikuna ostaa kumpaakaan mistään, vaikka olisivat maailmankaikkeuden viimeinen sanomalehti tahi kirjankustantaja.
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Juttelin jonkun emännän kanssa yhdeksän minuuttia ja kolmekymmentä kahdeksan sekuntia. Hän yritti myydä jotain hakemistopalvelua, jotain päivänkakkaran fainderia nääs. Ei oo helppoa myydä mulle mitään, ei oo.vinouma kirjoitti:Saan päivittäin mainostekstiviestejä ja sähköposteja... mistäköhän löytyisi taho, jossa voisi kieltää mainonnan?
/V
Lehtimyyjien kanssa on osoittautunut tehokkaaksi aseeksi sanoa heti alkuun, että kaikki lukemani lehdet tulevat ilmaiseksi kouluni kirjastoon, joten olisi todella järjetöntä tilata niitä kotiin (vaikka olisikin once in a lifetime-tarjous..). Siitä harvemmin kukaan enää jatkaa pidemmälleJamac kirjoitti:
... Tosin huomautan soittajalle heti puhelun alussa että missään tapauksessa en osta heiltä koskaan mitään. ...
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Toihan oli just prokallekilponen kirjoitti:Nice little plan
Tuommoinen osui joskus netissä kohdalle...voisi joskus koittaa puhelinmyyjän kanssa sen toimivuutta.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Minä ihmettelen miten helvtissä nuo evoluutiojeesuskirkkoherratuskonnosta jaksaa jauhaa tuota päätöntä liturgiaansa. Tuossa ei koskaan häämötä valo tunnelin päässä. Mutta jos siitä joku jotain saa niin sanahan on vapaa, mutta vahvasti epäilen.. Ne on aina nuo samat tyypit jotka pyörii ikiluupissa toistensa ja asioidensa kanssa. Jos ylläpito silpoo off topicin kappaleiksi niin näille pitää saada ihan oma filosofia-lokero missä saavat hämmentää syvempää ymmärrystään. Sielläpä sitten looginen empirismi ja frankfurtin koulukunta käyvät sanallista päättymätöntä painiaan.
Kun minä aamulla tulin tänne, ajattelin mielessäni. Niin on myös meidän Ihmisten kanssa. Semmoinen laji oli aikoinaan, kun semiotiikka. Kaksi TuotaKorkeintaOlentoaJotaMeSuurestiKunnioitamme oli Suomessa olemassa, ja niiden oppiriidat riitelivät keskenään. Äänitettiin niitä luentoja ja koeteltiin opetella ulkoa, että olisi ruotsinlaivalla voinut naisia pokata. Se Kerpeleen Kouvolan äijä (joka puhui omiaan) oli ainut kuka sai. Kai niillä on ihan järkevääkin keskenään, eivätpä ole kadulla räyhäämässä. Voihan se olla, että joku aamu luetaan Ilta-Sanomista, että keskustelupalstasta suuttunut ammui perheensä.Jone kirjoitti:Minä ihmettelen miten helvtissä nuo evoluutiojeesuskirkkoherratuskonnosta jaksaa jauhaa tuota päätöntä liturgiaansa. Tuossa ei koskaan häämötä valo tunnelin päässä. Mutta jos siitä joku jotain saa niin sanahan on vapaa, mutta vahvasti epäilen.. Ne on aina nuo samat tyypit jotka pyörii ikiluupissa toistensa ja asioidensa kanssa. Jos ylläpito silpoo off topicin kappaleiksi niin näille pitää saada ihan oma filosofia-lokero missä saavat hämmentää syvempää ymmärrystään. Sielläpä sitten looginen empirismi ja frankfurtin koulukunta käyvät sanallista päättymätöntä painiaan.
edit: lisätään pragmatisminenhymiö
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Tää ei ole nyt mitään ihmettelyä, mutta vastaajatietosi "en kuuntele radiota lainkaan" on tutkijalle yhtä arvokas kuin "kuuntelen radiota 24/7".Bashi88 kirjoitti: Sanoi vielä erikseen, että kun en kerran kuuntele niin voin joka päivän kohdalle ruksata "en kuunnellut yhtäkään radiokanavaa" -kohdan.
Ihmetyttää että lähettelevät noita sellaisillekin, joilta ei varmasti saa minkäänlaista arvokasta tietoa radion kuuntelutottumuksista
Vau näinhän se todellakin onwanders kirjoitti:Tää ei ole nyt mitään ihmettelyä, mutta vastaajatietosi "en kuuntele radiota lainkaan" on tutkijalle yhtä arvokas kuin "kuuntelen radiota 24/7".Bashi88 kirjoitti: Sanoi vielä erikseen, että kun en kerran kuuntele niin voin joka päivän kohdalle ruksata "en kuunnellut yhtäkään radiokanavaa" -kohdan.
