Joku muukin tykkää pehmonalleista

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Lare »
No huh. Kylläpä sälli kupsahti tuota lukiessa. Täytyypä lopettaa homppuilu vähäx aikaa ja pistää sumpit pihisemään.darthmother kirjoitti:Minullo pehmeä jänis
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Re: Viimeisin Ostoksesi 2
Kirjoittaja hatey päivämäärä 26.11.2008, 19:41
Pehmomursu.
Sopisi tonne pehmoleluketjuunkin....
MBP 17" 2.33 GHz intel Core 2 Duo, 2 Gt 667 MHz, 150 Gt, Leopard 10.5.4
iPhone 8 Gt 1.1.4
Western Digital Passport Portable 250 Gt
Buffalo HD-HBU2 250 Gt
Buffalo HD-HCU2 250 Gt
ZyXel P-660HW-D1
Un porco che non vole e solo un porco - tai jotain...
hatey
Aika saman näkönen meidän kanssa, tosin aika liukkaan tuntuinen ja vaalea. Näkee väristä, kun mun nalle on jo ihan paskanen, sen kahden vuoden jälkeen. Eli oletko 4 vuotta vanha korkeintaan?Anniel kirjoitti:Minä! Mun rakas 2-vuotiaana joululahjaksi saamani Surunalle on uskollinen seuralainen, löytyy tosta läheltä kirjahyllystä.
Joku muukin tykkää pehmonalleista(tuntematon kisu ja nalle, kuva tuli vastaan netissä)
[KUVA
Vähän kuin Tyrväinen Katölla. Lumia luodaan ja sattu kakkare tielle ja kaveri:" En Koskaan palaa!"Lare kirjoitti: No huh. Kylläpä sälli kupsahti tuota lukiessa. Täytyypä lopettaa homppuilu vähäx aikaa ja pistää sumpit pihisemään.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ei mulla varmaan silloin suruja ollutkaan mutta sen jälkeen tuo nalle on kuullut ainakin 20 vuoden edestä huolia ja murheita ja auttanut viisaalla katseellaanPaapa kirjoitti:PS 1. Mitä suruja voi kaksivuotiaalla olla?Anniel kirjoitti:Minä! Mun rakas 2-vuotiaana joululahjaksi saamani Surunalle on uskollinen seuralainen, löytyy tosta läheltä kirjahyllystä.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Viesti Kirjoittaja mercury »
JuzziK kirjoitti:Juu siilihän se on. Kylä sillä on tuommoinen ympärivuotinen henkselihousu asustus ympäri vuoden ja se oleskelee tuolla Powemacin sisällä. Sattumalta onnistuin saamaan siitä kuvan kun se kurkkasi 8)sinitiainen kirjoitti:Hän lienee siili, tuo JuzziK:n kämppis ? Ja tonttutakissa ?
Mutta ei kai se Macin sisään ole itseänsä tunkenut ? Ihan näyttää kuin olisi.
Tuntemattomat ovat siilin tiet.sinitiainen kirjoitti:JuzziK kirjoitti:Juu siilihän se on. Kylä sillä on tuommoinen ympärivuotinen henkselihousu asustus ympäri vuoden ja se oleskelee tuolla Powemacin sisällä. Sattumalta onnistuin saamaan siitä kuvan kun se kurkkasi 8)sinitiainen kirjoitti:Hän lienee siili, tuo JuzziK:n kämppis ? Ja tonttutakissa ?
Mutta ei kai se Macin sisään ole itseänsä tunkenut ? Ihan näyttää kuin olisi.
Mitä mahtaa siili siellä puuhastaa? Onkohan se huoltomies tai lisämuisti ? Henkselit taitaisi viitata huoltopuolelle. Sen on täytynyt jotain varmaan aika oleellista saada siirrettyä sieltä pois, jotta on itsensä sinne saanut sovitettua. Et ole minkäänlaisia toimintahäiriöitä huomannut? Että jos vaikka kahvikupin kanssa lähestyt, näyttöön ilmaantuisi pyyntö panna kahvi pois ja hankkia silakoita tai vauvanruokatölkki ? Ja talvihorrosajan lähestyessä neuvoisi sinua siirtymään toiselle koneelle ja mieluiten kokonaan toiseen asumukseen. Ja puhisisi ja purputtaisi uudella äänellä. Ja käyttelisi tuuletinta, tai mikä onkaan viuhkain, alinomaa.
