kehtaanko edes sanoa?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
ainakin halu sai minut tekemään tämän topicin, antaisipa se nyt minulle jotain muutakin.

Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Eläkkös sää sitten jatkuvassa puutteessa?Teppo Tulppu kirjoitti:Sama kuin aina.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Mitä sitä turhaan harjoittelemaan. Ryhdy hommiinn vaan.Suvunjatkamisaktiviteetin harjoittelu...
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Niin, mutta hänhän totesi ostavansa sitä nyt alkuunsa..ManiMicci kirjoitti:Mitä sitä turhaan harjoittelemaan. Ryhdy hommiinn vaan.Suvunjatkamisaktiviteetin harjoittelu...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Shampanjaa?Teppo Tulppu kirjoitti:Sama kuin aina.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Snapple »
Kumpaa?Macco kirjoitti:Suvunjatkamisaktiviteetin harjoittelua tietty tekis vähän mieli. Ja suklaata.
Taidanpa käydä ostamassa.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Jospa Macco ostaa molempia ja jatkaa suklaata?Snapple kirjoitti:Kumpaa?Macco kirjoitti:Suvunjatkamisaktiviteetin harjoittelua tietty tekis vähän mieli. Ja suklaata.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Suklaatia. Sisäkumi tosin lähti mukaan myös.Snapple kirjoitti:Kumpaa?Macco kirjoitti:Suvunjatkamisaktiviteetin harjoittelua tietty tekis vähän mieli. Ja suklaata.
oliko se niin että sisäkumi oli naisille ja ulkokumi miehille?Macco kirjoitti:Suklaatia. Sisäkumi tosin lähti mukaan myös.Snapple kirjoitti:Kumpaa?Macco kirjoitti:Suvunjatkamisaktiviteetin harjoittelua tietty tekis vähän mieli. Ja suklaata.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
ei kait tuota tarvi paljoa tulukita kun sigu kertoo sen kaiken!mikastus kirjoitti:Ite kuulun heimoon, jonka mielestä kumit voi tunkia päärsiisseen. Tulkikkaapa siitä. Ja väärin.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Suklaa on tunnettu ja oiva seksin korvike. Käympä taas ostamassa levyn poikineen. Lisäksi Clerasilia kun pukkaa finniä tulla liiallisesta syömisestä.Macco kirjoitti:Suvunjatkamisaktiviteetin harjoittelua tietty tekis vähän mieli. Ja suklaata.