Onko allekirjoituksesi puhdasta markkinointia sitten?Anniel kirjoitti:Mulla mitään eSataa oo, olis edes satanen!![]()

Tuollainen kaunis, fiksu nainen eSATA-rajapinnalla on jokaisen nörtin toiveuni.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja Lare »
Onko allekirjoituksesi puhdasta markkinointia sitten?Anniel kirjoitti:Mulla mitään eSataa oo, olis edes satanen!![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mikä allekirjoitus?Lare kirjoitti:Onko allekirjoituksesi puhdasta markkinointia sitten?Anniel kirjoitti:Mulla mitään eSataa oo, olis edes satanen!![]()
![]()
Tuollainen kaunis, fiksu nainen eSATA-rajapinnalla on jokaisen nörtin toiveuni.
Kuuleppas nyt, manipoloija!Anniel kirjoitti:Mikä allekirjoitus?
Tämä piristi päivääniLare kirjoitti:Kuuleppas nyt, manipoloija!Anniel kirjoitti:Mikä allekirjoitus?![]()
P.S. Olen laskenut rimaani. Nykyisin USB riittää. FW400:sta puhumattakaan.
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
No hyvä.Anniel kirjoitti:Tämä piristi päivääni
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Mutta eilenhän se oli Apple?Macco kirjoitti:Microsoft tekee ihmisten elämästä hankalaa ihan v*ttuillessaanOon ihan saletti siitä.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Pitää sit vaihtaa kynään, paperiin ja helmitauluun.The raconteur kirjoitti:Mutta eilenhän se oli Apple?Macco kirjoitti:Microsoft tekee ihmisten elämästä hankalaa ihan v*ttuillessaanOon ihan saletti siitä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Ihan kuin Windows XP:tä olisit rakentanut, siis ihan vaan peruskonetta.Pasteur kirjoitti:Prkleen Mikkis!!!Kolmatta päivää jo asentelen konetta työkuntoon uudelleen asennuksen jäljiltä. Tänään yrityksen kohteena olis saada ERP:in lokaali installaatio koneelle, mutta SQL serverin asennus jo kaatuu. Sitten on IIS:sää, .NET:iä sun muuta kuraa kohta kone täynnä.
Tuskin kestää kauaakaan ennen kuin kone taas matelee kuin Lada maantiellä.
Mutta näissä asennuksissa sen sijaan kestää ja kestää ja...
Viesti Kirjoittaja MarQ »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Aika kipeetä varmaanAnniel kirjoitti:Kissa raapas mua ylähuulen sisäpuolelle yöllä
Kyl se vähän kirvelee vieläkin...Pikkuroope kirjoitti:Aika kipeetä varmaanAnniel kirjoitti:Kissa raapas mua ylähuulen sisäpuolelle yöllä
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Sitä sitten vaan jotain huulirasvaa syöt ni..Anniel kirjoitti:Kyl se vähän kirvelee vieläkin...Pikkuroope kirjoitti:Aika kipeetä varmaanAnniel kirjoitti:Kissa raapas mua ylähuulen sisäpuolelle yöllä
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Taas yksi selvä todiste tähän listaan: http://tinyurl.com/59jgacAnniel kirjoitti:Kissa raapas mua ylähuulen sisäpuolelle yöllä
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Kissat on vaarallisia, minua ne raapii aina selkään!Anniel kirjoitti:Kissa raapas mua ylähuulen sisäpuolelle yöllä
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Ei oo, ne vaan on kissoja, se pitää vaan tajuta ja hyväksyäJamac kirjoitti:Kissat on vaarallisia, minua ne raapii aina selkään!Anniel kirjoitti:Kissa raapas mua ylähuulen sisäpuolelle yöllä
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Jone »