Maza kirjoitti:Kuva puuttuu.kuriton kirjoitti:Tilasin itselleni mieluisan ja nätin jalkalampun!!

"Designguru" (mikä lie) Sir Terence Conranin suunnittelema Updown-lattiavalaisin. 8)
Hinta oli sitten vaan kääk..
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Hieno lamppu. Ja hienot lamput on kalliita, ei siitä mihinkään pääse. "Joskus" olen itsekin ostanut jonkus kalliin design-huonekalun. Ensin ne tuntuu kalliilta, myöhemmin ne muuttuvat arvokkaiksi. Ja kun ostaa tunnustettua laatua, on se helppo myydä, jos sille päälle sattuu.kuriton kirjoitti:kääk..Maza kirjoitti:Kuva puuttuu.kuriton kirjoitti:Tilasin itselleni mieluisan ja nätin jalkalampun!!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pilkunviilausta mutta se on kyllä oikeasti valaisin eikä mikään lamppuMaza kirjoitti:Hieno lamppu. Ja hienot lamput on kalliita, ei siitä mihinkään pääse. "Joskus" olen itsekin ostanut jonkus kalliin design-huonekalun. Ensin ne tuntuu kalliilta, myöhemmin ne muuttuvat arvokkaiksi. Ja kun ostaa tunnustettua laatua, on se helppo myydä, jos sille päälle sattuu.kuriton kirjoitti:Tilasin itselleni mieluisan ja nätin jalkalampun!!
Olkoot sitten vaikka jalkavalaisin!Anniel kirjoitti:Pilkunviilausta mutta se on kyllä valaisin eikä mikään lamppuMaza kirjoitti:Hieno lamppu.kuriton kirjoitti:Tilasin itselleni mieluisan ja nätin jalkalampun!!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
*Googlettaa kuvaa valaistusta jalasta*kuriton kirjoitti:Olkoot sitten vaikka jalkavalaisin!(=lattiavalaisin)
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
On se aikamoista nykyään...sinitiainen kirjoitti:Lahjat ovat kalliit, eivätkä lapset juuri muuta sitten saakaan kun etukäteen saivat jo hiljan miniläppärit.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Ihan totta on tuo. Mutta läppärit oli tarpeen kun kouluissa ei Macceja ainakaan täälläpäin ole ja minun koneeni MacBook ja iMac, joita vaikea taikka hämmentävä heidän käyttää. On yhdessä sovittu, että iPodien lisäksi ei sellaista pientä useinkin vähän turhuutta sitten ostetakaan. Suklaata vähän varmaan ja joku kirja.Pasteur kirjoitti:On se aikamoista nykyään...sinitiainen kirjoitti:Lahjat ovat kalliit, eivätkä lapset juuri muuta sitten saakaan kun etukäteen saivat jo hiljan miniläppärit.Kyllä minä muistan, kun silloin omassa nuoruudessani piti talvitakkikin itse tienata pulloja keräilemällä ja cd-soittimeenkin säästettiin vuosia.
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Onhan se punanen, onhan!kuriton kirjoitti:Tilasin itselleni mieluisan ja nätin jalkalampun!!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tulppu on hyvä rullaa sivun ylälaitaan.Teppo Tulppu kirjoitti:Onhan se punanen, onhan!kuriton kirjoitti:Tilasin itselleni mieluisan ja nätin jalkalampun!!
En rullaa en.Macco kirjoitti:Tulppu on hyvä rullaa sivun ylälaitaan.Teppo Tulppu kirjoitti:Onhan se punanen, onhan!kuriton kirjoitti:Tilasin itselleni mieluisan ja nätin jalkalampun!!
Viesti Kirjoittaja mercury »
mercury kirjoitti:Sain kaikki lahjaostokset hoidettua.
Kuka saa valkosipuliburgerin lahjaksi?mercury kirjoitti:Kylppärin lattian ja seinien saumaukseen välineitä, lahjapaperia, kalliita viinoja ja valkosipuliburgeri. 8)
Viesti Kirjoittaja mercury »
Toivottavasti ei kukaan. Se on varmaan puoliksi sulanut jo.Teppo Tulppu kirjoitti:Kuka saa valkosipuliburgerin lahjaksi?
Meiti näkee teitin kanssa jo kohta punasta!Teppo Tulppu kirjoitti:En rullaa en.Macco kirjoitti:Tulppu on hyvä rullaa sivun ylälaitaan.Teppo Tulppu kirjoitti: Onhan se punanen, onhan!
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Minä sain kerran valkosipulikossua pullon lahjaksi. En juonut.mercury kirjoitti:Toivottavasti ei kukaan. Se on varmaan puoliksi sulanut jo.Teppo Tulppu kirjoitti:Kuka saa valkosipuliburgerin lahjaksi?
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Ei sitä välttämättä tarvitsekaan ainakaan paljoa juoda. Loput sitten hierotaan rintakarvoitukseen tunnelmaa luomaan.Paapa kirjoitti:Minä sain kerran valkosipulikossua pullon lahjaksi. En juonut.mercury kirjoitti:Toivottavasti ei kukaan. Se on varmaan puoliksi sulanut jo.Teppo Tulppu kirjoitti:Kuka saa valkosipuliburgerin lahjaksi?
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja route-electrique »
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Oi että, tuosta kyllä tuli niin hyvälle tuulelle! Teatterissa meinas oikein rueta laulattaa, mutta ei sitten kehannukuriton kirjoitti:MAMMA MIA! ja pussillinen irtokarkkeja!
Etkös sää ollutkaan ainoa?Teppo Tulppu kirjoitti:Laulava James Bond!