En voinut mitenkään olla kysymättä![]()
Siksipä tämä ketju onkin perustettu, kun nämä ovat joskus vaikeampia käsitellä ja käsittää kuin naiset!JuzziK kirjoitti: Tuntemattomat ovat siilin tiet.Eläkepäiviään tuo luultavasti viettää kun se niin vanha on
Jussi
Paapa kirjoitti:Harmittaa, kun Puttipajalla ei ole enää Johannes-nallea myynnissä. Vaikka sivuilla sanotaankin sen nimi. Otso-Orvokki oli tullessaan Johannes, mutta vaatteet riisuttuna sai uuden nimen. No, on hänellä serkkuja jotka voivat käydä kylässä.
http://www.puttipaja.fi/filebank/5191-puttisnallet.pdf
Samaa näköä on kyllä. Tämä nalle oli jossakin kovasti mukaan pyytänyt ja tunti sitä oli pyöritelty kaupassa, kunnes loppujen lopuksi ostaja sen osti elävimpänä nallena koko paikasta. Vähän kuin koiranpentukin pentulaumasta valitaan. Hyvä, ettei tuo tyttönalle teidän kyytiin joutunut. Tai ei se tämä kyllä poikanalle oikeasti ollut alunperin, siitä on vaan miesseurassa tullut vähän sen luontonen. Ne vaan pukee ne nallet väkisin johonkin tyttö- tai poikalookkiin. Tai kai tämä poika olisi jonkun pikkutytönkin kanssa, mistä sen tietää, jos niillä joku siemen on sisällä, että millainen persoonallisuus siitä tuleekaan. Olen kerran valittanut Puttipajalle tämän luonteesta sähköpostilla, mutta eivät ole vastaneet. Valitin, etteivät tekisi näin villejä näistä. Jos vaikka pikkulapselle osuu moinen, puree ja potkii vielä. Ja sitten on Iltalehdissä kauhujuttuja. Ja kai se valmistajan vastuu koskee näitäkin?sinitiainen kirjoitti:
Nallen sisko tavattiin sattumoisin tänään.
Oltiin tyttären kanssa Jyväskylän Torikeskuksessa kun Puttipajan ohi kävellessä huomattiin, että joku meille sieltä sisältä vilkuttaa. Se oli tämä tyttönalle, joiden rivistö oli ominut hyllyltä parhaat paikat, poikanallet koettivat kurkkia sieltä olkien yli. Tämä varmaan tiesi, että terveiset meidän välityksellä kulkee Paapan Nallelle. Oltiin varmaan niin tonttujen näköisiä. Kuvastakin tuli vähän huono kun jätskit oli meillä molemmilla kädessä. Nallen hiukkasen nyrpeä ilme johtuu siitä, että hän olisi halunnut jätskitötteröiden loput, mutta ei uskallettu siinä myyjän silmien alla antaa, hyvä kun itse uskallettiin jätskeinemme ja ilman ostoaikeita sisään astua. Ja tytär vielä jätskiä suussaan lähteissä juuri kun kynnyksen yli oltiin päästy aivasti
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Kubismi »
Siulla mellastaa vaan nalle, mutta täällä meuhkaa äkäsluontoinen mursu. Kun mursu huonolla tuulella, niin se läpsyttää täällä paikasta toiseen ja murisee, jalkoja kun mursulla ei ole, vain ne evämäiset läpsyttimet. Kalaa etsii jääkaapista ja jäämerien alueen asukki kun on niin , usein takapihan ovi auki ja lunta turvallansa työntänyt sisään. Välillä tosiaan aika siivo, kun kotia joudun.Paapa kirjoitti: Otso-Orvokki halusi jo nukkumaan, kun oli kova wimmauspäivä taas takana, kun koko päivän olin töissä. Toivottavasti kukaan ei tartu mun hihaan lauantaina, kun se saa mellastaa kaikki 12 tuntia (työaika) yksinään. Ostakaa ennemmin vaikka fretti tms. koirakin. Nää on kauheita otuksia nää nallet.
