Ol, mut ei mun mieleinen voittaja sittenkään!Pasteur kirjoitti:No eikös tuo ollut ennakoitavissakin?kuriton kirjoitti:Anniinako se sittenkin tään voittaa?

Edit: mää arvasin tään!

Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ol, mut ei mun mieleinen voittaja sittenkään!Pasteur kirjoitti:No eikös tuo ollut ennakoitavissakin?kuriton kirjoitti:Anniinako se sittenkin tään voittaa?
Viesti Kirjoittaja harri »
Viesti Kirjoittaja mylman »
harri kirjoitti:Tässä voittaneen valopään kootut BB:stä 2008.
Kyllähän tuolla yleissivistyksellä nyt kuuluu 50.000 juroa voittaakin :-)
***PALJON KYSYMYKSIÄ, VÄHÄN VASTAUKSIA*****
-Harri
Viesti Kirjoittaja Zaccheus »
Eipä oo tosiaan tietovisa kyseessä. Voittepa tuntea ylemmyyttä sillä aikaa kun Anniina pohtii mitä tekisi 50 000€mylman kirjoitti:harri kirjoitti:Tässä voittaneen valopään kootut BB:stä 2008.
***PALJON KYSYMYKSIÄ, VÄHÄN VASTAUKSIA*****
-Harri
Ja meitä katetellisia suomalaisia harmittaa kun valopää meni ja voitti 50 000€. Voittanut valopää sopii hyvin linjaan joita näitä kamppailuja voittaneet ovat edustaneet. Perttu "seuraavan vuoden leijona" ja Sari "ööö kuka sari" ja sitten Sauli, jonka suurin virhe on hengata Valopää-Nikon kanssa. Onneksi voittaja sai myös matkan ja osallistumismahdollisuuden pokeriturnaukseen. Mutta kaiken kaikkiaan on hyvin mahdollista että tämä voittaja on ansainnut voittonsa vaikka se meitä niin kovasti jostain syystä kismittäiskin. Kyseessähän ei ollut tietovisa, jossa tiedolla olisi mitään tekemistä voittamisen kanssa. Voittaa kunhan osaa olla sosiaalisesti muita parempi ja saa siksi ihmiset äänestämään plussaa. Voittaja kun ei saanut juuri lainkaan miinus-ääniä.
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Millä 50 000€? - Tostahan vähennetään työnanjajan kulut ja sit vielä verollista tuloa.Zaccheus kirjoitti: Eipä oo tosiaan tietovisa kyseessä. Voittepa tuntea ylemmyyttä sillä aikaa kun Anniina pohtii mitä tekisi 50 000€
Itse en varmaan ois vastannut Anniinaa paremmin, joten se siitä meitin älykkyydestä ja sivistyksestä.mylman kirjoitti:Kyseessähän ei ollut tietovisa, jossa tiedolla olisi mitään tekemistä voittamisen kanssa. Voittaa kunhan osaa olla sosiaalisesti muita parempi ja saa siksi ihmiset äänestämään plussaa. Voittaja kun ei saanut juuri lainkaan miinus-ääniä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Todellako?kuriton kirjoitti:Itse en varmaan ois vastannut Anniinaa paremmin...
Kääk...löytyykös nää vastaukset kuuklettamalla.. Tä?Pasteur kirjoitti:Todellako?kuriton kirjoitti:Itse en varmaan ois vastannut Anniinaa paremmin...![]()
Mitä on kädenlämpöinen?
Mistä kanat munii?
Mitä tarkoittaa vaakatasossa?
Kuulisin siis mielelläni vastaukset...
Viesti Kirjoittaja Jone »
Kyllä, se on siis eri juttu kuin pystyssä paneminen.kuriton kirjoitti:Kääk...löytyykös nää vastaukset kuuklettamalla.. Tä?Pasteur kirjoitti:Todellako?kuriton kirjoitti:Itse en varmaan ois vastannut Anniinaa paremmin...![]()
Mitä on kädenlämpöinen?
Mistä kanat munii?
Mitä tarkoittaa vaakatasossa?
Kuulisin siis mielelläni vastaukset...Toi vaakatasossa tarkottaa varmaan, että panna maate?
Viesti Kirjoittaja - 88 - »
harri kirjoitti:Tässä voittaneen valopään kootut BB:stä 2008.
-Harri
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja laeticia »
Harrastetaanko takseissa seksiä?MacFinn kirjoitti:Mulle olis tuottanut yksi noista vaikeuksia. Arvatkaas mikä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Eiks sitä harrasteta ihan missä tahansa, mitä hankalampi paikka, sitä innokkaammin tietty porukka ryhtyy toimeen.laeticia kirjoitti:Harrastetaanko takseissa seksiä?MacFinn kirjoitti:Mulle olis tuottanut yksi noista vaikeuksia. Arvatkaas mikä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Auts, niitä olikin kaksi, eikä se toinen ollut tuo taksijuttu.amanita kirjoitti:MacFinn, enkä minäkään ole tiennyt, että Seiska on hyvä lehti.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Voiko noin innokkaiden tapauksessa puhua enää "harrastamisesta". Harrasta se ei ainakaan ole. Ehkä sitten harrastus?laeticia kirjoitti:Harrastetaanko takseissa seksiä?
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
..."ominaisuus" joka "pelasti", kun ei ymmätänyt mitä hänelle ja hänestä sanottiin...growlithe kirjoitti:Elkääs ny Anskun sivistymättömyyttä morkatko, ...
growlithe kirjoitti:...hän oli sentään talon hyväsydämisin ja tuli parhaiten toimeen kaikkien kanssa – se, jos mikä, on saavutus BB-talon kaltaisessa ympäristössä.
Ja tuotahan sinä et tiedä!growlithe kirjoitti:Eikä sortunut panemaan Johania!![]()
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Eiköhän siitä oltais hehkutellu BB:n nettisivuilla, jos niin olisi päässyt käymään. Ja Anniina itsekin sanoi haastattelussa, ettei hän muuta kuin pussaillut Johanin kanssa.Kamu kirjoitti:Ja tuotahan sinä et tiedä!growlithe kirjoitti:Eikä sortunut panemaan Johania!![]()
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
growlithe kirjoitti:Ehkä sivistymättömyyttä voisi verrata lievään kehitysvammaisuuteen..