Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Maistaa nyt vaan, ei siinä oo kuin kermaa joukossa.KunkkuJ kirjoitti:Uih. Nyt järkytyksestä sanaton. Tällaista koffeetako se kuriton pruukaa keitellä miehille?![]()
Pitäisiköhän ihan vähän maistaa? Tai jos siihen on sekoitettu jotain huumaavaa?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Rauhaisaa yötä kuohariseuraan....käääääk, väärä kuppila!kuriton kirjoitti:Rauhaisaa yötä kaffeseuraan!
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Äläs ny mee viälä.. ryystelläänkö yhet viälä?amanita kirjoitti:Rauhaisaa yötä kuohariseuraan....käääääk, väärä kuppila!kuriton kirjoitti:Rauhaisaa yötä kaffeseuraan!
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mikäs meitillä on aikaero? En jaksa katsoa iteAperture kirjoitti:Sunnuntai aamua ja Rekoa Homppuun! Yllättäen taas - on satanut koko yön. Kylmää tosin ei ole vaan päinvastoin. Trooppisen kuumaa ja kosteaa. Kahvi maistuu ja tässä väkisinkin pikkuhiljaa alkaa herätä.
Heh, huomenta. Aikaero on 3.5 tuntia. Niin, on se 0.5h lisä tuossa jostain hullusta syystä. Täällä kun on paljon muutakin hassua mitä ei ihan heti ymmrärrä.mikastus kirjoitti:Mikäs meitillä on aikaero? En jaksa katsoa iteAperture kirjoitti:Sunnuntai aamua ja Rekoa Homppuun! Yllättäen taas - on satanut koko yön. Kylmää tosin ei ole vaan päinvastoin. Trooppisen kuumaa ja kosteaa. Kahvi maistuu ja tässä väkisinkin pikkuhiljaa alkaa herätä.netitse. Kolmisen tuntia kenties ? Elä kilpasyö ittiäs hengiltä sielä intiasa.
Aikavyöhykkeet ovat todella ihmeellinen asiaAperture kirjoitti:Tuo kaupunki on noin 6 tunnin ajomatkan päässä täältä missä minä olen. Eteläisessä Intiassa kuitenkin.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juu ja jo tietojätissä joskus jo vuonna nolla ihmeteltiin näitä aikavyöhykkeitä. Niitähän on enemmän kuin 24, ja taisipa tuolloin olla 15 minuutinkin siirtymiä, muistelen. Ihminen (mies?) on sitten niiin älykäs ja viksu vekotin. Rationaalista - anaalista.Macco kirjoitti:Se puolen tunnin aikaero tulee poliittisista syistä tyyliin "ja minähän en länsimaiselle hapatukselle niin vain alistu, me lyödään puol tuntia päälle", tai "tuon valtion kanssa minen rupia aikavyöhykettä jakamaan, meille tulee oma aikavyöhyke!".
Kyllä vain. Kiinan jälkeen toisena väkimäärältään. 1.1 miljardia sanovat. Valtaosa ihmisistä on Hinduja. Positiivisia ja rauhallisia ihmisiä. Erilaisia uskontoja ja kieliä tänne mahtuu kyllä vaikka millä mitalla. Valitettavasti myös niitä agressiivisiakin.mikastus kirjoitti:Aikavyöhykkeet ovat todella ihmeellinen asiaAperture kirjoitti:Tuo kaupunki on noin 6 tunnin ajomatkan päässä täältä missä minä olen. Eteläisessä Intiassa kuitenkin.. Intia ei muuten näyttäisi niin älyttömän suurelta pläntiltä noin ylipäätään. Mutta on kai se asukasluvultaan aikaslailla kärkikastia valtioista. Mitä kastia sitten asukkaat lienevätkään? Ja ruoka maustettua, kivasti. Hyvää lienee se siellä?
Itekkin kyllä tykkään, mutta joskus se saattaa hieman närästää. Tosin en ole ko. maassa aka.Intiassa koskaan käynyt, joten pitää tyydyttäytyä nuihin etnisiin suomen ravintoloihin. No nii. Näläkä iski.Aperture kirjoitti:Ruoka on mainiota jos maustetusta ruuasta pitää. Itse satun pitämään kyllä.
Eteläisessä Intiassa osa ruuista on niin tulisia että oikeastaan antaa koko "tulisuus sanalle uuden merkityksen". Saa olla varovainen vaikka olisi tottunutkin tuliseen. Kun varoo tulisen ja rasvaisen yhdiselmää niin ei pahemmin närästele.mikastus kirjoitti:Itekkin kyllä tykkään, mutta joskus se saattaa hieman närästää. Tosin en ole ko. maassa aka.Intiassa koskaan käynyt, joten pitää tyydyttäytyä nuihin etnisiin suomen ravintoloihin. No nii. Näläkä iski.Aperture kirjoitti:Ruoka on mainiota jos maustetusta ruuasta pitää. Itse satun pitämään kyllä.
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
ManiMicci kirjoitti:Hörps, slurps, njam, maiskis, kulaus, ryyst, röyh ...ja huomenta. 8)
Mun pihinä pieneni hiljaiseksi puhinaksi vällyjen seassa. Mutta uutta pökköä pesään "one of these evenings" !mikastus kirjoitti:Äläs ny mee viälä.. ryystelläänkö yhet viälä?amanita kirjoitti:Rauhaisaa yötä kuohariseuraan....käääääk, väärä kuppila!kuriton kirjoitti:Rauhaisaa yötä kaffeseuraan!
katos kotona taas, ja henki pihisee.
Mitäs tää on, justiinsahan se väitti täyttäneensä 44 v. Rankkaa elämää, kun vuodessa vanhenee 6 vuotta!kuriton kirjoitti:DM:lle halaus ja Onnea jatkoonkin klo 22:00!![]()
..mitenkäs se 50-vuotta sulle näin noppeesti täyteen tuli ?!?
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Namaskaarissa eräs seurueestamme yritti tilata tulista lammasta, mutta joutuikin tenttiin, jossa tarjoilija ensin kyseli kuinka paljon on tullut tulisia ruokia syötyä ja empivät vastaukset kuultuaan totesi että "sovitaanko että se on loppu". En sitten kehdannut sillä kertaa tilata sitä samaa, mutta myöhemmin kyllä. Olihan se tulista mutta oikkein hyvää kans.Aperture kirjoitti:Eteläisessä Intiassa osa ruuista on niin tulisia että oikeastaan antaa koko "tulisuus sanalle uuden merkityksen". Saa olla varovainen vaikka olisi tottunutkin tuliseen. Kun varoo tulisen ja rasvaisen yhdiselmää niin ei pahemmin närästele.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »