![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Avasin kirjeen ja aloin lukemaan.
---------------------------------------------------------------------
Arvoisa toimitusjohtaja,
Pian olet suositumpi kuin koskaan. Tyyliäsi kehutaan ja vitseillesi nauretaan, pitkästä aikaa.
Siihen on todennäköisesti kaksi syytä: kenties olet vain niin suosittu tai sitten syy on uusi iPhone 3G. Jälkimmäinen kun sattuu olemaan puhelin, jota jokainen haluaisi omakseen.
Lähipäivien aikana tulet kuulemaan ja kukaties näkemään mitä mielikuvituksellisempia perusteluja sen hankinnalle. Totta on, että designin puolesta sille ei ole vaihtoehtoa, mutta sen varmaan jo tiesitkin.
Sen sijaan tiestikö, miten monipuolinen, tehokas ja yhteensopiva työkalu se on...... myyntipuhe jatkuu....
Haluatko kokeilla iPhonea?
Soita numeroon 0800 134134 tai palauta oheinen vastauskortti, niin tulemme iPhonen ja Minun Sonera Yrityksille -ratkaisujen kanssa esittäytymään!
---------------------------------------------------------------------
Huh huh. En osaa nyt päättää jos tuo kirje oli kökkö. Tai sitten se on pirullisen oivallisen copywriterin neronleimaus. Summa summarum... Olen jo ennestään aivan tajuttoman suosittu ja vitseilleni nauravat jopa koirat. Sitä paitsi minulla on jo iPhone
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Itseäni hauskuuttaakseni voisin jopa kutsua Soneran iPhone-esittelijät firmaan pitämään esitelmän. Kyselisin ihan idioottimaisia kysymyksiä ja olisin hoo-moilasena.