Jälkimmäisessä nyt 50Gt 6 kuukaudeksi 5€.
En usko että kellään varaa jättää väliin.
Tosin aloitusviestin tarkoitukseen ei sovi koska url on muotoa http://www.____.pp.fi tai http://www.____.wippiesspace.fi. Päätin vaan jakaa infon muiden kanssa

Viesti Kirjoittaja Nappa »
Viesti Kirjoittaja Dorisp »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Thelenius »
Kyllä ne minun sähköposteihini ovat ainakin vastanneet ja juuri ostin toisen hotellipaketin sieltä. Minulla on kaksi pakettia heillä ja minusta palvelu on ollut hyvää.Dorisp kirjoitti:Tietääkö joku jotain datamapin nykytilasta?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja kamina »
Viesti Kirjoittaja Broke »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Domainin omistaa sen hankkija. Web-hotellipalveluja tarjoava antaa sille vaan majapaikan, jota pitäisi pystyä vaihtamaan ilman aseilla uhkaamista.Broke kirjoitti:Hei, mitenkäs tuo domainin omistetussuhteen kanssa menee, jos rekisteröi domainin omiin nimiin, mutta web-hotellipalveluita tarjoavan firman nimipalvelimille?
Jos, jotain ongelmia tulee, pitäisikö domainin siirron onnistua ongelmitta?
Sen verran nuo varoittavat esimerkit pitää varpaillaan...
Viesti Kirjoittaja Broke »
Such as?Juhani L kirjoitti:Domainin omistaa sen hankkija. Web-hotellipalveluja tarjoava antaa sille vaan majapaikan, jota pitäisi pystyä vaihtamaan ilman aseilla uhkaamista.Broke kirjoitti:Hei, mitenkäs tuo domainin omistetussuhteen kanssa menee, jos rekisteröi domainin omiin nimiin, mutta web-hotellipalveluita tarjoavan firman nimipalvelimille?
Jos, jotain ongelmia tulee, pitäisikö domainin siirron onnistua ongelmitta?
Sen verran nuo varoittavat esimerkit pitää varpaillaan...
Jos hankit .com, .net tms. domainin, sen siirtämisessä täytyy vanhan ja uuden palveluntarjoajan kanssa sopia nimipalvelujen siirrosta. Jos on suomalainen .fi-loppuinen domain, saat Ficorasta valtuutusavaimen, jolla nimipalvelimet voidaan siirtää, vaikka nykyinen palveluntarjoaja olisi kuinka vastahankainen tahansa.
Parasta on, että koettaa valita mahdollisimman luotettavan hostaajan.
Viesti Kirjoittaja Jortti »
Pojot myös itseltäni tuolle.Crimson kirjoitti:Voin suositella lämpimästi muutaman webbihotellin kokemuksella: http://www.louhi.fi
Viesti Kirjoittaja Saukki »
Viesti Kirjoittaja 0lli »
Itsellänikin on domain Rackglobalin kautta ja toiminta on ollut keskimäärin ihan hyvää. Joskus on havaittavissa pientä tahmausta, mutta sen jälkeen kun siirrätin sivustoni jenkkipalvelimelta Suomeen, yhteysnopeudet ovat yleisesti ottaen olleet hyviä. Muualla Euroopassa olevista palvelimista ja niiden yhteyksistä en osaa sanoa.Juhani L kirjoitti:Tässä ketjussa on suositeltu mm. Datamappia ja Rackglobalia. Itselläni ja kolmella tutulla firmalla tai yhteisöllä, joille olen tehnyt nettisivut, on palvelut hankittu jälkimmäiseltä. Ovat toimineet hyvin ja tukea on saanut tarvittaessa.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Oliko sulla suomalainen .fi-domain? Jos oli, niin hoidithan Ficoraan nimipalvelimen muutoksen? Suomalaisen domainin nimipalvelimen tiedot päivittyvät nopeasti, kun asia hoidetaan oikein.Paapa kirjoitti:Minulla oli verkkotunnus ja se oli hankittu Domain Bank Oy:stä tai sen kautta. Lopetin sen ja hankin nyt Suncometilta tilaa sivuilleni. Edelleen vietintävirastolla näkyy teknisenä tämä Domain Bank. Sivuja ei näy, enkä pääse ftp:llä sinne uuteen Suncometiin sisäänkään. Heidän hallintasivulle pääsen. Aikaa on jo yli viikko ja ei toimi. En saa selvää pitääkö minun siirtää verkkotunukseni uudelle palveluntarjoajalle, ei kai? Vai missä mättää. Otan maanantaina kyllä yhteyttä, että miten tää pitää tehdä.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Juhani L kirjoitti:Oliko sulla suomalainen .fi-domain? Jos oli, niin hoidithan Ficoraan nimipalvelimen muutoksen? Suomalaisen domainin nimipalvelutiedot päivittyvät nopeasti, kun asia hoidetaan oikein.Paapa kirjoitti:Minulla oli verkkotunnus ja se oli hankittu Domain Bank Oy:stä tai sen kautta. Lopetin sen ja hankin nyt Suncometilta tilaa sivuilleni. Edelleen vietintävirastolla näkyy teknisenä tämä Domain Bank. Sivuja ei näy, enkä pääse ftp:llä sinne uuteen Suncometiin sisäänkään. Heidän hallintasivulle pääsen. Aikaa on jo yli viikko ja ei toimi. En saa selvää pitääkö minun siirtää verkkotunukseni uudelle palveluntarjoajalle, ei kai? Vai missä mättää. Otan maanantaina kyllä yhteyttä, että miten tää pitää tehdä.
