Muut suunnilleen viimesillä viikoilla ja minä vasta alotan
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Maanantaina alkaa tämän mimmin treeni!
Sain 15 miesten punnerrusta tehtyä tossa testissä, mutta ehkä se vielä tästä!

Viesti Kirjoittaja laeticia »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Oikein!laeticia kirjoitti: Maanantaina alkaa tämän mimmin treeni!
Ei ollenkaan hullumpi suoritus mimmiltä!laeticia kirjoitti: Sain 15 miesten punnerrusta tehtyä tossa testissä, mutta ehkä se vielä tästä!
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja ERA »
Hiljaisuus kirjoitti:Perjantai oli ensimmäinen yritys sadasta, mutta eipä mennyt kuin onnettomat 60 punnerrusta. Maanantaista alkaen uusin viikon kuusi. En luovuta, ennen kuin menee se täydet sata.
Kyllä, tulos on tosiaan nyt jo kolmin kertaistunut, joten kyllä minä luotan siihen, että tuon ohjelman opeilla pääsen vielä siihen sataankin punnerruksiin. Siinä nyt vaan kestää minulla hieman enemmän kuin sen ohjeen mukaiset kuusi viikkoa.ERA kirjoitti:Hiljaisuus kirjoitti:Perjantai oli ensimmäinen yritys sadasta, mutta eipä mennyt kuin onnettomat 60 punnerrusta. Maanantaista alkaen uusin viikon kuusi. En luovuta, ennen kuin menee se täydet sata.
Aika hyvä nousu, noin aloitus-saldoon nähden...(20)
Viesti Kirjoittaja Fakap »
Viesti Kirjoittaja hks »
Minä olen tehnyt niin että olen tahkonnut sitten sitä päivää läpi niin pitkään että se menee läpi.Fakap kirjoitti:Nyt se sitten tapahtui että raja tuli vastaan. W4 D3 maksimitavoite (40) oli liikaa. Mitäs nyt tehdään? Käydäänkö koko viikko-ohjelma alusta alkaen uudestaan?
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Ranteesi ovat suorasssa rystysillä punnerrettaessa. Jos rystysiin sattuu liikaa, niin "punnerruskahvat" ovat mainiot.Erño kirjoitti:Osaako kukaan kertoa, miksi punnerruksia on helpompi tehdä rystysten päällä, kuin kämmenten?
Minä olen vetänyt aina rystysillä. Kuntotesteissä vaan niin ei saa tehdä ja tulokset ovat sitten mitä ovatSalmister kirjoitti:Ranteesi ovat suorasssa rystysillä punnerrettaessa. Jos rystysiin sattuu liikaa, niin "punnerruskahvat" ovat mainiot.Erño kirjoitti:Osaako kukaan kertoa, miksi punnerruksia on helpompi tehdä rystysten päällä, kuin kämmenten?
Viesti Kirjoittaja Veeto »
Viesti Kirjoittaja uuvatti »
huhhuh, Erño!!Erño kirjoitti:Kävipä muuten ilmi, että penkkaus kehittää vähän noita punnerruksia varten. Nyt menee varmaan jo 40 minuutin sisään. Viimeksi meni 9 yhdellä kädellä lihaskuntotesteissä, piti rasitusvammaisena yrittääLeukojakin yhdellä kädellä sen 6. Vaikiaa se o vammasena.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Voi painaa sormenpäittenkin varassa...Erño kirjoitti:Minä olen vetänyt aina rystysillä. Kuntotesteissä vaan niin ei saa tehdä ja tulokset ovat sitten mitä ovatSalmister kirjoitti:Ranteesi ovat suorasssa rystysillä punnerrettaessa. Jos rystysiin sattuu liikaa, niin "punnerruskahvat" ovat mainiot.Erño kirjoitti:Osaako kukaan kertoa, miksi punnerruksia on helpompi tehdä rystysten päällä, kuin kämmenten?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mulla painoa vain 65kg - eikä menny äsken yhtään, paitsi toisella kädellä ranteesta auttamalla (piti kokeilla onko iso ero, kyllä on.) Että ei se pelkästään painosta ole kiinni.Erño kirjoitti:^^ ottaen huomioon, että painan vain 70 kiloa, ei se yhden käden leuka kovin kova suoritus ole. Tuo rasitusvamma tuntuu muuten palaavan kummittelemaan aina töitä tehdessä. Vihlaisee mukavasti ranteessa.
^ Nyt mennään jo puhalluksen voimallaNo ei sentään. Mutta enemmän ja enemmän, vaikka punnertaminen onkin pitkäkätisille aika rankkaa hommaa.
Viesti Kirjoittaja uuvatti »
Haluaisin kyllä nähdä tästä jonkinlaisen todisteen, käsittääkseni telinevoimistelijoillakin tekee tiukkaa ensimmäinenkin leuanveto (yhdellä kädellä)..Erño kirjoitti:^^ ottaen huomioon, että painan vain 70 kiloa, ei se yhden käden leuka kovin kova suoritus ole. Tuo rasitusvamma tuntuu muuten palaavan kummittelemaan aina töitä tehdessä. Vihlaisee mukavasti ranteessa.
^ Nyt mennään jo puhalluksen voimallaNo ei sentään. Mutta enemmän ja enemmän, vaikka punnertaminen onkin pitkäkätisille aika rankkaa hommaa.