Mun perästä ei ainakaan tuollaisia ääniä tule.kuriton kirjoitti:No perästä tulijat tietysti. Hö itelles!darthmother kirjoitti:Keitäs nua olikaan?kuriton kirjoitti:Ja nyt tuloo tietysti perään ihan väkisin Ni! ja Hörps!Hö ja Nirps!

Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Mun perästä ei ainakaan tuollaisia ääniä tule.kuriton kirjoitti:No perästä tulijat tietysti. Hö itelles!darthmother kirjoitti:Keitäs nua olikaan?kuriton kirjoitti:Ja nyt tuloo tietysti perään ihan väkisin Ni! ja Hörps!Hö ja Nirps!
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Tuohan on ryystämistä. Hörpsiminen on sukua lipittelylle, joka taas tapahtuu siellä toisessa ketjussa.kuriton kirjoitti: Mää kans haluan hörpsiä sun kanssa!![]()
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Rahvastahan myö ollaankin! Siis jatkossakin vain kaffetta ryystäkäämme!KunkkuJ kirjoitti:Hmph! Minä laitan nyt itselleni teetä. Ja se kuuluu sitten juoda arvokkaasti, eikä ryystäen tai hörpsien. Tuo teidän touhunnehan kuulostaa suoraan sanoen rahvaanomaiselta. 8)
Täh?! Ja minä kun ihan luulin, että macin käyttäjät ovat korkeasti koulutettuja, sivistyneitä, älykkäitä menestyjiä! Sen takia oikeastaan ostin Macbookin, että se auttaisi pääsemään irti tästä rahvaanomaisen peräkammarin pojan maineesta. Siis erehdyin jälleen, vai?kuriton kirjoitti:.......
Rahvastahan myö ollaankin! .......
Viesti Kirjoittaja Macco »
Joilla on valkoiset hampaat, älä unohda valkoisia hampaita!KunkkuJ kirjoitti:Täh?! Ja minä kun ihan luulin, että macin käyttäjät ovat korkeasti koulutettuja, sivistyneitä, älykkäitä menestyjiä!
Kannattanee lopettaa heti tuo hampaita tummuttava teenjuonti, ja teitinkin jatkossa vain lipitettävä sivistyneesti tuata shampanjata!!Macco kirjoitti:Joilla on valkoiset hampaat, älä unohda valkoisia hampaita!KunkkuJ kirjoitti:Täh?! Ja minä kun ihan luulin, että macin käyttäjät ovat korkeasti koulutettuja, sivistyneitä, älykkäitä menestyjiä!
Rakkaat ystävät, kiitos huolenpidosta, mutta olen keksinyt lääkkeen hampaiden kellastumiseen. Hammasharja& tahna-yhdistelmä poistaa tuon ongelman. Katsokaa vaikka:kuriton kirjoitti:Kannattanee lopettaa heti tuo hampaita tummuttava teenjuonti, ja teitinkin jatkossa vain lipitettävä sivistyneesti tuata shampanjata!!Macco kirjoitti:Joilla on valkoiset hampaat, älä unohda valkoisia hampaita!KunkkuJ kirjoitti:Täh?! Ja minä kun ihan luulin, että macin käyttäjät ovat korkeasti koulutettuja, sivistyneitä, älykkäitä menestyjiä!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei hampaiden tarvitse olla valkoiset. Riittää, että paita on samanvärinen, kuin hampaat. Kukaan ei huomaa valkoisemottomuutta.KunkkuJ kirjoitti:Rakkaat ystävät, kiitos huolenpidosta, mutta olen keksinyt lääkkeen hampaiden kellastumiseen. Hammasharja& tahna-yhdistelmä poistaa tuon ongelman. Katsokaa vaikka:![]()
Ennemminkin olisin huolissani teidän ruuansulatuselimistänne, jotka kaikesta päätellen joutuvat työskentelemään jatkuvan kriisin keskellä sen ylettömän kahvin juonnin takia. Tuo ei voi olla terveellistä tuommoinen, sanokaa minun sanoneen!
No on sulla hampaat komiat, mutta julma on ilme!KunkkuJ kirjoitti:Rakkaat ystävät, kiitos huolenpidosta, mutta olen keksinyt lääkkeen hampaiden kellastumiseen. Hammasharja& tahna-yhdistelmä poistaa tuon ongelman. Katsokaa vaikka:kuriton kirjoitti:Kannattanee lopettaa heti tuo hampaita tummuttava teenjuonti, ja teitinkin jatkossa vain lipitettävä sivistyneesti tuata shampanjata!!![]()
Täällä ei sitten riijellä!darthmother kirjoitti:Sellasta vaan notta perustakaa t.n lipittäjät oma ketju, tartte tänne tulla arvostelemaan ja haukkumaan läskiksi
Tätä vähän epäilinkin, että teillä kahvin juojilla on herkkä hipiä ja heikko itsetunto, mutta että noin heikko, sitä en arvannut. Vai että läskiksikin haukutaan...darthmother kirjoitti:Sellasta vaan notta perustakaa t.n lipittäjät oma ketju, tartte tänne tulla arvostelemaan ja haukkumaan läskiksi
Menishän sitä, mutta kun ei saa aikoja ei sitten niin mitenkään. Ovat kuulemma niin työllistettyjä teenlipittäjien sisäelinten ja hampaitten kanssa.KunkkuJ kirjoitti:Toisaalta, mitä jos kävisitte puhumassa ongelmistanne lääkärille? Nykyään pystytään hoitamaan monenlaisia ongelmia niin hyvin, että tuollaisesta ikävästä riippuvuudesta voisi päästä kokonaan eroon...
Tee aiheuttaa joillekin ummetusta, tietty sennatee sitten auttaa tuohon vaivaan!KunkkuJ kirjoitti:Ja pöh! Koskas olet kuullut jonkun valittavan, ettei vatsa kestä teetä?
Yritä nyt ymmärtää heittiä, ummetus tekkee huumorintajuttomaks jokkaisen kun se kohdalle sattuu.darthmother kirjoitti:Läskiksi ja muslimiksit.n juajat on huumorintajuttomia
Mie en nyt yhtään ymmärrä, onks tuo leikkiä vai mitä?kuriton kirjoitti:Yritä nyt ymmärtää heittiä, ummetus tekkee huumorintajuttomaks jokkaisen kun se kohdalle sattuu.darthmother kirjoitti:Läskiksi ja muslimiksit.n juajat on huumorintajuttomia
Rauha ja hörps! Tarjoon sulle huomenna klo 22 kakkua taas, jookos?
KunkkuJii, maistuisko sulle kaffe? Keitin just lissää Rekoa.
Keittelemmä täällä sulle t.tä, olemmehan loppujenlopuksi suwaizevaisia ja muutenkin miellyttäviä hersmiehejä ja leidyjäKunkkuJ kirjoitti:Mie en nyt yhtään ymmärrä, onks tuo leikkiä vai mitä?Eikä miule kukkaa haluva tarjota mittää oikeesti kuitenkaa, eihä?
Kyllä siulle nyt tässä kaffetta tyrkytettään, jotta oleppas hyvä!KunkkuJ kirjoitti:Mie en nyt yhtään ymmärrä, onks tuo leikkiä vai mitä?kuriton kirjoitti:KunkkuJii, maistuisko sulle kaffe? Keitin just lissää Rekoa.Eikä miule kukkaa haluva tarjota mittää oikeesti kuitenkaa, eihä?