Mites toi 2.2 jailbreak jo valmiiksi jailbreakatuun 2.1:seen? Pitää luoda joku custom ispw? Tässä meni ohi.. Pwnagella olisi tarkoitus jailbreakata, jotta sitte joskus saisin unlockata iPhonen. Eli jos joku on tehnyt tämän rosessin, niin voisko joku laittaa pienet ohjeet?
Mä en ainakaan jaksanu alkaa ettii mitään ohjeita tai kikkaileen mitään niin ei muutaku puhelin resetointiin ja sitten 2.2 update itunesista ja sitten jailbreikkaus. Hyvin toimii, paitsi että en enään löydä yhtä ohjelmaa :/
Sama ongelma! Koska sunki tapauksessa haluut varmaan kytkyttömäksi joskus vielä kun sellanen mahd. on. Joku custom ispw. pitää tehdä, joka sitte ajetaan puhelimeen.
Viimeksi muokannut aatsaa, 25.11.2008 klo 19.34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marbon tapauksessa ei tarvii mietiskellä, koska sulla jo valmiiks kytkyttön puhelin. Mut jos jatkossa haluu kytkyttömäks, tarvii jotenki kikkaila noitten päivitysten kanssa?
en mä tarvii tätä kytkyttömäks kyllä. porskutan tällä sinne parin vuoden päähän ja katon mitä tapahtuu.
Eli sikäli ei mulla noiden basebandien päivityksiin sun muihin oo mitään sanottavaa kun aion tän lukossa pitää.
mietin vaan et miten sais restoren jälkeen puhelimen takas sellaseks ku se oli ennen sitä.
ubiquity kirjoitti:mietin vaan et miten sais restoren jälkeen puhelimen takas sellaseks ku se oli ennen sitä.
Ite oon käyttäny AptBackup ohjelmaa, joka löytyy cydiasta. Siinä sitten backup nappulaa painamalla ja jos oikein ymmärsin niin laite pitää myös synkronoida itunesin kanssa, niin backup on valmis. Tämän jälkeen päivität normaalisti itunesin kautta ja jailbreakkaus uusimmalla quickpwn:lla. Sitten asennat uudestaan AptBackupin ja painat "restore". Tämä vaihe saattaa sitten kestää sellaset 15min, mutta mikäs siinä ooteltaessa.
Siirryttäessä sitten 2.1 --> 2.2, niin täytyy muistaa, että kaikki paketit/ohjelmat eivät tule mukana riippuvuuksien takia. Esim. ipuhelimen paketit ovat tarkotettuja 2.1 fw:lle. WifiToggle taitaa olla sama juttu, mutta jos joku vielä sitä käytti niin siirry ihmeessä SbSettingssiin
SBSettings is available on Cydia and remember it doenst have an icon so after you install to access it you must slide across the statusbar (aka the top bar that displays service, time, battery, etc.)
Onko muilla ongelmaa että itunes ei suostu asentamaan ohjelmia enään päivityksen jälkeen? Valittaa vaan jostain ohjelmien varmennuksesta. Mikä neuvoksi:/
Sellaista vinkkiä muillekin, että älkää asentako Bigbossin flashlightia Cydiasta 2.2 jailbreakin jälkeen. Vetää nimittäin ruudun taustavalon pimeäksi ja muutenkin alkaa näyttö bugaamaan kun tulee outoja mustia palkkeja näytön reunoille sun muuta. Muuten joudut tappelemaan pimeän ruudun kanssa, että saat sen softan poistettua Cydiasta. Taustavalokin suostui syttymään vasta, kun puhelimen kytki USB:llä uudestaan tietokoneeseen synkattavaksi.
Mistähän mahtaa johtua, että 2.2 päivityksen ja jailbraken jälkeen kun asentelin Cydiasta ohjelmia takaisin, ei kaikki ilmaannu tuonne puhelimeen.
Eli cydian managelistasta kaikki löytyy mutta eivät ilmaannu tuonne itse puhelimeen, onks sen nimi nyt sit springboard, eli missä kaikki ohjelmat sijaitsee.
Oisko jeesiä?
joo, ei siis softa unlock vaan jailbrake.
Ja tiedoksi tohon äsken postaamaani, että ilmeisesti ongelman muodosti edellisessä versiossa käytettyä categories ja poof-ohjelmat.
Restoren jälkeen otettu viimeisin backuppi aiheutti sen ongelman, sen lisäksi että jotenkin mokasin "aptbackup"-ohjelman käytössä.
Restore ja puhelin uutena sisään jeesas kummasti.
Onko minkäänlaista kokemusta 2.2 + Jailbreak nopeudesta. Itselläni luuri muuttui _todella_ nopeaksi, kun päivitin 2.1 + JB -> 2.2. Nyt en haluaisi takaisin samaa jähmeää toimintaa - silläkin uhalla, etten saa kaipaamiani ohjelmia. Eli. Onko joku tehnyt nopeusvertailua?
