Mitä kuuluu?
-
-
Re: Mitä kuuluu?
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Sulla on hieno mies!Anniel kirjoitti:Joku autopeli, jota tossa vieressä pelataan...
Lainemies
-
Kui niin?Salmister kirjoitti:Sulla on hieno mies!Anniel kirjoitti:Joku autopeli, jota tossa vieressä pelataan...
-
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Harmittaa kun en itse osannut pienenä rakennella noin hienoja pyssyjäPaapa kirjoitti:Huolestuttavaa, ei kai tätä ketjua nyt muuteta kouluammujien ja sukupolvenvaihtajien topiciksi?Jouna- kirjoitti: Pikkuveli on näköjään taas legojen kimpussa ja rakentelee niistä pyssyjä...
Pakkasen paukuttelu on myös kiva ääni, joskus tulevaisuudessa sitä ei varmaan enää täälläkään kuule. Ehkä joskus helmikuussa kuitenkin. Ja jään halkeaminen, sitä joutuu odottamaan tai itse keksimään. Tai se jään vinkuminen kun se on ohutta.

Nyt kuuluu pikkuveljen ja se kaverin älämölö tietokoneella pelatessa ja joku riehuu keittiössä. MBP suhisee.
-
Jos se pelaa autopeliä. Minäkin pelaan.Anniel kirjoitti:Kui niin?Salmister kirjoitti:Sulla on hieno mies!Anniel kirjoitti:Joku autopeli, jota tossa vieressä pelataan...
Lainemies
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Miähen lokiikka kohtaa naisen lokiikan.Salmister kirjoitti:Jos se pelaa autopeliä. Minäkin pelaan.Anniel kirjoitti:Kui niin?Salmister kirjoitti: Sulla on hieno mies!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Totta kai se on hieno mies, enhän mä muuten sen kanssa olisSalmister kirjoitti:Jos se pelaa autopeliä. Minäkin pelaan.

-
Tiukka!Anniel kirjoitti:Totta kai se on hieno mies, enhän mä muuten sen kanssa olisSalmister kirjoitti:Jos se pelaa autopeliä. Minäkin pelaan.Joku Need For Speed: Carbon siis menossa tossa vieressä.
Lainemies
-
Mie en tajuu taas yhtikäs mittään...Salmister kirjoitti:Tiukka!

-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Naiset!Anniel kirjoitti:Mie en tajuu taas yhtikäs mittään...Salmister kirjoitti:Tiukka!
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Niitten kanssa on vaikee elää, mutta ei niitä voi tappaakkaanPasteur kirjoitti:Naiset!Anniel kirjoitti:Mie en tajuu taas yhtikäs mittään...Salmister kirjoitti:Tiukka!
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
-
Anniel kirjoitti:Vieressä hakataan Guitar Heron rumpuja...
Tarkemmin sanottuna Guitar Hero world tourin rumpuja.
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
ai SÄ oot annielin SE ?Salmister kirjoitti:Tarkemmin sanottuna Guitar Hero world tourin rumpuja.Anniel kirjoitti:Vieressä hakataan Guitar Heron rumpuja...

