Noni . Ei sitten myyty lainsäädännönmukaan enempää, kun tuli kello täyteen. Lama-aika tai ei. Mee kotiis. Tää oli tietty OT, mutta ku vtuttaa, ni menköön:
Alkaa saada vuoden homppulainen-ketju juuri niitä piirteitä joita vihaan. Olen siis nillittäjä. Toisin kuin nuo nillityksestämme nillittäjät. Nehän ovat ihan ok. Aikuisten oikeesti hei. Ja helevetin huumorintajuisia ovat myös. Ei nillityksen nillytys ole väärin. Nehän sentään kumoaa toisensa? BB:tä saa vihata, mutta ei äänestystä "Vuoden Homppulaisesta"? Pyhäinhäväistystä sentään moinen kerettiläisyys. Onhan se kuitenkin mitä suuremman arvovaltaisen raadin valitsema. Ja täten siis täysin oikein ja leikkimielinenkin ihan. Ei vaikuta kenenkään arvovaltaan yhtään mitenkään. Miten se edes voisikaan? Kaikkien oikeitettujen arvokkaita asioita palvovien kanssaselaajien periaatteiden periytymä. takapuoli?
Alkuun tosiaan oikeasti luulin tänävuonna olevani väärässä tuon ketjun suhteen. Foorumin hämärä-sielut kun kaappasivat sen, ja nauroin jopa hytkyen? Hämäräsielut ovat hyvästä. Tiedätte itse pervot keitä olette? Mutta nyttemmin olen vakuuttunut, että tämä suipentuu taas pikkuhiljaa kahden keikaksi. No tottakai, mitenkä muuten? Muiden ketjuun osallistujien pitää nöyrtyä kommentoimaan jäljelläolevia? Ja naureskella hyville henkilöönkäyville jutuille. Plussille ja miinuksille. Niille me yhdessä hihitellään. Ja lopulta kohta hymistellään. Ja he saavat siitä kiksejään. Voi että ne saavat kiksejään. Sekä kommentoijat että jäljelläolevat. Ja myöskin maininnan, jota ei voida poijes ottaa ikuna. Onhan tämä kaikkien kannalta juurikin oikea tapa viettää hienoa vuodenvaihteen iltaa koko foorumille. Niellä kaiken. Jännityksen huoentuma?
Vai oletko muka joku huumorintajuton nillittäjä. Tana! Itsenäisyyspäivänä kuuluu kumartaa. Nobeli on jumalaa suurempaa. Hastalavitu ja elämää kuumottaa.
Hyvin menee. Hienoa ja yksilökästä toimintaa. Jatkakaa samalla linjalla.
Pahoittelen mielipiteenilmaisuani. Olisi varmaankin pitänyt tästä vetäytyä nurkkaan, ja tyytyä nillittämään turpa kiinni. Hiljempaa ja huomaamattomammin, niinko? Kun en osaa nauttia toisten menestyksestä tässä huumoripitoisessa ja hienossa pikku kilpailunlajissa. Olen huono ja epäempaattinen ihminen.
Hyvin pitkälle ollaan taas miettitty asiat päissämme. Olen itse täysin huumorintajuton. Olen paskápää. En osaa laskea leikkiä. Minua pelottaa kun muut pärjää ja ovat suosittuja.
Ai niin. Sanokaa "Cheese". Olen iKamerassanne. Enkä voisi vähempää välittää typeristä ilmeistänne.
ps. näin täytän mekastuksen sakramentin, ja päissäni kykenen kiertymään poijes. k&a
edit. olen muuten jatkossa kieltänyt itseltäni Vuoden HO-ketjun. Ja ihan syystä
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
.