Helpoin todeta nopeusero on mennä kauppaan ja laittaa koskematon luuri rinnakkain omansa kanssa. Ero vaikkapa "Settings" ruudun avautumisessa on sekunteja...
miicah kirjoitti:Onko minkäänlaista kokemusta 2.2 + Jailbreak nopeudesta. Itselläni luuri muuttui _todella_ nopeaksi, kun päivitin 2.1 + JB -> 2.2. Nyt en haluaisi takaisin samaa jähmeää toimintaa - silläkin uhalla, etten saa kaipaamiani ohjelmia. Eli. Onko joku tehnyt nopeusvertailua?
Helpoin todeta nopeusero on mennä kauppaan ja laittaa koskematon luuri rinnakkain omansa kanssa. Ero vaikkapa "Settings" ruudun avautumisessa on sekunteja...
Itellä ois sellanen näppituntuma et 2.2jb ja varsinkin uusin winterboard olisi selkeästi edeltäjiä vakaampi ja nopeampi.. Mene ja tiedä.
Sain tänään omani iPhoneni sekaisin, palautin sen tehdasasetuksille ja sen jälkeen vedin uudestaan 2.2 jailbreakin sisään. Kaikki toimii muuten hienosti, mutta kun yritän asentaa iTunesilla ohjelmia kännyyn niin se ei anna asentaa kuin ilmaiset ohjelmat. iTunes sanoo virheilmoitukseksi: "Ohjelmaa ei asennettu iPhoneen, koska ohjelmaa ei voitu varmentaa." Mikä avuksi?
Hello, tässä olen nyt selannu ja selannu läpi näitä foorumeja mutta, en ole löytänyt vastausta siihen että, kun minulla o jailbreakattu 2.1 3g puhelin ja nyt haluisin päivittää sen tohon 2.2 ja pitää jailbreaikkattuna. Eli voinko kytkee puhelimen koneeseen, ajaa suoraan quickpwn ja hiphop hurrei mulla on updated 2.2:seen ja minun ohjelmat ja teemaj jne. ovat säilyneet ja puhelin on edellen jailbreakattu? Vai joudunko eka palauttamaan puhelimen tehdas asetuksiin sit 2.2 sisään ja sit vasta quickpwn? Eli lähinnä' miten pääsen helpoimmailla että softat pysyy luurissa, tai saan ne sinne takas?
ps. kukaa leikkiny ohjelmalla LogoMe? ei toiminu näköjää 2.1 firmiksellä ja muutenki onko hyviä linkkejä mistä löytäis url osotteita suoraan. ite löytäny vaan jotai ihan satunnaisia kuvia.
Control^ kirjoitti:miten pääsen helpoimmailla että softat pysyy luurissa, tai saan ne sinne takas?
Joudut aloittamaan tekemällä iTunesista Update, joka samalla poistaa puhelimestasi Jailbreakin ja kaikki asentamasi ei-AppStore -ohjelmat. Tämän jälkeen voit tehdä QuickPwn:illa Jailbreakin, jonka jälkeen joudut asentamaan haluamasi ohjelmat uudelleen takaisin.
Itselläni JB-ohjelmien asetukset kyllä säilyvät, vaikka itse ohjelmat poistuivatkin updaten yhteydessä. Eli kun olin tehnyt JB:n ja asentanut ohjelmani takaisin, niissä oli samat asetukset kuin ennen JB-prosessia. Joko ne olivat tallentuneet iTunesin iPhone Backupiin automaattisesti, tai sitten Update ei tuhoa ohjelmien data-alueita.
Control^ kirjoitti:miten pääsen helpoimmailla että softat pysyy luurissa, tai saan ne sinne takas?
Joudut aloittamaan tekemällä iTunesista Update, joka samalla poistaa puhelimestasi Jailbreakin ja kaikki asentamasi ei-AppStore -ohjelmat. Tämän jälkeen voit tehdä QuickPwn:illa Jailbreakin, jonka jälkeen joudut asentamaan haluamasi ohjelmat uudelleen takaisin.
Itselläni JB-ohjelmien asetukset kyllä säilyvät, vaikka itse ohjelmat poistuivatkin updaten yhteydessä. Eli kun olin tehnyt JB:n ja asentanut ohjelmani takaisin, niissä oli samat asetukset kuin ennen JB-prosessia. Joko ne olivat tallentuneet iTunesin iPhone Backupiin automaattisesti, tai sitten Update ei tuhoa ohjelmien data-alueita.
Ja QuickPwn:llä ei sitten missään tapauksessa tehdä 2.2 päivitystä jos haluaa jossain vaiheessa unlockin...
Voi veiss, joutuu näköjään omistamaa vähä enemmä aikaa puhelimelle sitten elämän kiireistä.
thanks