![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
http://www.yle.fi/uutiset/24h/id108776.html
Viesti Kirjoittaja iCook »
Viesti Kirjoittaja pempe »
Viesti Kirjoittaja Rapakivi »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja harri »
Ei kyllä kannattaisi nolata itseään julkisesti kirjoittelemalla tuollaisia viestejä ja siten samalla paljastaen sivistymättömyytensä.Muffe kirjoitti:Jaa kuka helv..?
Viesti Kirjoittaja kankari »
Viesti Kirjoittaja Jone »
ei sittenkään mitään.. ei yhtään mitäänMuffe kirjoitti:Jaa kuka helv..?
Viesti Kirjoittaja Muffe »
cubisti kirjoitti:Et viitsis. KVG.
harri kirjoitti:Ei kyllä kannattaisi nolata itseään julkisesti kirjoittelemalla tuollaisia viestejä ja siten samalla paljastaen sivistymättömyytensä.Muffe kirjoitti:Jaa kuka helv..?
Häpeä.
-Harri
Olen suuresti pahoillani aiheuttamaani mielipahasta ja menen välittömästi nurkkaan häpeämään sivistymättömyyttäni.Jone kirjoitti:ei sittenkään mitään.. ei yhtään mitäänMuffe kirjoitti:Jaa kuka helv..?
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Hieman epäsopiva, vaikkakin hauska. Tuosta saisi sen kuvan, että en muista väärin tai ole taas unta nähnyt.Juh0` kirjoitti:En ole nyt ihan varma mutta liittyykö tämä asiaan
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Paapa kirjoitti:Hieman epäsopiva, vaikkakin hauska. Tuosta saisi sen kuvan, että en muista väärin tai ole taas unta nähnyt.Juh0` kirjoitti:En ole nyt ihan varma mutta liittyykö tämä asiaan
Jostakin lokeroistani tuollaisen muistin, ja ilmeisesti se on totta. Zapasta sen verran, että U.Monosen Satumaa on veikeä esitys Zapan tekemänä. Pohjolalla taisi olla paha ongelma aikoinaan, mutta selvitti sen.sinitiainen kirjoitti: " Myös Frank Zappa ehdotti Pohjolalle yhteistyötä. Zappa oli nähnyt Pohjolan keikalla ja tuli keikan jälkeen takahuoneeseen onnittelemaan. Myöhemmin hän oli vielä soittanut ja kysynyt kiinnostusta osallistua levyntekoon. Yhteistyö jäi kuitenkin toteutumatta."
Wikipediasta on tuo lainaus. Itse en tiedä enempää hänestä kuin vain sen että olemus oli sympaattinen ja musiikistansa olen pitänyt sen mitä suhteellisen vähän sitä olen kuullut. Ja joskus jostakin divarista ostanut tuon Urban tango-LP:n.
Viesti Kirjoittaja harri »
Jota olin livenä kuuntelemassa -74 Zappan Stadin konsertissa. Tuohon aikaan oli jokaisen kuulijan istuttava koko konsertin ajan visusti paikoillaan, joka seikka ihmetytti/huvitti/vihastutti suuresti Zappaa.Paapa kirjoitti:Zapasta sen verran, että U.Monosen Satumaa on veikeä esitys Zapan tekemänä.
Viesti Kirjoittaja Skyline^ »