Minä en oota enää mittään, meen maate!kuriton kirjoitti:Odotan, että ale alkaa..

Viesti Kirjoittaja kuriton »
Minä en oota enää mittään, meen maate!kuriton kirjoitti:Odotan, että ale alkaa..
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Siin kuulu tökki sitä Canceli, taik Peru suammeks. Sil se mene ohittes. Ko sil o paheve päiv, ni se teke sitä peli koko aja, sit on taas pitkä aikka ete ol mittä. Lanworldi tues sanos et Mail:n POP on hiuka jouko herk, eikä sil voi kukka muu ko Apple insinöör jotta.pikkukari kirjoitti:Kiukuttele Mailis ko POP palvelin kysy salasana,mut ei kelp ei hual?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Sama.kuriton kirjoitti: Minä en oota enää mittään, meen maate!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Laitan pukua kaappiin.Macco kirjoitti:Kaivan pukua kaapista.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Missä muuallakaan sitä yöllä olisi?amanita kirjoitti:Hotellissa sängyssä suuressa itäisessa kaupungissa tutkailen illan tapahtumia foorumilla. Moi MVi, sääki täällä, ja Kalle, tietysti.!
Ekkönää juo lainkaan kaffetta suununtaiaamuna?Aperture kirjoitti:Ihailen sunnuntai aamua.
Juu. Kyllä kaffettakin menee suuria määriä. Oli pientä hässäkkää Software Updaten kanssa ja löysinkin hyvät neuvosi tuolta toisesta ketjusta. Kiitosta tännekin ketjuun. Nyt toimii - ja takaisin kaffeketjuun!mercury kirjoitti:Ekkönää juo lainkaan kaffetta suununtaiaamuna?Aperture kirjoitti:Ihailen sunnuntai aamua.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Soitanko äijilles, että keksii sulle tekemistä?Erño kirjoitti:En mitään. Auttakee
Ei sentään, tai no, kyllä sitä hommaa huomenna olis. Äijin tuntien siitä ei kuitenkaan tuu mitään. Se ei raaski luopua mistään, edes turhasta krääsästä... Ei jummarra. Itse hävittäisin kaiken, tai ainakin melkein puolet.kuriton kirjoitti:Soitanko äijilles, että keksii sulle tekemistä?Erño kirjoitti:En mitään. Auttakee
Viesti Kirjoittaja insight »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Krapulan kaverina tulee monasti Ankea Olo. Karkota mokoma eksyttämällä se ulkoilulenkillä, sytytä palattuasi kotona kynttilöitä, mukavaa musiikkia soimaan ja vaikka joku hyvä leffa pyörimään. Kah, AO:sta ei enää jälkeäkään!insight kirjoitti:Poden vieläkin krapulaa.
Poden myös ankeeta oloa. En olekaan potenut tällasta ankeeta oloa pitkään aikaan.
Mutta en mä silti taida alkaa siitä masentua. Jotenkin se vaan ei sovi mulle.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja insight »
Kiitos tsempistäamanita kirjoitti: Krapulan kaverina tulee monasti Ankea Olo. Karkota mokoma eksyttämällä se ulkoilulenkillä, sytytä palattuasi kotona kynttilöitä, mukavaa musiikkia soimaan ja vaikka joku hyvä leffa pyörimään. Kah, AO:sta ei enää jälkeäkään!
Minun pitäisi kiiruusti siirtyä vielä työn ääreen.....ankeeta......
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Niin... Siihenhän me tässä päiviä lasketaankin.Pikkuroope kirjoitti:Ihmettelen, että sehän on jo joulukuu..Enää kuukausi ja rapiat macworldiin 8)