Ovatko muut Macilla COD4:sta pelaavat saaneet asennettua 1.7-laastarin? Jostain syystä tulee herja "COD4 was installed incorrectly, please try reinstalling..." jne, kun yritän laastaria asennella.
Vedetään takas. Olin ladannut digital download-paketille päivityksen. Itselläni siis ns. "Boxed install", eli asennettu DVD:ltä, eikä ladattu verkkokaupasta.
Päivitin tuohon 1.7 versioon. Meni ok. Tuo moninpelin serveri-lista tyhjeni tutuista palvelimista ja uutta tulikin roppakaupalla.
Miten saisi tutut takaisin esim. DB Recrui ja Europe United Noob?
Peliliiga siis järjestää turnauksia Suomessa eri lanitapahtumissa ja kesäisin Assembly Summereilta lähetetään tiimejä ulkomaille "isompiin turnauksiin".
Itse en ole pelannut Call of Dutya juurikaan, järkkäillään siis tapahtumia vaan ja pyöritetään tuota pelaamisen "liigaa". Pelit pelataan meidän omilla palvelimilla turnauksissa.. minusta ei siis mitään vastusta ole nimeksikään.
Viime turnauksessa (Solid Tricular, viime viikonlopulla) parhaat kolme tiimiä:
Tuolta näkyy tuo turnauksessa ollut lohkojako, eli ihan mukavasti saatiin tiimejä liikkeelle ja tuntuu olevan mukava piristysruiske tuo CoD meidän pelitarjontaan
Organisaatiomme kotisivut mistä löytyy enemmän tietoa Peliliigasta ja tulevista tapahtumista:
Niin noiden turnausten pelit käydään suljetuilla servuilla, mutta onko tietoa pelaako nuo jampat jossain yleisillä serveleillä? Voisi testailla taitoja mestareiden kanssa.
Ps3:lla tota on tullu pelattua ehkä vähän liikaakin(Prestige 10 lvl 55). On kyllä uskomattoman koukuttava peli ja muutenkin varmaan paras FPS mitä koskaan pelannut. Nyt uus tuttavuus COD: WaW menossa ja vaikuttaa ihan kelpo peliltä sekin. Tätä tuskin kuitenkaan jaksaa 10 kertaa ympäri pelata.
Puuceen kanssa mm.BF2:sta tahkonneena jäi jotenkin tyhjä olo, kun siirryin Mac-maailmaan. Nyt näyttää vihdoin siltä, että taisi löytyä ensimmäinen Mac-peli minun makuun
Cod4:n pelimoottori ja toteutus on varmaan aika samanlaista kuin BF2:ssa? Hintaa kait 50€:n kantturoissa, jos vaan saa jostain, kun Verkkokaupan hyllykin näyttää pitkää miinusta. Paketti ehkä ruotsinkielinen??
Kuulutteko johonkin klaaniin, porukkaan, tms..?
Mitenkäs muilla pyörii ko. peli 1920 x 1200, ja mikä näyttis käytössä?
Omalla Raden HD 2600 XT:llä (256 VRAM) pyörii vielä suht pelattavasti, mutta kiikarin tähtäimen läpi FPS tippuu kymmenen tai alle. Itse kun tykkään enimmäkseen kiikaroida, niin eihän tuosta pelaamisesta tule mitään
Onneksi näytössä on 1:1 kuvasuhde-moodi, niin voipi laskea resoa, mutta silti, isompi kuva on aina parempi.
Kuinka moni muu täällä hakkaa tätä peliä iMacin 24" 3,06GHz versiolla? Millasiin suorituksiin kyseinen kone yltää tän pelin suhteen, koska tiedän että kyseessä on aika raskas peli? Tarkoitus olisi hankkia tämä, ja tiedän että varmasti pyörittää hyvin, mutta kiinnostaa vähän etukäteen että _kuinka_ hyvin!
herrakirjuri kirjoitti:Kuinka moni muu täällä hakkaa tätä peliä iMacin 24" 3,06GHz versiolla? Millasiin suorituksiin kyseinen kone yltää tän pelin suhteen, koska tiedän että kyseessä on aika raskas peli? Tarkoitus olisi hankkia tämä, ja tiedän että varmasti pyörittää hyvin, mutta kiinnostaa vähän etukäteen että _kuinka_ hyvin!
Sain tämän mokoman joululahjaksi ja tuli testattua moninpeliä jollain random ruotsiservulla. Ihan mukavalta vaikuttaa. Saa nähdä innostunko pelaamaan useinkin kun tuo eräs äärimmäisen suosittu nettirope puskee niskaan kokoajan...
herrakirjuri kirjoitti:Kuinka moni muu täällä hakkaa tätä peliä iMacin 24" 3,06GHz versiolla? Millasiin suorituksiin kyseinen kone yltää tän pelin suhteen, koska tiedän että kyseessä on aika raskas peli? Tarkoitus olisi hankkia tämä, ja tiedän että varmasti pyörittää hyvin, mutta kiinnostaa vähän etukäteen että _kuinka_ hyvin!
En ole kokeillut, mutta uskon että TOSI HYVIN
Joo nyt saatu itsekin joululahjapaketti vihdoin avattua - kyllä pyörii!
Edit: kannattaa päivittää peli 1.7-versioon. Serveri-lista päivittyy melkoisesti. Siellä on mukavia paikkoja missä voi pelata. Laita viestiä missä pyörit, niin tullaan mukaan rähinöihin.
Verkkopelaamista on nyt kokeiltu, ja kivaahan se on.... näin vanhemmiten
Mutta olen huomannut että joitain ei saa tapetuksi, vaikka tilttaa sarjatulta päähän.... eli jotain GOD- "asetusta" käytetään.
Pitäisikö/mihinkä noista kannattaa ilmoittaa ??
Koneita ja häkkyröitä vuodesta 1986.
Graafisella alalla vuodesta 1988
jiipeer kirjoitti:Mutta olen huomannut että joitain ei saa tapetuksi, vaikka tilttaa sarjatulta päähän.... eli jotain GOD- "asetusta" käytetään.
Pitäisikö/mihinkä noista kannattaa ilmoittaa ??
No, CoD 4:en yksi ominaisuus on pelaajan aseiden ja ominaisuuksien modaus. Pisteiden kertyessä voit hankkia ukolle ominaisuuksia (perk) tai aseeseen kiikaria yms. Yksi ominaisuus on parempi kestävyys (health). Saattaa olla tuo valittuna. Tai onhan noita chiittimodeja/hackkeja saatavillla, tosin niihin serverin ylläpitäjä tarttuu aika nopeasti ja bannaa kaverin. Yleisin chiitti mitä minä olen nähnyt on aimbot tai vastaavat. Kerrankin yksi kaveri pystyi tappamaan tiiimikavereita kranulla eli tuli sopivasti tiimellyksen yhteydessä keskelle ja tappoi itsensä ja muut. Aika nopeasti noihin tartutaan ja herja rupeaa lentämään...