Jos sulla on joku geneerinen domain (.com, .net. tai .info), tarvitset valtuutusavaimen, jotta nimipalvelintiedot voidaan päivittää uudelle hostaajalle, tässä tapauksessa Suncometille. Yleensä valtuutusavain on asiakkaalla, mutta jotkut webhotellinpitäjät pitävät sen itsellään eivätkä halua päästää asiakasta ulos. Jos saatkin valtuutusavaimen, voi kestää kaksikin viikkoa, ennen kuin näiden ei-suomalaisten domainien nimipalvelimet päivittyvät uuteen. Tämä johtuu siitä, että nykyinen nimipalvelun ylläpitäjä panttaa usein muutosta niin pitkään kuin mahdollista.
Laita ehdottomasti viesti Suncometin tuelle. Luulen että saat heiltä neuvoja. Mulla on erittäin hyviä kokemuksia heidän avustaan, kun siirsin parit domainit luhistuneelta Rackglobalilta Suncometin huomaan. He vastasivat kysymyksiin viikonloppunakin parin tunnin viipeellä. Ihmeellistä.
Viesti Kirjoittaja kamina »
En välttämättä menisi suosittelemaan sitä vaikka itselläsi on ollut hyviä kokemuksia. Vähän tuntuu ettei toista yhtä huonosti toimivaa ja huonosti asiakkaitaan kohtelevaa (noin niinkuin keskimäärin) palveluntarjoajaa ole olemassa.Saukki kirjoitti:Itsellä käytössä futuron.org
Hyvin toiminnut. Ei valittamista. Ja edullinen.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Mikset ota yhteyttä heti ja kysy tilannetta? Näetpä senkin, miten hyvin palvelevat viikonloppuna.Paapa kirjoitti:Tunnus on .fi-loppuinen. Ja valtuutusavain on ja olen sen muistaakseni ilmoittanutkin Suncometille. Sieltä tuli tieto, että ilmoittelevat kun homma on kunnossa, siksipä en ole hätäillyt asian kanssa. Nimipalvelinmuutoksen ilmoitin Suncometin hoitavan ja se on ns1(ja 2).livedns.co.uk statuksena on tekninen virhe(?). Taitaa olla parasta maaataina kysellä asiasta Suncometilta. Ehkä tässä vaan pitää aikaa kulua.
Viesti Kirjoittaja jhalmu »
Jaa, enpä oikein pidä hintatasoltaan kohtuullisena. Jos gigatavun hotelli maksaa muillekin tyypillisene palveluineen 161 euroa vuodessa (11 euroa kk + alv), se on sikahinta verrattuna Suncometin kahden gigatavun hotelliin (20 euroa vuodessa tai 45 euroa kolmessa vuodessa). Siellä on tarjolla vain yksi MySQL-tietokanta, kun niitä Suncometilla on niin paljon kuin hotellitila sallii. Saa toki maksaa kahdeksan kertaa enemmän, mutta en kyllä keksi, miten Suncometin tarjouksia voi parantaa.jhalmu kirjoitti:wmhost.fi on ollut ed-firmassa käytössä. Tosi hyvä asiakaspalvelu, kohtuuhintainen, sijaitsee kotomaassa.
Viesti Kirjoittaja route66 »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”