Tyttö on hieman karvaisempi kuin kuvittelin. Söpö kummiskimaxima kirjoitti:Tässä nyt se Heilini:
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tyttö on hieman karvaisempi kuin kuvittelin. Söpö kummiskimaxima kirjoitti:Tässä nyt se Heilini:
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Pasteur kirjoitti:No jotta lähti sitte kuiteskii reffeille?maxima kirjoitti:Tässä nyt se Heilini:![]()
![]()
Se oliki toisen muru..amanita kirjoitti:Maxima, onpa suloisen muru toi hauva!!! Onnea!
Viesti Kirjoittaja mercury »
Näyttää savupiipussa käyneeltä Ransulta.maxima kirjoitti:Tässä nyt se Heilini:
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Päivän naurutmercury kirjoitti:
Näyttää savupiipussa käyneeltä Ransulta.
Illan paras :DDmercury kirjoitti:Näyttää savupiipussa käyneeltä Ransulta.maxima kirjoitti:Tässä nyt se Heilini:
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Armeija pehmittää karskimmankin äijän.Pikkuroope kirjoitti:Ei olis maximasta uskonu..
E. Höh, ei sitlaeticia kirjoitti:Millonkas homppu alkanu näyttämään noita muokkauskertoja ?
Ennen ei kyllä täällä mulla näkyny.. Nyt näkkyy.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Muokkaus näkyy silloin jos joku muu on ehtinyt postaamaan sun viestin perään. Ja kyllä tää toiminto on ollut käytössä jo kauan.laeticia kirjoitti:Millonkas homppu alkanu näyttämään noita muokkauskertoja ?
Viesti Kirjoittaja maxima »
Heh, pikkukakkosen Ransu onkin saanut näkönsä tuolta rodulta, eli Bedlingtoninterrieriltä (älkää säikähtäkö google kuvahaun tuloksia - me ei aiota trimmata tuota lampaannäköiseksimercury kirjoitti:Näyttää savupiipussa käyneeltä Ransulta.maxima kirjoitti:Tässä nyt se Heilini:![]()
Ei kyllä olis erottanu ilman nimikylttejäAnniel kirjoitti:But who is who?
RANSU
HEILI
edit. Näh, ne ehti ennen...
Joo, oon kyllä tienny, että näyttää, mutta mulla ei oo ikinä ennen näyttäny. Mutta kiitosta tiedostaAnniel kirjoitti:Muokkaus näkyy silloin jos joku muu on ehtinyt postaamaan sun viestin perään. Ja kyllä tää toiminto on ollut käytössä jo kauan.laeticia kirjoitti:Millonkas homppu alkanu näyttämään noita muokkauskertoja ?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ihan kuin puhuis tulevista appivanhemmistaan!maxima kirjoitti:.. vaan ollaan nähty kyseisen pörrökän vanhemmat ja ovat sekä luonteeltaan ihania, että ulkonäöltään kivoja.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
No niin, nyt on sitten kalasoppaa monitorilla! Kiitti vaan!mercury kirjoitti:Näyttää savupiipussa käyneeltä Ransulta.maxima kirjoitti:Tässä nyt se Heilini:![]()
Viesti Kirjoittaja JHA »
Viesti Kirjoittaja mylman »
Ensilumi tuo ihan vatusti tota vinjettiäkin näköjään. se on tuo ensilumi hankala juttu. Muuten ihan kiva.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Mistä löysit liikkuvan junan?JHA kirjoitti:Marraskuisen lumen ensitunnelmia
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Joo toi 55-200mm vinjetoi sienimetsässäkin ihan sairaasti ja ensilumen aikoihin vielä tuplasti pahemmin.mylman kirjoitti: Ensilumi tuo ihan vatusti tota vinjettiäkin näköjään. se on tuo ensilumi hankala juttu. Muuten ihan kiva.
Viesti Kirjoittaja JHA »
Täällä lähiössä on kaikki paremminLare kirjoitti:Mistä löysit liikkuvan junan?JHA kirjoitti:Marraskuisen lumen ensitunnelmia
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Kiitos. Näillä kulmilla lunta riittää.Pikkuroope kirjoitti:Nättihän tuoKivasti veneen reunoilla lumi