Anniel kirjoitti:*Huokaus* Nyt toi yks pikkujoulujuhlija sammu vessaan...
! Nukkukoot sit siellä ja toivottavasti saa infernaalisen krapulan!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Anniel kirjoitti:*Huokaus* Nyt toi yks pikkujoulujuhlija sammu vessaan...
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Nukahtix pöntölle, niin ett jouduit kuseen sen päälle?Anniel kirjoitti:*Huokaus* Nyt toi yks pikkujoulujuhlija sammu vessaan...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
AutsLuigi Benzini kirjoitti:Kävi just niinku veikkasin. Kipsiä pahimillaan 6 viikkoa. Oikeen käden nimetön ja pikkurilli poikki. Voi takapuoli
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mulla meni joskus 1,5 vuotta sitten pikkurilli poikki. Jokunen viikko piti pitää muovista "lastaa", joka haisi melko pahalle, vaikka kuinka yritti pitää sitä puhtaana.Luigi Benzini kirjoitti:Kävi just niinku veikkasin. Kipsiä pahimillaan 6 viikkoa. Oikeen käden nimetön ja pikkurilli poikki. Voi perzeensuti.
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Siis ... kuka ... katsoo ..vielä TV:tä?Anniel kirjoitti:Voimitä kuraa tuli äsken MTV:ltä! Joku Kim Heroldin (kuka?) biisi ja samalla mainos sen uudesta levystä. Muka "särmikäs" uusi albumi... Mitähän särmikästä tossa lässynlässynlaalaalaa-musassa sitten on? Jotain ihan perus purkkapop-sontaa
![]()
Sori vaan jos joku on fani...
Jatkovuodatus: My Super Sweet 16 -ohjelma![]()
![]()
Kaikki ketkä on katsoneet tietää varmaan mitä tarkoitan...
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Sehän on sitten vähän niinku tää oululainen netti.Aperture kirjoitti:Netti pät pät pät pätkii....
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Jigsaw »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
mulla tuohon ongelmaan on aina auttanut reilu paino pallon päälle ja sitten rullailua ylös alas. Sitten kun tuo MM mulla sanoo sopimuksen irti, niin ajattelin kyllä hoitaa piirtöpödän ja emännälle joku lokitekki tms.Jigsaw kirjoitti:No niin, MM:n rullauspallo sanoi työsopimuksensa irti. Alaspäin ei rullaa lain, ylös ja sivuille kuten ennenkin. Normaali pieni "rutina" kuuluu ylös ja sivuille rullaten, alaspäin hiljaisuutta. On hierottu ties millä liinalla, kostella ja kuivalla, kuollut on tuo rotta.
Viesti Kirjoittaja iViil »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Tervetuloa vaan, hyvissä merkeissäiViil kirjoitti:Nyt on kauhee vuodatus pällä. Tein elämäni suurimman virheen, ostin iPod touchin. Olis pitäny ostaa iPhone, mut ei mukamas ollu tarpeeks rahaaKaikki rahat meni MacBookkiin
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Soita pianoa iPhonellaPasteur kirjoitti:Sähköt poikki, tiet tukossa, myrsky lennättää uhriensa irtonaisia jäseniä, iltatalli edessä...
Eip oo kumpainenkaan, johto ihan seinässä kiinni ja sähköä pukkaa seinästä ihan kiitettävästiMacco kirjoitti:Moni valittelee, että sähköt on poikki... Surffailette ilmeisesti läppärillä, tai sitten jemmassa on ollut aggregaatti?
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Sanopa se! Arvaas onko juuri huomiseksi keikka Karvaamonkujalle Hesaan!Sherukka kirjoitti:paholainen myrsky, nyt meen silti kolaan prkl! 8)
Huomenna suosittelen että pääkaupunkiseudulla ei kaikki mentäisi heti aamulla töihin jos on mahdollisuus joustoon, itse en ainakaan aamuruuhkaan lähde mukaan, mitään järkeä!
Hallelujah! Menee läppäriosastoon mun miälestPasteur kirjoitti:Macco: Ever heard of jeesusPhone?
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Kannattanee oikeasti arvioida tilanne aamulla ja jättää tulematta jos tuntuu että on 50-60 tilanne.Pasteur kirjoitti:Sanopa se! Arvaas onko juuri huomiseksi keikka Karvaamonkujalle Hesaan!Sherukka kirjoitti:paholainen myrsky, nyt meen silti kolaan prkl! 8)
Huomenna suosittelen että pääkaupunkiseudulla ei kaikki mentäisi heti aamulla töihin jos on mahdollisuus joustoon, itse en ainakaan aamuruuhkaan lähde mukaan, mitään järkeä!![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Ei auta arvioimiset. Karvaamonkujalle on mentävä jos saan lumet kolattua.Sherukka kirjoitti:Kannattanee oikeasti arvioida tilanne aamulla ja jättää tulematta jos tuntuu että on 50-60 tilanne.Pasteur kirjoitti:Sanopa se! Arvaas onko juuri huomiseksi keikka Karvaamonkujalle Hesaan!Sherukka kirjoitti:paholainen myrsky, nyt meen silti kolaan prkl! 8)
Huomenna suosittelen että pääkaupunkiseudulla ei kaikki mentäisi heti aamulla töihin jos on mahdollisuus joustoon, itse en ainakaan aamuruuhkaan lähde mukaan, mitään järkeä!![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »