Onnittelut tältäkin suunnalta.ManiMicci kirjoitti:Onnea vaan Annielille!![]()
Uhmaiän ohittamisesta.

Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Onnittelut tältäkin suunnalta.ManiMicci kirjoitti:Onnea vaan Annielille!![]()
Uhmaiän ohittamisesta.
Viesti Kirjoittaja Strutsi »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Kannattaa olla varovainen näillä keleillä.Strutsi kirjoitti:Jee. Autokoulu alko! Ja heti ens viikolla ajotunneille henkilö- ja kuorma-autolla.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ajatko sekä pikku- että iso-autoa? Luulin että C-kortti vedetään kuormurilla pelkästään?Strutsi kirjoitti:Jee. Autokoulu alko! Ja heti ens viikolla ajotunneille henkilö- ja kuorma-autolla.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sillon kun minä olin nuori, telkkarissa oli kaksi kanavaa, molemmat mustavalkoisia.mikastus kirjoitti:Ajatko sekä pikku- että iso-autoa? Luulin että C-kortti vedetään kuormurilla pelkästään?Strutsi kirjoitti:Jee. Autokoulu alko! Ja heti ens viikolla ajotunneille henkilö- ja kuorma-autolla.
Viesti Kirjoittaja Strutsi »
No siis otan BC-kortin. Eli ajan pikku- että iso-autoa.mikastus kirjoitti:Ajatko sekä pikku- että iso-autoa? Luulin että C-kortti vedetään kuormurilla pelkästään?Strutsi kirjoitti:Jee. Autokoulu alko! Ja heti ens viikolla ajotunneille henkilö- ja kuorma-autolla.
No mutta asiaan. Jumalainen tuoksu täälä. Himothan täsä herrää. Käyn kurkkimaan lasin läpi vähäsen.
Mitä sieltä telkkarista tuli?Macco kirjoitti:Sillon kun minä olin nuori, telkkarissa oli kaksi kanavaa, molemmat mustavalkoisia.mikastus kirjoitti:Ajatko sekä pikku- että iso-autoa? Luulin että C-kortti vedetään kuormurilla pelkästään?Strutsi kirjoitti:Jee. Autokoulu alko! Ja heti ens viikolla ajotunneille henkilö- ja kuorma-autolla.
Ja vähän vanhempana ajoin sitten C-kortin. Ensimmäisenä ajotuntina istutettiin heti kuorma-auton rattiin. Vasta parin viikon päästä päästettiin henkilöauton rattiin, mutta päästettiin kuitenkin.
Benny Hilliä. Ja Hill Street Bluesia. Kaipa silloin oli enemmän mäkiä, tierä häntä.mikastus kirjoitti:Mitä sieltä telkkarista tuli?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Peep-show?mikastus kirjoitti:
No mutta asiaan. Jumalainen tuoksu täälä. Himothan täsä herrää. Käyn kurkkimaan lasin läpi vähäsen.
Käske sen ekan kertoa sille!Macco kirjoitti:iMac tajusi että minuutti on alle viisi tuntia ja vei homman finaaliin!![]()
Nyt mulla on vielä toinen iMac, jolle pitäisi valjeta sama asia...
No käskisinkin, mutta sillä on juttutuokio kesken kolmannen iMacin kanssa.amanita kirjoitti:Käske sen ekan kertoa sille!Macco kirjoitti:iMac tajusi että minuutti on alle viisi tuntia ja vei homman finaaliin!![]()
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Kannattaa olla nopee, ennen ku apple ottaa firewiren pois..amanita kirjoitti:Käske sen ekan kertoa sille!Macco kirjoitti:iMac tajusi että minuutti on alle viisi tuntia ja vei homman finaaliin!![]()
En tiä, mutta sää oot hianossa paikassa!Macco kirjoitti:No käskisinkin, mutta sillä on juttutuokio kesken kolmannen iMacin kanssa.amanita kirjoitti: Käske sen ekan kertoa sille!
Ja minä naputtelen tätä viestiä neljännellä iMacilla. Mistä näitä oikein sikiää?
