KunkkuJ kirjoitti:Nou hätä. Käytän aina suojalaseja juodessani. 8)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja darthmother »
KunkkuJ kirjoitti:Nou hätä. Käytän aina suojalaseja juodessani. 8)
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kaakao on hyvää. Mutta kahvi on parempaa. Teetä on turha mainitakaan näiden seurassa. Mutta kyllä silti suklaa pitää nauttia kiinteänä, nytkin mulla on kaksi suklaalevyä ja konvehtilaatikko (kakskerroksinen!) pöydällä. Taistelen itseni kanssa, etten söisi kaikkea kerralla. Näin on tapahtunut ja tiedän, mitä siitä seuraa. Silti näin tulee tapahtumaan vastakin.Anniel kirjoitti:Juakaa kaakaoo, se on hyvää
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mää juon kahvia, enkä oo kualluKunkkuJ kirjoitti:Käsiini saamien luotettavien tilastojen mukaan kuolleisuus kahvinjuojien keskuudessa on lähes 100%.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Radioaktiivinen tee?darthmother kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:Nou hätä. Käytän aina suojalaseja juodessani. 8)
omituisia nuo teenjuojat
Onks se sitä vihreetä teetä, mistä aina höpötetään? Senhän pitäisi olla terveysvaikutteista, ja taatusti terveyteen vaikuttaakin...kuriton kirjoitti:Radioaktiivinen tee?darthmother kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:Nou hätä. Käytän aina suojalaseja juodessani. 8)
omituisia nuo teenjuojat
Lie mistä KunkkuJii yrttinsä kerätty..
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Juu, vaikuttaa terveyteen: buranaa menee jos vaihtaa kaffesta vihreään teehen.Macco kirjoitti:Onks se sitä vihreetä teetä, mistä aina höpötetään? Senhän pitäisi olla terveysvaikutteista, ja taatusti terveyteen vaikuttaakin...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Vihreä tee on kyllä pahaa ja siitä tulee kitalakeen kumma tunneMacco kirjoitti:En tiedä mikä mättää minä+tee-yhdistelmässä, mutta oikeastaan kaikesta muusta, paitsi vihreästä teestä, tulee todella paha olo. Heikottaa, väri katoaa naamasta ja kylmää hikeä puskee pintaan. Nuorena pystyi vielä juomaan, mutta nykyään ei oikein.
Tiedätkö, tuo euforia johtuu kofeiinista, mitä t.kin sisältää, huomattavasti miellyttävämmän olon tuo raju latinki kofeiinia oikiasta kahveestaKunkkuJ kirjoitti:Liekö kahvin syytä, vai mikä saa ajatuksenne harhailemaan noin pahoin? Asiahan on niin, että teen juonti tuo minulle niin hyvän olon, suorastaan semmoisen euro-, ei kun euforian, että maalliset murheet unohtuvat. Joskus on unohtunut, että lusikka on kupissa. Tai pikkusormi sohottaa liian suorana. Eli jotta ei nautinnollinen hetki keskeytyisi äkilliseen silmäkipuun, on parempi käyttää suojalaseja. 8)
No nyt minä rupean kerettiläiseksi! Tee on oikeastaan hyvää, varsinkin vihreä tee. Se pitää vaan olla oikein tehtyä, ei saa hauduttaa liian kauaa. Veden lämpötilakin pitää olla oikea kyseiselle teelle, joillekin sopii kiehuva, toiselle haalea. Vaikkapa Pi lo chun pitää hauduttaa n. 70-asteisessa vedessä.Anniel kirjoitti:Vihreä tee on kyllä pahaa ja siitä tulee kitalakeen kumma tunneMacco kirjoitti:En tiedä mikä mättää minä+tee-yhdistelmässä, mutta oikeastaan kaikesta muusta, paitsi vihreästä teestä, tulee todella paha olo. Heikottaa, väri katoaa naamasta ja kylmää hikeä puskee pintaan. Nuorena pystyi vielä juomaan, mutta nykyään ei oikein.En muutenkaan tykkää juoda teetä, paitsi jossain juhlissa on pakko. Tykkään kyllä appelsiiniteestä
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja pikkukari »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Onko tuolla jäniksellä torahampaat? Kahvia ja sitten pitää siirtyä ruokaketjuun viimeistelemään ateria myöhemmin syötäväksi.kuriton kirjoitti:Maistuiskos kelle?![]()
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Minäminäminäminäminä. Ja yllättäen minä.kuriton kirjoitti:Maistuiskos kelle?![]()
[Kanikahvikuva]
Kelle-kani, hauska nimikuriton kirjoitti:Maistuiskos kelle?![]()