Pandoran lipas!!Macco kirjoitti:Voi olla että sun on pakko. Kattos kun muuten avaat iPhone-vuodatuksen oven muualle foorumiin, ja sitten me ollaan kaikki hukassa

Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Pandoran lipas!!Macco kirjoitti:Voi olla että sun on pakko. Kattos kun muuten avaat iPhone-vuodatuksen oven muualle foorumiin, ja sitten me ollaan kaikki hukassa
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
No siis asiahan on näin, että huomenna luultavasti applensensensen julkaisee sensen 2.2kosen..Macco kirjoitti:Voi olla että sun on pakko. Kattos kun muuten avaat iPhone-vuodatuksen oven muualle foorumiin, ja sitten me ollaan kaikki hukassaPasteur kirjoitti:Siis kuka missä hä???? Onks jo uus versio tullu? Voiks päivittää pwnattuun luuriin suorilta? (Yrittämällähän se selviää...) Ei jaksais millään tuonne iPhone alueelle mennä tämänkään asian takia..Pikkuroope kirjoitti:Huomenna 2.2 iPhoneen, hope so!![]()
Harmi vaan ei pääse saunaan
Olisko pitäny puolet postata vuodatustopiciin..![]()
Lahajattomat lukee ohjeita: Huomenna 2.2 iPhoneen, jee!!Pikkuroope kirjoitti:Huomenna 2.2 iPhoneen, jee!!
Niin lukee, heillä tulee myöskin tylsä joulu..Pasteur kirjoitti:Lahajattomat lukee ohjeita: Huomenna 2.2 iPhoneen, jee!!Pikkuroope kirjoitti:Huomenna 2.2 iPhoneen, jee!!
No hittolainen ko kesti tavata ja tajuta...Pikkuroope kirjoitti:Niin lukee, heillä tulee myöskin tylsä joulu..Huomenna 2.2 iPhoneen, jee!!
Joskus se ei vaan suju..Pasteur kirjoitti:No hittolainen ko kesti tavata ja tajuta...Pikkuroope kirjoitti:Niin lukee, heillä tulee myöskin tylsä joulu..Huomenna 2.2 iPhoneen, jee!!
![]()
![]()
jee!!
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Jaa, itse vähän semmosella koppimopolla ajan.Jone kirjoitti:Vkl koeajossa Audi A6 2.5 TDI. Vanha pa'ska mutta miun köyhän kukkarolle just jees. Aika nami on ajaa ja kulutuskin vähiten mitä mun missään autossa. Farmariin menee soittopelit ja kirvesmiehen kamppeet. Tää taitaa kuulkaas olla mun peli..
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Nyt kuulosti taas pahalta, ja toi avatar vaan vahvisti tunnetta..Anniel kirjoitti:Hihihii
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ää. Eikäku hyvältä. Mut siis mites nyt noin? Pahahan on hyvä, ja hyvä on syvältä. Syvä on paras, mikä on tietysti huono, mutta kuka välittää? Tai kekää kiinnostaa, kuten niin monasti mainittu on? Rikotaan vähän, mutta ei kaikkea - ainakaan ihan heti.Pikkuroope kirjoitti:Nyt kuulosti taas pahalta, ja toi avatar vaan vahvisti tunnetta..Anniel kirjoitti:HihihiiJa allekirjoitus.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ai mun kanssa? Vai viestimäärän? Sen määrällisen tarkkailun, vaiko elämän kanssa? Ja jos, niin kenen?Macco kirjoitti:Meillä on taas sama viestimäärä mikastuksen kanssa![]()
Tää menee vaikeeksi vielä joskus...
Viestimäärän. Kato ny, jo kolme viestiä perässämikastus kirjoitti:Ai mun kanssa? Vai viestimäärän? Sen määrällisen tarkkailun, vaiko elämän kanssa? Ja jos, niin kenen?Macco kirjoitti:Meillä on taas sama viestimäärä mikastuksen kanssa![]()
Tää menee vaikeeksi vielä joskus...
edit. mites siellä toisaalla oulusa tua sää? meillä ihan prse-kelit täälä?
Ollaan samasa baarisa 8) . Taikynyky, eikäku. Miehä oon kotona viel..Macco kirjoitti:Misä nää oot? Täälä on pimiä ja kylymä. Vähä ku pakastimessa makais.
Pikkuroope kirjoitti:Nyt kuulosti taas pahalta, ja toi avatar vaan vahvisti tunnetta..Anniel kirjoitti:HihihiiJa allekirjoitus.
Mistä niin päättelit?laeticia kirjoitti:Hompussa taas perjantai meininki ..
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Alkaa nää jutut menemään taas uudelle tasolleAnniel kirjoitti:Mistä niin päättelit?laeticia kirjoitti:Hompussa taas perjantai meininki ..
Phrjantai senthän, nyt tharkkana shielä, tua on yhyssana senthän!!laeticia kirjoitti:Hompussa taas perjantai meininki ..
Viesti Kirjoittaja Crimson »
http://Arvaa mikä päivä tänään on?laeticia kirjoitti:Hompussa taas perjantai meininki ..
Oijoijopi. Mitkä muistot. Mikä oli tää pändi/artisteri? Meilloli kanadan vaffistus töisä, ku toi oli hitti(kesä). Aivan upia! On. Kekä tää oli? Ei kuulu vakkareihin, ja vanha piisivarasto ei nyt oo saatavilla. Kiitos avustaCrimson kirjoitti:http://Arvaa mikä päivä tänään on?laeticia kirjoitti:Hompussa taas perjantai meininki ..
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kvaak, kääk, kato, mikas tuskaki siä!mikastus kirjoitti:Kato. Ama linjoilla!![]()
![]()
Hehk, hehk!!
Crimson kirjoitti:http://Arvaa mikä päivä tänään on?laeticia kirjoitti:Hompussa taas perjantai meininki ..