Ei huolta. Käyn tänään syynäämässä mielenterveyskuntoutujien koneita ja siitä porukasta sä et mua erota.amanita kirjoitti:Aamukahvia ennen reissuun lähtöä. ManiMicci pidä varasi, saatan vaania lähistöllä!
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Edit.
Yesterdays news. Tuplanolo
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Ei huolta. Käyn tänään syynäämässä mielenterveyskuntoutujien koneita ja siitä porukasta sä et mua erota.amanita kirjoitti:Aamukahvia ennen reissuun lähtöä. ManiMicci pidä varasi, saatan vaania lähistöllä!
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja J4n1 »
Viesti Kirjoittaja mylman »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tuolla hinnalla pitäisi saada ihan ehtaa single origin Blue Mountainia. Silti se on kallista. Vähän sekoitettuja kun myydään ihan yleisesti alle 70 taalan kilohinnalla. (Oletan ne blendedeiksi.) Ja tuon hintaisen kahvin olisi syytä olla mahdollisimman tuoretta. Lidl toisaalta tilaa usein suuria eriä, jotka ovat vain vähän aikaa myynnissä. Aika ajoin Lidlissä on espressopapuja 8 euroa kilo, ja kahvi on ihan hyvää. Tuoreempaakin, kuin vaikka Pauligin espressot usein.EvilPet kirjoitti:Näky olevan Lidl:in tarjouslehdessä Blue Mountainia about 100€ kilohintaan. Mitäköhän rantaan huuhtoutunutta jämäerää nuo edustaa
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Pykämät ei täällä häiritse, heitit on näet hirtetty aikoja sitten!darthmother kirjoitti:Pykämät vaivanneet koko yön? häirinneet ruususen unta?kuriton kirjoitti:Huomenta!
Ei tuu mittään, eihän mulla pysy ees silmät auki..krooohh..
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Hyvä näin T; Päiviö Peräpaukamakuriton kirjoitti:Pykämät ei täällä häiritse, heitit on näet hirtetty aikoja sitten!darthmother kirjoitti:Pykämät vaivanneet koko yön? häirinneet ruususen unta?kuriton kirjoitti:Huomenta!
Ei tuu mittään, eihän mulla pysy ees silmät auki..krooohh..
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Huomenta EvilPet! Onkos sulla kaikki varmasti nyt hyvin muuten siellä?EvilPet kirjoitti:Kun jaksais vielä hakea hesarin ni kaikki olis hyvin.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Oho! Tämä ei lupaa hyvää meille tälle päivälle. Ettei vaan olisi kuriton noussut ylös väärällä jalalla?kuriton kirjoitti:........................
Tulpukalle vain murrrrrrrr..
Uskokee nyt jo, mulla on ihan suorat jalat.KunkkuJ kirjoitti:Oho! Tämä ei lupaa hyvää meille tälle päivälle. Ettei vaan olisi kuriton noussut ylös väärällä jalalla?kuriton kirjoitti:........................
Tulpukalle vain murrrrrrrr..
Viesti Kirjoittaja amanita »
No eikuriton kirjoitti:Onkos sulla kaikki varmasti nyt hyvin muuten siellä?
Viesti Kirjoittaja Carde »
Onnea sulle!!EvilPet kirjoitti:No eikuriton kirjoitti:Onkos sulla kaikki varmasti nyt hyvin muuten siellä?Pitikin muistuttaa ja vielä syntymäpäivänä
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Tervehdys Homppuun. Tämä päivä ollaan oltu aivan mahdottomissa keleissä lähinnä. Vettä on kaupungissa noin 30cm - 1m ja missään ei tuon vähempää. Kaupunki on itse asiassa käytännössä "suljettu". Cykloni pyörii eteläisen Intian ympärillä ja kaikki koulut, virastot ja julkinen liikenne jne. ovat kiinni tämän päivän ja ehkä huomisenkin. Tämä siis keleistä.amanita kirjoitti:Onkos Aperturella kommentoitavaa Intian tapahtumista? Onko asuinpaikkakunnallasi liikehdintää aiheen tiimoilta? Eipä oo herraa vielä tälle aamulle näkynytkään. Kaikki hyvin?
Harmaata huomenta, lumet sulavat harmaaksi mössöksi, voe harmi! Vihreää teetä ja kohta kahvia!
Helpottaa kuulla, että osaltasi kaikki kunnossa, kun aamulla et ollut kaffepöydässä kuten pruukaat.Aperture kirjoitti: Tervehdys Homppuun. Tämä päivä ollaan oltu aivan mahdottomissa keleissä lähinnä. Vettä on kaupungissa noin 30cm - 1m ja missään ei tuon vähempää.
Mumbain terroristihyökkäykset .......