Mursuko siis olikin tähän syyllinen?hatey kirjoitti:Siulla mellastaa vaan nalle, mutta täällä meuhkaa äkäsluontoinen mursu. Kun mursu huonolla tuulella, niin se läpsyttää täällä paikasta toiseen ja murisee, jalkoja kun mursulla ei ole, vain ne evämäiset läpsyttimet. Kalaa etsii jääkaapista ja jäämerien alueen asukki kun on niin , usein takapihan ovi auki ja lunta turvallansa työntänyt sisään. Välillä tosiaan aika siivo, kun kotia joudun.Paapa kirjoitti: Otso-Orvokki halusi jo nukkumaan, kun oli kova wimmauspäivä taas takana, kun koko päivän olin töissä. Toivottavasti kukaan ei tartu mun hihaan lauantaina, kun se saa mellastaa kaikki 12 tuntia (työaika) yksinään. Ostakaa ennemmin vaikka fretti tms. koirakin. Nää on kauheita otuksia nää nallet.
No, eläppä näiden kanssa. Sitähän minä tuossa aloitusviestissäni yritin kysellä. Kaikkea näiden tavoista yms. Mullakin oli monta päivää jääkaapin ovi raollaan, huomasin,kun kaikki oli jäässä. Eli kompressori oli pyörinyt. Olisiko nalle jotain etsinyt?hatey kirjoitti:Siulla mellastaa vaan nalle, mutta täällä meuhkaa äkäsluontoinen mursu. Kun mursu huonolla tuulella, niin se läpsyttää täällä paikasta toiseen ja murisee, jalkoja kun mursulla ei ole, vain ne evämäiset läpsyttimet. Kalaa etsii jääkaapista ja jäämerien alueen asukki kun on niin , usein takapihan ovi auki ja lunta turvallansa työntänyt sisään. Välillä tosiaan aika siivo, kun kotia joudun.Paapa kirjoitti: Otso-Orvokki halusi jo nukkumaan, kun oli kova wimmauspäivä taas takana, kun koko päivän olin töissä. Toivottavasti kukaan ei tartu mun hihaan lauantaina, kun se saa mellastaa kaikki 12 tuntia (työaika) yksinään. Ostakaa ennemmin vaikka fretti tms. koirakin. Nää on kauheita otuksia nää nallet.
Ei tästä mursusta onneksi lähde kalanhaju, Kalaa sen tekisi varmala mieli, mutta mie oon yrittänt opettaa sen syömään berliininmunkkeja, juomaksikin kelpaa jäävesi. Mutta kylmäst kovast tykkääp, jäitä välillä salaa sohvalle turvallansa tuuppaa, ne jäät on kyllä aina ikävän tuntuinen ylläri.... ja on äkämysluontoinen ja päivällä saattaa mieltänsä osoittaa ja koko asunnon sotkea sekaisin. Mutta en mursusta silti luopuisi. Kuten sanoit on nää pehmot niin mukavia kavereita kuitenkin.Paapa kirjoitti:[
No, eläppä näiden kanssa. Sitähän minä tuossa aloitusviestissäni yritin kysellä. Kaikkea näiden tavoista yms. Mullakin oli monta päivää jääkaapin ovi raollaan, huomasin,kun kaikki oli jäässä. Eli kompressori oli pyörinyt. Olisiko nalle jotain etsinyt?
Mursu on varmaan vaikea, ei ole semmoisesta kokemusta, mutta onhan sen piikikkäät viiksetkin vaarallisia vieressä, jos silmään tökkää. Ja sohvalla on koko ajan joku kalanhajukin.
Itsepä otinkin tämän nallen, sen puremiset ja potkimiset kestää. Ja ei syö juuri mitään. Viinat se joskus on juonut, mutta hölmöyttään, kun vaan siideriin on tottunut ja täällä ei sitä tuskin koskaan edes ole. Kaverit sille on sen juomisenkin opettaneet.
Mutta onhan näistä hirveä ilo, vaikka kyllä tämän nallen palpättäminen joskus rasittaakin. Mursusta en tiedä, tuntuisi aika matalammalta sen ääni. Parempi on pehmoa pitää, kuin "elävää" koko ajan vahtia. Vaikka onhan ne kyllä ihania nekin, siis ne millä veri siellä virtaa.