Särki mikä särki. Ei sitä mankelilla ehjätä. Tää case on nyt sulki.Macco kirjoitti:Ei se siitä varmaan rikkisemmäksi menisi
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Särki mikä särki. Ei sitä mankelilla ehjätä. Tää case on nyt sulki.Macco kirjoitti:Ei se siitä varmaan rikkisemmäksi menisi
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Maza kirjoitti:Tuhannen tulimmaista! Ne rakinlöyhkät taloyhtiön hallituksessa ovat päättäneet vesikaton korjauksesta ja nämä guanokauppiaat sysäävät maksun meille viattomille osakkeenomistajille.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Niin on! Käyttöjärjestelmänä sentään os x - toisin kuin meillä tavallisilla työn orjilla.gramdel kirjoitti:Jopa on inspiroivan näköinen työpäivä ollut tähän mennessä.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Ja sekin vain sen takia, että käytän omaa konetta. Työläppäri, sinällään ihan mukava pikku lenovo, makailee tossa ikkunalla.Pasteur kirjoitti:Niin on! Käyttöjärjestelmänä sentään os x - toisin kuin meillä tavallisilla työn orjilla.gramdel kirjoitti:Jopa on inspiroivan näköinen työpäivä ollut tähän mennessä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Anniel kirjoitti:Kurkku tulee aina vaan kipeemmäks
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Noo, mutta johan sitä tuossa iässä...Anniel kirjoitti:Multa meni selkä jotenkin omituisesti tänään. Kumarruin vaan vähän eteenpäin ja silloin sattu ihan tolkuttomasti tonne alaselkään vasemmalle puolelle. Sama tapahtui kun avasin astianpesukoneen oven. Ei kiva
Välilevy....Anniel kirjoitti:Multa meni selkä jotenkin omituisesti tänään. Kumarruin vaan vähän eteenpäin ja silloin sattu ihan tolkuttomasti tonne alaselkään vasemmalle puolelle. Sama tapahtui kun avasin astianpesukoneen oven. Ei kiva
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kuulostaa siltä että kuntosali kutsuu. Isse olen pakon edessä aloittanut, ja sillä olen saanut lähes kokonaan nuo nitkahdukset pois. Kop kop.Anniel kirjoitti:Multa meni selkä jotenkin omituisesti tänään. Kumarruin vaan vähän eteenpäin ja silloin sattu ihan tolkuttomasti tonne alaselkään vasemmalle puolelle. Sama tapahtui kun avasin astianpesukoneen oven. Ei kiva
Joo, pitää varmaan ryhdistäytyä tolla kuntosaliosastolla... Ja kyllähän noi hartiatkin jumittaa aina välillä.Lare kirjoitti:Kuulostaa siltä että kuntosali kutsuu. Isse olen pakon edessä aloittanut, ja sillä olen saanut lähes kokonaan nuo nitkahdukset pois. Kop kop.Anniel kirjoitti:Multa meni selkä jotenkin omituisesti tänään. Kumarruin vaan vähän eteenpäin ja silloin sattu ihan tolkuttomasti tonne alaselkään vasemmalle puolelle. Sama tapahtui kun avasin astianpesukoneen oven. Ei kiva
Toinen pakottava syy on hartiakivut, konttorirotan ammattitauti.
hatey kirjoitti:Töissä perjantaina tuotanto ajettin alas, nyt on koneet kylmänä. Parisen viikkoa "huoltohommia" ja siivoilua....
vuodenvaihteessa viimenen sammuttaa valot ja sulkee portin....
![]()
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Voi hit-to! Mitä nyt ees osaisi lohdutukseksi sanoa? Sitä uskoa parempaan koetan ainakin vahvistaa, jaksamista lähetän sinulle suunnattoman suuren määrän!!hatey kirjoitti: Viimeinen oikomani terä, nyt on terähuoneessakin vasaran kilke vaiennut...
amanita kirjoitti:Voi hit-to! Mitä nyt ees osaisi lohdutukseksi sanoa? Sitä uskoa parempaan koetan ainakin vahvistaa, jaksamista lähetän sinulle suunnattoman suuren määrän!!hatey kirjoitti: Viimeinen oikomani terä, nyt on terähuoneessakin vasaran kilke vaiennut...
KiitosAperture kirjoitti:Ei ole mitään järkevää sanottavaa - mutta jaksamisia...
Viesti Kirjoittaja Lare »
Unettomuuteen ei helppoa konstia olekaan. Pari joilla voi lievittää:Anniel kirjoitti:Joo, pitää varmaan ryhdistäytyä tolla kuntosaliosastolla... Ja kyllähän noi hartiatkin jumittaa aina välillä.
Ainiin, tätä nukkumisongelmaahan mun piti vuodattaa. Ei tullut viime yönä uni sitten ollenkaan, pyörin ja hyörin ja pidit tota miestäkin varmaan hereillä. Kaiken lisäksi oli ihan tolkuton päänsärky, oikea kunnon jyskytys![]()
Mikä mun kroppaa vaivaa?
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Aries »