Tulosteiden hintavertailusta
Kuvankäsittely, taitto ja typografia
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Tulosteiden hintavertailusta
Viesti Kirjoittaja omenarokka »
Olen odottanut hetkeä jolloin laseristani (X phaseri) loppuisi yhtäaikaisesti värikasetit ja rummut. Silloin heitän sen ongelmajätteisiin, sehän se on palkka hyvin suoritetusta työstä! Nyt se hetki on lähellä. Rahasta on siis kysymys. Jos ostan rummut ja värikasetit tohon vanhaan se on n. 1400 euroo. Esim. uuden HP:n 4005 myllyn saa tonnilla ja siinä on täydet (7500 tulosteen) kasetit mukana! Meinasin jo tilata, kun meinaamisia ei lasketa, kattelin HP:n sivuilta vaihtoehtoja, kas kummaa, antamieni vaatimusten mukaan suosittelivat mustesuihkaria! Joku 6840 tai K5400 malli. Väittävät että tulosteet on 50 % halvempia kuin laserilla. Käytän värkkiä satunnaisesti raakavedoksiin, laatu ei tarvitse olla painojälkiluokkaa (ne spruuttaan Epsonin photo 1400, suosittelen). Ei ole kallis investointi kokeilla, mutta aika on money! Kannattaako säästää?
-
Re: Tulosteiden hintavertailusta
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Xeroxissa on sama juttu, värilaser tulee heittää roskiin ja ostaa uusi, koska uudet kasetit maksavat enemmän kuin uusi laser jossa tulee kasetit mukana. Ekologinen asia tämä.
SCSI Probe & SyQuest 44
-
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Itse olen ulkoistanut kaiken tulostamisen. Jotain yksittäisiä mv tulosteita otan itse. Kaikki muut tekee pieni monistamo helsingissä. Näin toimii hyvin. Säästän tällä pitkän pennin ja mikä parasta ei tarvitse miettiä noita juttuja. Emaililla vaan tavara monistamoon ja poks. Lähettävät vielä eteenpäin tarvittaessa. Postimaksutkin ovat halvempia monistamon kautta.
-Kannattaa jättää tosiaan Windowsien asennus osaaville tyypeille, jos ei ite osaa.
Lainemies
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Ovatko uusien mukana tulevat kasetit saman koikoisia kuin täydennyskasetit?eskofot kirjoitti:Xeroxissa on sama juttu, värilaser tulee heittää roskiin ja ostaa uusi, koska uudet kasetit maksavat enemmän kuin uusi laser jossa tulee kasetit mukana. Ekologinen asia tämä.
Ainakin mustesuihkareissa ne ovat pienempiä.
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Mikä monistamo?Salmister kirjoitti: Kaikki muut tekee pieni monistamo helsingissä. Näin toimii hyvin. Säästän tällä pitkän pennin ja mikä parasta ei tarvitse miettiä noita juttuja. Emaililla vaan tavara monistamoon ja poks. Lähettävät vielä eteenpäin tarvittaessa. Postimaksutkin ovat halvempia monistamon kautta.
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja Salmister »
http://web.kiinkust.fi/monistamokopsut/harri kirjoitti:Mikä monistamo?Salmister kirjoitti: Kaikki muut tekee pieni monistamo helsingissä. Näin toimii hyvin. Säästän tällä pitkän pennin ja mikä parasta ei tarvitse miettiä noita juttuja. Emaililla vaan tavara monistamoon ja poks. Lähettävät vielä eteenpäin tarvittaessa. Postimaksutkin ovat halvempia monistamon kautta.
-Harri
Suosittelen.
Tekevät kaikkea perusjuttuja. Esim. osoitteet vaan exeliin ja pojat tulostaa ne kuorille muutamassa minuutissa ja laittaa saman päivän postiin. Itse vein sinne omat kuoret, joita ne aina käyttää, niin lähettäjä olen minä. Halpaa kuin saippua, kun vaan saa sovittua hyvän diilin.
Edit. Linkissä ei näköjään ollut suoraa emailia tonne monistamon pojille. Kannattaa olla sinne suoraan yheydessä.
kopsut@kiinkust.fi
-Kannattaa jättää tosiaan Windowsien asennus osaaville tyypeille, jos ei ite osaa.
Lainemies
Lainemies
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka