Hip!
Anniel tuossa aiemmin höpötti, että 7-vuotias tyttö kumminkin harrastaa esim. ratsastusta... Tohdin kuitenkin väittää vastaan, heppavillityksen itsekin kokeneena, se vaihe on nimittäin yleensä siinä 10-vuotiaasta ylöspäin. Eli älä osta mitään 100 sivusta kirjaa, eihän ekaluokkalainen yleensä niin kauheen hyvin itse vielä edes lue.
Itse kävin jouluostoksilla viikonloppuna ja ostin lahjoja mm. 6-vuotiaalle siskontytölleni ja mukaan tarttui, perinteiseen malliin, vaatteita. Ostan vaatteita myös kohta 4-v. siskonpojalleni, koska krääsää lapset saavat koko ikänsä, mutta vaatteista on aina hyötyä. Sitä paitsi niissä tulee myös vähän kiinnittää huomiota, että vaatteiden aihepiiri kiinnostaa lapsia. Siskontyttö saa Minni Hiiri -paidan ja tädin pienelle poitsulle lähti Batman t-paita ja sellanen hieno poliisin asukokonaisuus.
Lapsosilla oli myös tehtynä pukin avuksi lista ja tästä vois olla vinkkiä myös tän aiheen alottajalle ja muille apua...
Tytön lahjalistalla oli mm. Helinä keiju dvd, Barbie ja timanttilinna dvd, Barbie timanttilinnassa barbi (barbi käy siis ihan hyvin vielä 7-vuotiaalle, kunhan et osta vahingossa Bratz nukkea, ne on HIRVEITÄ!!!!)
Itse suosittelen tytölle nätin korun ostamista. Tyyliin pieni sydän...
Pojalla: Star Wars sädemiekka, joku hiton Transformers asu, muumi tietokone (ihan turha)