Ihmetyttää että lähettelevät noita sellaisillekin, joilta ei varmasti saa minkäänlaista arvokasta tietoa radion kuuntelutottumuksista
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tässä on tosin se, että silloin voidaan eritellä mitä radioasemia kuuntelee milloinkin.wanders kirjoitti:Tää ei ole nyt mitään ihmettelyä, mutta vastaajatietosi "en kuuntele radiota lainkaan" on tutkijalle yhtä arvokas kuin "kuuntelen radiota 24/7".Bashi88 kirjoitti: Sanoi vielä erikseen, että kun en kerran kuuntele niin voin joka päivän kohdalle ruksata "en kuunnellut yhtäkään radiokanavaa" -kohdan.
Oudointa on, että ne tekee sitä vasta syksyllä. Ja mulla vaan talitintit. Ja puhkoo ne kaikki tyynytkin yms. takapihalla. Siispä keräämään kaikenlaisia kannellisia lasipurkkeja.Salamijakk kirjoitti:Tässä kun on sairauslomalla niin on tullut tupruteltua välillä tupakkia. Parvekkeella on tuhkakuppi pöydällä ja silloin tällöin tumpit on levitetty pöydälle ja/tai lattialle. Olin jo pidemmän aikaa ihmetellyt, miten ne tumpit lentelee, tuuliko? Tänään se selvis, pikkulintu oli pidemmän natsan (jätän yleensä pitkät natsat) kimpussa nokkimassa tupakkia?
Ahaa siis vain syksyllä, outoa. Täytynee laittaa lasipurkki noille nikotinisteille. Välillä käyvät tietysti herkuttelemassa "pihlajanmarjaviiniä", täytyyhän sitä sitten tupakkiakin saada.Paapa kirjoitti:
Oudointa on, että ne tekee sitä vasta syksyllä. Ja mulla vaan talitintit. Ja puhkoo ne kaikki tyynytkin yms. takapihalla. Siispä keräämään kaikenlaisia kannellisia lasipurkkeja.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
vinouma kirjoitti:Tämän päivän iltalehdestä:
pitääkö koirankin nassu nykyään sensuroida??!![]()
![]()
Joo, pitää ne koirienkin nassut nykyään sensuroida- Äitee, tuus kattoon. Eikös tuo ookin naapurin Musti.
- Herranjumala onko se Musti menny ampumaan kiväärillä jonkun reisien läpi?
- Näin se täytyy olla. Kuva on uutisessa ja kaikki.
- Mites se Musti ny sillee. Niin kiltti hauva oli pienenä.
- Pilalle on menny niinku muukin koirakunta. Sakinhivutusta pitäs p*rkele antaa niin oppis tavoille.
- Elä ny herranmunjee tuollasta virka!
- Niin se on, ny lähti Mustilta pallit! Tuo mun kirves!
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Pääsisköhän sitä itse Steven paikalle kuinka helposti?Pasteur kirjoitti:Kah! Oli Fortune-lehti juuri pamahtanut postilaatikkoon ja kukas siinä kannessa olikaan? No itse Steve! Lehden pääjuttuna on ilmeisesti pohdintaa Steven tulevasta syrjäytymisestä ja firman tulevaisuuden näkymistä...
Varmaan helpostikin. Oikeasti odottelevat siellä, että ilmoittautuisi nyt edes joku hakijaksi Applen pääjohtajan pallille. Ja kaikki ihmiset jättävät hakematta, kun ajattelevat, ettei sille paikalle kuitenkaan pääse.Sherukka kirjoitti:Pääsisköhän sitä itse Steven paikalle kuinka helposti?Pasteur kirjoitti:Kah! Oli Fortune-lehti juuri pamahtanut postilaatikkoon ja kukas siinä kannessa olikaan? No itse Steve! Lehden pääjuttuna on ilmeisesti pohdintaa Steven tulevasta syrjäytymisestä ja firman tulevaisuuden näkymistä...
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Dodi. Nykkun sää tän juonen paljastit niin kaikki ihmiset hakevat.Macco kirjoitti:Varmaan helpostikin. Oikeasti odottelevat siellä, että ilmoittautuisi nyt edes joku hakijaksi Applen pääjohtajan pallille. Ja kaikki ihmiset jättävät hakematta, kun ajattelevat, ettei sille paikalle kuitenkaan pääse.