-
Viesti Kirjoittaja mylman »
-
Tätä en haluaisi kiistää...mikastus kirjoitti:ai SÄ oot annielin SE ?Salmister kirjoitti:Tarkemmin sanottuna Guitar Hero world tourin rumpuja.Anniel kirjoitti:Vieressä hakataan Guitar Heron rumpuja...
Mutta en taida olla, vaikka Annielin SE onkin kaltaiseni hieno mies. Rummut taitaa olla vain tuossa world tourissa.
Lainemies
-
Ämh, tarkoitaako tämä että lapsen äiti yleensä sihisee ja hurisee..? Ehdollistettu reaktio tästä sitten on myös ääni- ja tärinäefekti? NO EI todellakaan, kyllähän mä sen tiedän. Kun lapsi on pieni, on se rasittava. Sitten vähän vanhempana se on varmaankin rasittava myös, mutta sä rakastat sitä, niinkun nyt. Ja myöhemmin aina vaan enämpi ja enämpi. Revi siitä. Pakokeinoa ei ole.mylman kirjoitti:Oluen sihaus ja samalla alkaa lapsi yskiä ja itkeä äidin ikävää... ihanaa. huriseehan tuo macboogiekin tuosnoin.
-
Ynnä kun lapsukainen kasvaa "aikuiseksi", on hän edelleen rasittava, niinkuin DM-setäkinmikastus kirjoitti:Kun lapsi on pieni, on se rasittava. Sitten vähän vanhempana se on varmaankin rasittava myös, mutta sä rakastat sitä, niinkun nyt. Ja myöhemmin aina vaan enämpi ja enämpi. Revi siitä. Pakokeinoa ei ole.

-
Päästäänköhän me tässä siihen, että me kaikki ollaan itseasiassa sydämmeltämme lapsia. Jos, niin mua ei juuri haittaa. Ketjuja meille lapsellisille ainakin löytyy ihan kiitettävän kunniallinen määrä, eli sankho.darthmother kirjoitti:Ynnä kun lapsukainen kasvaa "aikuiseksi", on hän edelleen rasittava, niinkuin DM-setäkin
ps. itekin oon muuten setä. vaan eno kans.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Minä oon myös hirvittävän lapsellinen ja poden PeterPan syndroomaa, olen myös isä, veli ja täysorporeppanamikastus kirjoitti:Päästäänköhän me tässä siihen, että me kaikki ollaan itseasiassa sydämmeltämme lapsia. Jos, niin mua ei juuri haittaa. Ketjuja meille lapsellisille ainakin löytyy ihan kiitettävän kunniallinen määrä, eli sankho.
ps. itekin oon muuten setä. vaan eno kans.ainakin käsittääkseni
.

-
Viesti Kirjoittaja mylman »
Eieiei. Lapsen äiti kyllä sihisee. Mutta kun näistä ajatuksistanne pojat päädytään siihen että ihmiset yleensä on rasittavia ja sehän ei oo totta. Lapseni on mahtava. Pitää huolen että en juo. Ainakaan liikaa.mikastus kirjoitti:Ämh, tarkoitaako tämä että lapsen äiti yleensä sihisee ja hurisee..? Ehdollistettu reaktio tästä sitten on myös ääni- ja tärinäefekti? NO EI todellakaan, kyllähän mä sen tiedän. Kun lapsi on pieni, on se rasittava. Sitten vähän vanhempana se on varmaankin rasittava myös, mutta sä rakastat sitä, niinkun nyt. Ja myöhemmin aina vaan enämpi ja enämpi. Revi siitä. Pakokeinoa ei ole.mylman kirjoitti:Oluen sihaus ja samalla alkaa lapsi yskiä ja itkeä äidin ikävää... ihanaa. huriseehan tuo macboogiekin tuosnoin.
Riips... Siitä revitty.
-
Eiköhän tuosta löydy kaikki syyt vetää sitä kaffetta naamaan tuommoisetkin määrät mitä on valitettavasti (tai onneksi) foorumiltakin jo luettudarthmother kirjoitti:Minä oon myös hirvittävän lapsellinen ja poden PeterPan syndroomaa, olen myös isä, veli ja täysorporeppana
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Onnea muurameimme marjoille. Sinulle ja lastesi muillekin kuuluville kaitsijoille. Kukinnoille. Kaksi kukkaa ja pari kaljaa, olkoon onnenne yhtä .. maljaamylman kirjoitti:Eieiei. Lapsen äiti kyllä sihisee. Mutta kun näistä ajatuksistanne pojat päädytään siihen että ihmiset yleensä on rasittavia ja sehän ei oo totta. Lapseni on mahtava. Pitää huolen että en juo. Ainakaan liikaa.
Riips... Siitä revitty.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka