Ama AnkkaMacMees kirjoitti:Piilarit, silmälasit, irtoripset?amanita kirjoitti:Vaan minähän olenkin valeasussa nykyään!
suoja vankka.
Tuskin kukaan
tuppaa mukaan.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ama AnkkaMacMees kirjoitti:Piilarit, silmälasit, irtoripset?amanita kirjoitti:Vaan minähän olenkin valeasussa nykyään!
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Jotenkin tuli Aarne Tenkasen Kierosilmä Kirsi mieleen. "Silmäsi on kuin kaksi kaukaista planeettaa. Ei yhtä kirkkaat, vaan yhtä kaukana toisistaan.." Tai jotain sellasta..ManiMicci kirjoitti:Erikokoiset ja kierot?
Viesti Kirjoittaja richidi »
Vai "kuin tähdet, ei niin kauniit, mutta yhtä kaukana toisistaan".MacMees kirjoitti:Jotenkin tuli Aarne Tenkasen Kierosilmä Kirsi mieleen. "Silmäsi on kuin kaksi kaukaista planeettaa. Ei yhtä kirkkaat, vaan yhtä kaukana toisistaan.." Tai jotain sellasta..ManiMicci kirjoitti:Erikokoiset ja kierot?
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Mä tiedän. Amanitalla on nätit silmät (Antaisin sille koska tahansa pelkästä kunnioituksesta, vaikka yleensä vanhemmat naiset ei oo se mun juttuMacco kirjoitti:Nohnoh, nätit ne o.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Paljas kunnioitus kohottaa itsetuntoa, nostetaan se nyt sitten ääriasentoonsa. 8)MacMees kirjoitti:Mä tiedän. Amanitalla on nätit silmät (Antaisin sille koska tahansa pelkästä kunnioituksesta, vaikka yleensä vanhemmat naiset ei oo se mun juttuMacco kirjoitti:Nohnoh, nätit ne o.) Tuli vaan noista kommenteista mieleen toi laulu.
Viesti Kirjoittaja Vaku »
Viesti Kirjoittaja Strutsi »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Oisko toi http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... &sk=t&sd=aStrutsi kirjoitti:Joku neito oli Oulun rotuaarin McDonald'sissa uudella MacBookilla ja iPhonen tai touchin kanssa siinä klo 16 aikaan, homppulainen?
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Nyt et ainakaan uskalla tunnustaaPikkuroope kirjoitti:Yhen peilin toisella puolella näky eilen joku harvinaisen tyhmän näkönen tyyppi jonku macbookin kanssa..
Näin sen taas tänäänlaeticia kirjoitti:Nyt et ainakaan uskalla tunnustaaPikkuroope kirjoitti:Yhen peilin toisella puolella näky eilen joku harvinaisen tyhmän näkönen tyyppi jonku macbookin kanssa..
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Oho. No nyt kyllä kannattaa jo kysyä, että käytsäuseinhompussa!Pikkuroope kirjoitti: Näin sen taas tänään
En mä usko et niin tyhmän näköstä huolittais tänne..laeticia kirjoitti:Oho. No nyt kyllä kannattaa jo kysyä, että käytsäuseinhompussa!Pikkuroope kirjoitti: Näin sen taas tänään
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Lare kirjoitti:Viimeviikolla oli lähijunassa innokas saarnamies, raamattu kädessä paahasi. Konnari jo hänelle huomautti että antakaa ihmisten olla rauhassa. Homppulaisia?
Viesti Kirjoittaja Jone »
Jos sylki lensi sekä puhe sopersi ja raamattuna oli vanha Jallu niin saatoin se minäkin ollaLare kirjoitti:Viimeviikolla oli lähijunassa innokas saarnamies, raamattu kädessä paahasi. Konnari jo hänelle huomautti että antakaa ihmisten olla rauhassa. Homppulaisia?