Veikkaan jotain opetustilaa, missä niitä on miljoonia..amanita kirjoitti:En tiä, mutta sää oot hianossa paikassa!Macco kirjoitti:No käskisinkin, mutta sillä on juttutuokio kesken kolmannen iMacin kanssa.amanita kirjoitti: Käske sen ekan kertoa sille!
Ja minä naputtelen tätä viestiä neljännellä iMacilla. Mistä näitä oikein sikiää?
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Missä hää on ja oonks määkin siellä?amanita kirjoitti:En tiä, mutta sää oot hianossa paikassa!
Emmäätiä häästä, sinkkuku oon. Sää sohjone.Teppo Tulppu kirjoitti:Missä hää on ja oonks määkin siellä?amanita kirjoitti:En tiä, mutta sää oot hianossa paikassa!
Ei oo opetustila. iMaceja tässä on vaan 6 kipaletta.Pikkuroope kirjoitti:Veikkaan jotain opetustilaa, missä niitä on miljoonia..amanita kirjoitti:En tiä, mutta sää oot hianossa paikassa!Macco kirjoitti:Ja minä naputtelen tätä viestiä neljännellä iMacilla. Mistä näitä oikein sikiää?
No, melkein ainaki. Sit sen täytyy olla sun makuuhuone?Macco kirjoitti:Ei oo opetustila. iMaceja tässä on vaan 6 kipaletta.
Joo. Eikös kaikki valaise ja lämmitä asuntojaan tälleen?Pikkuroope kirjoitti:No, melkein ainaki. Sit sen täytyy olla sun makuuhuone?Macco kirjoitti:Ei oo opetustila. iMaceja tässä on vaan 6 kipaletta.
Viesti Kirjoittaja ER »
Vanhoina hyvinä aikoina sitä taidettiin ajella ihan vaan isolla siihen ABC-korttiin. Kyllähän sitä osaa vähintäänkin Hayabusalla ajaa ku on isompaa kuorma-autoakin pyöritellyt. Vai?Strutsi kirjoitti:No siis otan BC-kortin. Eli ajan pikku- että iso-autoa.
Viesti Kirjoittaja ER »
Siihen on kylläkin kehitetty plasmanäyttö.Macco kirjoitti:Eikös kaikki valaise ja lämmitä asuntojaan tälleen?
No ite kyllä. Mutta mulla on pääasiassa tehokkaampia lämpöarvontuottajia: G5 ja G4. Toki on tuo kakkosnelkkukin, ja kyllähän senkin olemassaolo lämmittää, ei kait siinä.Macco kirjoitti:Joo. Eikös kaikki valaise ja lämmitä asuntojaan tälleen?Pikkuroope kirjoitti:No, melkein ainaki. Sit sen täytyy olla sun makuuhuone?Macco kirjoitti:Ei oo opetustila. iMaceja tässä on vaan 6 kipaletta.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Joo niin se oli. Itsekään en tainnut metriäkään ajaa hlöautolla koulussa. Kuorma-autolla vaan kurvailtiin. Tosin vähän huolettaa että miten C-kortin käy että saako sillä enää kohta ajaa ees mitään. Nyt ei saa enää ees "siirtää" busseja tai yhdistelmiä. C-kortillisten 1+8 bussienkin mittakin saattaa kutistua 10m rajaan.ER kirjoitti:Vanhoina hyvinä aikoina sitä taidettiin ajella ihan vaan isolla siihen ABC-korttiin. Kyllähän sitä osaa vähintäänkin Hayabusalla ajaa ku on isompaa kuorma-autoakin pyöritellyt. Vai?Strutsi kirjoitti:No siis otan BC-kortin. Eli ajan pikku- että iso-autoa.
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Se oli Rintamäkeläiset. Ja sitten tuli Lauantaitanssit.Macco kirjoitti:Benny Hilliä. Ja Hill Street Bluesia. Kaipa silloin oli enemmän mäkiä, tierä häntä.mikastus kirjoitti:Mitä sieltä telkkarista tuli?
Niin ja Me Mäkeläiset, vai mikä se ny oli.