Uskoo ken tahtooPasteur kirjoitti:Mulla on alkanut addiktio laantumaan.Postattujen viestien määrä päivässä on laskusuhdanteessa... Nyt enään 7,35/pvä.

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Uskoo ken tahtooPasteur kirjoitti:Mulla on alkanut addiktio laantumaan.Postattujen viestien määrä päivässä on laskusuhdanteessa... Nyt enään 7,35/pvä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Niin noh... onhan se toki tuossa Chrome-selaimessa kokoajan auki.Anniel kirjoitti:Uskoo ken tahtooKuinkas on ton Hompussa yhteensä käytetyn ajan kanssa?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tuo onkin nykyään kätevä tekosyy...ei kun siis teitysti pätevä ja ainoa oikea syy tietysti.amanita kirjoitti:Määhän oon vaan duunissa täällä, mitään addiktiota oo.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Epäilen vaffasti jotain flunkia harrastettaman noissa lausahduksissa.Saatan kallistua jopa epäilemään rötöksellä huijaamistakallekilponen kirjoitti:Tuo onkin nykyään kätevä tekosyy...ei kun siis teitysti pätevä ja ainoa oikea syy tietysti.amanita kirjoitti:Määhän oon vaan duunissa täällä, mitään addiktiota oo.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ooksää ryypiskelly työpaikalla?amanita kirjoitti:Määhän oon vaan duunissa täällä, mitään addiktiota oo.
Out of duty only!Macco kirjoitti:Ooksää ryypiskelly työpaikalla?amanita kirjoitti:Määhän oon vaan duunissa täällä, mitään addiktiota oo.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Ooks sää ollu selvinpäin täällä?amanita kirjoitti: Out of duty only!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
KunkkuJ kirjoitti: *pitkä addiktio-vuodatus*
Viimeinen oli varmaan jo liikaa modeille? Nytkö minulle tuli lähtö täältä?
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Hyvä on sitten. Otan heti huomisaamuna yhteyttä lakimieheen. Minullehan ei naureta tuolla tavalla!Anniel kirjoitti:.......... makaan täällä pöydän alla kippurassa nauraen!
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Why, oh why, didn't I take the blue pill?KunkkuJ kirjoitti:Henkisten kärsimysten korvaamisen lisäksi Anniel saa kyllä maksaa masennuslääkkeeni, sekä ne siniset pillerit, joita tulen varmasti jatkossa tarvimaan.![]()
Oi ei , pal lissää!!KunkkuJ kirjoitti: 1. Repe on tyhmä!![]()
2. Ama on vanha ja ruma!![]()
3. Täällä foorumilla on vain tyhmiä ja sivistymättömiä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä edes teen paremmuutta kahviin nähden!![]()
4. PC on parempi kuin Mac!!!![]()
5. Viimeinen oli varmaan jo liikaa modeille? Nytkö minulle tuli lähtö täältä?
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Täytyy sanoa, että aika tyynen rauhallisesti se sieltä tuli.amanita kirjoitti:1. JuuKunkkuJ kirjoitti: 1. Repe on tyhmä!![]()
Elä nyt hyvä mies tapa mua!KunkkuJ kirjoitti:Hyvä on sitten. Otan heti huomisaamuna yhteyttä lakimieheen. Minullehan ei naureta tuolla tavalla!Anniel kirjoitti:.......... makaan täällä pöydän alla kippurassa nauraen!![]()
Voiko suomalaista miestä nöyryyttää pahemmin naisen taholta kuin nauramalla? Tuskin. Henkisten kärsimysten korvaamisen lisäksi Anniel saa kyllä maksaa masennuslääkkeeni, sekä ne siniset pillerit, joita tulen varmasti jatkossa tarvimaan.![]()
Älä nyt hyvä nainen kuole, ainakaan ennen oikeudenkäyntiä!Anniel kirjoitti: Elä nyt hyvä mies tapa mua!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
"hyvä mies"?? [tähän ei sitten löytynyt sopivaa hymiötä]Anniel kirjoitti: Elä nyt hyvä mies tapa mua!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Valtiosalaisuuksien paljastamisesta saa häkkiä, ei bannia.KunkkuJ kirjoitti:Helpoin tie voisi olla se, että saisin ikuisen bannin tänne. Millähän sen saisi?
Repe on tyhmä!![]()
Ama on vanha ja ruma!![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Ja Nalle, kun puraisee sepä se tuntuukin ja loppuu pölinät täällä. Tiainenkin niin monta kertaa PikkuNallea ja Paapaa nukkumaan käskenyt, nyt saan sanoa samat. Ja jos ei auta, potkii ja polkee lattiaa.hatey kirjoitti: Mursu käskee tiaisen nyt nukkumaan ja laittamaan addiktikoneen kiinni. Mursu käskee myös tintin leikkiä lastensa kanssa, eikä addiktoituneena täällä roikkumaan. Mursulla on tässä luontaista auktoriteettia, onhan mursun turpa partainen mursun hampaat isot.
Tiainen onkin niin väsynyt ettei koskaan, se vain itkee ja näkee iltaisin myöhemmällä kahtena niin ettei se voi kirjoittaakaan kun se ei saa kursoria kohdennettua. Se varmaan eilenaaamulla peilasi omaa hätäänsä siihen Luigi Benziniin. Ja kirjoittaa nyt ihan ajatusta vailla. Ei ole pitkään aikaan kunnolla nukkunut. Mutta panee nyt koneen kiinni ja tottelee. Kiitos kun mursu siitä huolehtii.
Ja kiitos Nallelle myös. Ei voi tiainen kuin nyt totellaPaapa kirjoitti:Ja Nalle, kun puraisee sepä se tuntuukin ja loppuu pölinät täällä. Tiainenkin niin monta kertaa PikkuNallea ja Paapaa nukkumaan käskenyt, nyt saan sanoa samat. Ja jos ei auta, potkii ja polkee lattiaa.hatey kirjoitti: Mursu käskee tiaisen nyt nukkumaan ja laittamaan addiktikoneen kiinni. Mursu käskee myös tintin leikkiä lastensa kanssa, eikä addiktoituneena täällä roikkumaan. Mursulla on tässä luontaista auktoriteettia, onhan mursun turpa partainen mursun hampaat isot.